Tendencyjnosc mediow a ludzie mlodzi

1. Data: 2006-09-20 12:20:22

Temat: Tendencyjnosc mediow a ludzie mlodzi
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Oto za przeprowadzeniem lustracji rzetelnie, do konca i raz na zawsze,
opowiadaja sie glównie ludzie trzydziestoparoletni i mlodsi.

Ciekawe przy tym, ze jest to jeden z nielicznych wypadków, kiedy mlodosc
okazuje sie dla postepowych mediów wada. Kiedy mlodziez, dajmy na to,
protestuje przeciwko imperializmowi Busha, wymierzonemu w niewinna,
kochajaca pokój Al Kaide, albo kiedy maszeruje przeciwko "globalnemu
kapitalizmowi", to nikt w postepowych mediach nie osmieli sie szczawiom
zasugerowac, ze nic nie wiedza, nic nie rozumieja i biora za dobra monete
prymitywna demagogie. W takich razach jest zachwyt mlodoscia, szczeroscia
intencji i idealizmem dzieciarni z pacyfami.

Jedynie w wypadku, kiedy ludzie przed czterdziestka chca rozliczenia
komunizmu, osuszenia bagna, na którym zbudowano III RP, wtedy okazuje sie,
ze powinni siedziec cicho i sluchac starszych.

Jednym slowem, znika idealistyczna, szlachetna mlodosc, a pojawiaja sie
"mlodzi gnoje" - by uzyc okreslenia Adama Michnika ze slawnej rozmowy z
Urbanem, podsluchanej ongis przez "Wprost" ."

Calosc:

http://fakty.interia.pl/felietony/ziemkiewicz/news/m
lodzi_gnoje,776575

2. Data: 2006-09-21 12:09:49

Temat: Re: Tendencyjnosc mediow a ludzie mlodzi
Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

NTG, choć po tym, co ja tu naplotłem, to mam raczej dość nikłe
moralne prawo taki zarzut czynić.

Pozdrawiam
EG

lek wysokosci
Czeeego tu nie ma?
Kto czyta ten watek? Percepcja, swiadomosc, tozsamosc
prosba o rade
Jak powstaje pojęcie JAKOŚCI w mózgu ?