lek wysokosci

1. Data: 2006-09-20 06:55:52

Temat: lek wysokosci
Od: "veronique bebe" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos sie spotkal z odruchem autodestrukcji w powiazaniu z
lekiem wysokosci. bedac gdzies wysoko, nawet na krzesle! lub
schodach ruchomych, nie mowiac o innych strasznych miejscach zaczynam
sie piekielnie pocic i wydaje mi sie ze skocze. odruch jest sliny do
tego stopnia, ze musze uwazac zeby rzeczywiscie tego nie zrobic. Z rak
pot mi cieknie niemal ciurkiem. pracuje w branzy budowlanej,
niewykluczone ze bede odbywac praktyke na budowie. czy ktos moze mi
pomóc gdzie i jak to leczyc i odpowiedziec czy to typowe obiawy leku
wysokosci? w przypadku kiedy jest balustrada, albo wyrazna przegroda
nie odczuwam tego typu objawów (np. moge patrzec z okna nawet na 20
pietrze).

2. Data: 2006-09-20 11:48:54

Temat: Re: lek wysokosci
Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20.09.2006 veronique bebe <l...@o...pl> napisał/a:

> [...]
> wysokosci? w przypadku kiedy jest balustrada, albo wyrazna przegroda
> nie odczuwam tego typu objawów (np. moge patrzec z okna nawet na 20

Nie jestem psychologiem, nie wiem jak często zdarzają się takie poważne
lęki. Jednak moim zdaniem w większości przypadków to tylko kwestia
przyzwyczajenia. Trochę pracowałem na wysokości trochę się wspinałem. Im
dłużej to robisz tym większy strach że przestaniesz się bać :) Moim
zdaniem powinieneś powoli oswajać się z lękiem i próbować go delikatnie
przezwyciężać.
--
Relpp

3. Data: 2006-09-20 14:27:20

Od: "ari" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyprowadz sie od matki.

4. Data: 2006-09-21 13:10:55

Od: "Recoil" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że Twoje obawy nie są niczym "kosmicznym" i, według mnie,
sporo osób doświadcza podobnych myśli, jak Ty. W żanym razie nie
jest to coś, co możesz mieć sobie za złe. Po prostu tak reagujesz.
Jedni tak mają, inni nie. Również doradzałbym stopniowe
"dawkowanie" wysokości i stopnia radzenia sobie z problemem.
Powodzenia.

Pozdrowenia.

-Recoil
http://www.recoil.blox.pl

"Życie ludkie jest ważniejsze niż czyjeś małe interesy."

5. Data: 2006-09-21 13:42:40

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20.09.2006 ari <a...@w...pl> napisał/a:

> Wyprowadz sie od matki.

Jakiś kompleks na tym punkcie?
--
Relpp

6. Data: 2006-09-21 17:16:50

Od: "ari" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Relpp" <n...@m...px> napisał w wiadomości

> Jakiś kompleks na tym punkcie?

Jedna z teorii psychologicznych.
Podobno działa.

7. Data: 2006-09-21 17:58:26

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Relpp napisał(a):

> Jakiś kompleks na tym punkcie?
on sie wyprowadził, bo już nie wyrabiał: ari, chodź poliżesz mamósi
gwizdek, ari przynieś butapren z szafki, ari przyjdą wujek Leszek, wujek
Adaś i Wiesiek, skocz do biedronki po gumki i ręczniki papierowe do
spermy, ari zawołaj braciszka, weź wibrator i do łożka

8. Data: 2006-09-22 00:19:43

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.09.2006 ari <a...@w...pl> napisał/a:

> Jedna z teorii psychologicznych.

A nie uważasz że to rozwiązanie w zbyt wielkim stopniu wpływa na całe
życie nie tylko na sam jego proglem? Tak, na pewno zyska na pewności
siebie itd. Ale jednak nie wiesz ile ma lat, jaka jest jego sytuacja w
rodzinie... nie wiesz czy to dobre rozwiązanie.
--
Relpp

9. Data: 2006-09-22 08:19:39

Od: "veronique bebe" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Relpp napisał(a):

> [...]
> siebie itd. Ale jednak nie wiesz ile ma lat, jaka jest jego sytuacja w
> rodzinie... nie wiesz czy to dobre rozwiązanie.

hehe, jestem kobietą, nie wiem co moja mama mieszkająca 100km ode
mnie od 10lat ma wspólnego z moim lękiem wysokości:) jestem ciekawa
wypowiedzi osób, które jak ja mają ten problem, wiem że niektórzy
reagują podobnie, czytałam gdzieś na forum.

10. Data: 2006-09-22 09:16:44

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22.09.2006 veronique bebe <l...@o...pl> napisał/a:

> [...]
> wypowiedzi osób, które jak ja mają ten problem, wiem że niektórzy
> reagują podobnie, czytałam gdzieś na forum.

A próbujesz go jakoś przezwyciężać? Proponuję wybrać się na ściankę
wspinaczkową ze znajomymi ;)
--
Relpp

Czeeego tu nie ma?
Kto czyta ten watek? Percepcja, swiadomosc, tozsamosc
prosba o rade
Jak powstaje pojęcie JAKOŚCI w mózgu ?
świetnie