Re: lek wysokosci

From: Relpp <n...@m...px>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: lek wysokosci
Date: Wed, 20 Sep 2006 11:48:54 +0000 (UTC)

Dnia 20.09.2006 veronique bebe <l...@o...pl> napisał/a:

> czy ktos sie spotkal z odruchem autodestrukcji w powiazaniu z
> lekiem wysokosci. bedac gdzies wysoko, nawet na krzesle! lub
> schodach ruchomych, nie mowiac o innych strasznych miejscach zaczynam
> sie piekielnie pocic i wydaje mi sie ze skocze. odruch jest sliny do
> tego stopnia, ze musze uwazac zeby rzeczywiscie tego nie zrobic. Z rak
> pot mi cieknie niemal ciurkiem. pracuje w branzy budowlanej,
> niewykluczone ze bede odbywac praktyke na budowie. czy ktos moze mi
> pomóc gdzie i jak to leczyc i odpowiedziec czy to typowe obiawy leku
> [...]

Nie jestem psychologiem, nie wiem jak często zdarzają się takie poważne
lęki. Jednak moim zdaniem w większości przypadków to tylko kwestia
przyzwyczajenia. Trochę pracowałem na wysokości trochę się wspinałem. Im
dłużej to robisz tym większy strach że przestaniesz się bać :) Moim
zdaniem powinieneś powoli oswajać się z lękiem i próbować go delikatnie
przezwyciężać.
--
Relpp