lek wysokosci

następny post »
From: "veronique bebe" <l...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: lek wysokosci
Date: 19 Sep 2006 23:55:52 -0700

czy ktos sie spotkal z odruchem autodestrukcji w powiazaniu z
lekiem wysokosci. bedac gdzies wysoko, nawet na krzesle! lub
schodach ruchomych, nie mowiac o innych strasznych miejscach zaczynam
sie piekielnie pocic i wydaje mi sie ze skocze. odruch jest sliny do
tego stopnia, ze musze uwazac zeby rzeczywiscie tego nie zrobic. Z rak
pot mi cieknie niemal ciurkiem. pracuje w branzy budowlanej,
niewykluczone ze bede odbywac praktyke na budowie. czy ktos moze mi
pomóc gdzie i jak to leczyc i odpowiedziec czy to typowe obiawy leku
wysokosci? w przypadku kiedy jest balustrada, albo wyrazna przegroda
nie odczuwam tego typu objawów (np. moge patrzec z okna nawet na 20
pietrze).