[ CROSS POST] Żyłkę na penisie

11. Data: 2010-06-22 12:57:37

Temat: Re: [ CROSS POST] Żyłkę na penisie
Od: cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.06.2010 23:31, Koziołek pisze:
> Lokal z selekcją - na wejściu trzeba było okazać organy.
> Niestety pan na bramce przyczepił się do mojego fiutka - a konkretnie
> nie spodobała mu się żyła,

jaką posiadam. Powiedział, że prawdopodobnie
> jestem chory na coś wenerycznego i jako źródło zarazy nie może mnie
> wpuścić na imprezę
A nie pomyśleli, że żona mogła się od Ciebie zarazić???
- najbardziej wkurwiło mnie to, że małżonkę wpuścił
> bez problemu.
No to puściłeś żonę, żeby sobie poszalała, a sam udałeś się do Reni?
To jest dopiero poświęcenie szapoba!

12. Data: 2010-06-22 13:02:44

Od: cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.06.2010 23:31, Koziołek pisze:

> W związku z tym mam pytanie: czy powinienem poddać się operacji
> plastycznej?

- Panie Doktorze, żona mnie zdradza, a mi jakoś rogi nie rosną.
- Wie pan, to tylko takie porzekadło, ludziom naprawdę rogi nie rosną.
- Uff, a już myślałem, że mam niedobór wapnia.

13. Data: 2010-06-22 13:20:03

Temat: Re: Żyłkę na penisie
Od: "Iza.Xyz" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Cze, 15:02, cyklista <c...@i...pl> wrote:

> - Panie Doktorze, ona mnie zdradza, a mi jako rogi nie rosn .
> - Wie pan, to tylko takie porzekad o, ludziom naprawd rogi nie rosn .
> - Uff, a ju my la em, e mam niedob r wapnia.

latwiej kolek obcienkowac niz go potem pogrubasic ;)

14. Data: 2010-06-23 20:57:14

Od: Koziołek <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Owczarski napisał:

> Myślę, że pownieneś używać czegoś w bardziej naturalnym kolorze, wtedy
> bramkarz nie zauważy.
> Wybór jest przecież spory, coś sobie dopasujesz.
> http://amelia.globalhost.pl/images/zylka_silikon0_6m
m_kolor.jpg

Niestety ufałkę diabli wzięli. Nie stłumiło by...

Koziołek

15. Data: 2010-06-23 20:59:49

Od: Koziołek <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kombajn Bizon" napisał:
> Moze sprobuj porozumiec sie z zona i na czas przejscia przez bramke i
> bramkarza zasymulowac penis captivus?

Ale wtedy musieli by nas wwieźć na jakiejść taczce.

Koziołek

16. Data: 2010-06-23 21:02:48

Od: Koziołek <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

cyklista napisał:
> - Panie Doktorze, żona mnie zdradza, a mi jakoś rogi nie rosną.
> - Wie pan, to tylko takie porzekadło, ludziom naprawdę rogi nie rosną.
> - Uff, a już myślałem, że mam niedobór wapnia.

Ha! To już wiem, czemu chłopaki w firmie tynk wpierdalają :)

Koziołek

Unity stomatologiczne oms - włoska stylistyka
Główka niemowlaka
tańsze alternatywne leki
lekko ot ] jedzenie bardzo przyswajalne
Brak przyjemności seksualnej po długim okresie onanizmu.