Żylaki, tabletki i depilacja...

1. Data: 2002-07-10 10:48:15

Temat: Żylaki, tabletki i depilacja...
Od: "Katarzyna Maj" <k...@i...plNIESPAMUJ> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie. jaki jest związek między żylakami, tabletkami antykoncepcyjnymi
i depilacją depilatorem mechanicznym. Słyszałam że zażywanie tabletek i taki
rodzaj depilacji wzmagają powstawanie żylaków. A co jeśli do tego się
jeszcze dołoży predyspozycje a właściwie skłonności genetyczne do żylaków??
Czy są jakieś sposoby profilaktycznego zapobieganiu żylakom kiedy istnieje
konieczność łykania tabletek i mechanicznej depilacji??

2. Data: 2002-07-10 10:55:27

Temat: Re: Żylaki, tabletki i depilacja...
Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Maj" <k...@i...plNIESPAMUJ> skrev i meddelandet
> [...]
> Czy są jakieś sposoby profilaktycznego zapobieganiu żylakom kiedy istnieje
> konieczność łykania tabletek i mechanicznej depilacji??

Koniecznosc depilacji? Jakiejkolwiek? Obsmialam sie jak norka......

Anna

3. Data: 2002-07-10 11:09:22

Od: "Katarzyna Maj" <k...@i...plNIESPAMUJ> szukaj wiadomości tego autora

No niestety jak się nie ma z czego śmiać to należy z innych:-) Jednak
liczyłam na odpowiedz.

4. Data: 2002-07-10 11:48:37

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Jul 2002, Katarzyna Maj wrote:

> Mam pytanie. jaki jest związek między żylakami, tabletkami antykoncepcyjnymi
> i depilacją depilatorem mechanicznym.

antykoncepcja hormonalna moze zwiekrzac gotowosc do zakrzepow
i powodowac zakrzepowe zapaleni zyl a sklonnosc do powstawania tej
choroby jest u osob majacych zylaki choc dotyczy to zylakow zyl
glebokich, ktorych na ogol nie widac z zewnatrz. Z kolei - temat ten
byl walkowany - depilacja mechaniczna moze byc przeciwskazana
u osob z zylakami zyl powierzchownych moze nasilac zaburzenia
krazenia krwi w tych naczyniach o czym pisza (podobno) w instrukcji
obslugi depilatorow. Pismiennictwa na temat zwiazku z depilatorem
i problemami w krazeniu krwi nie znam natomiast powiazanie zakrzepowego
zapalenia zyl ze srodkami antykoncepcyjnymi w okreslonych warunkach
jest znane

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

5. Data: 2002-07-10 11:49:23

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Jul 2002, Ania Björk (sveana) wrote:

> Koniecznosc depilacji? Jakiejkolwiek? Obsmialam sie jak norka......

chce ladnie wygladac i kochac sie z mezczyzna - z czego tu sie smiac

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]