Re: Żywa kwantowo woda naukowo potwierdzona

131. Data: 2011-02-07 14:24:03

Temat: Re: Żywa kwantowo woda naukowo potwierdzona
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Feb 2011 13:22:51 +0100, Ghost napisał(a):

> Kosciol mnie za mlodu zaprogramowal i mam simlocka - nie
> do pokonania.

Masz, masz. Tylko co Cię tak zaprogramowało? Bo na pewno nie Kosciół. To
musi być coś znacznie, znacznie bardziej przykrego :->

132. Data: 2011-02-07 14:24:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Feb 2011 13:34:54 +0100, Ghost napisał(a):

> Wszystkiemu winien jest Kosciol, a przede wszystkim temu, ze nie mam kasy
> niczym Gates.

Miałam rację.

133. Data: 2011-02-07 14:24:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Feb 2011 13:35:38 +0100, Vilar napisał(a):

> Dobra, opowiadaj :-))))))
>
> MK

No ale co? - przecież nie ma tej kasy.
Za to dużo opowiada o mojej. Tej, którą na mnie zarabia homeo.
:-/

134. Data: 2011-02-07 14:44:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Feb 2011 15:23:55 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]

Nic nie ma :-(

135. Data: 2011-02-07 16:25:21

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

Nic nie ma :-(
Także nic:-(
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

136. Data: 2011-02-07 16:32:47

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-)))))
> Ehh, a to mogły być początki Twojej kariery pisarskiej :-)

Aaaa....

Etam pisanie chyba nie jest az takie trudne, tyle, ze zycie z tego to juz
sztuka - zwlaszcza w tak malym i nie az tak bagatym kraju jak Polska.

137. Data: 2011-02-07 16:34:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Feb 2011 17:32:47 +0100, Ghost napisał(a):

> zwlaszcza w tak malym i nie az tak bagatym kraju jak Polska.

Jedź do Chin, tam się wybijesz.

138. Data: 2011-02-07 16:35:07

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Vilar" napisał w wiadomości grup

> PS. Wczoraj czytałam sobie o uznanej naukowo (khem) teorii ciemnej, zimnej
> materii (która ma odpowiadać za np. szybsze zwalnianie sond Voyager niż
> zakładano).
> Moim skromnym zdaniem to też jest taki... kwiatek....
> Przypomina mi teorię eteru, czyli czegoś czego w żaden sposób nie da się
> zaobserwować, ale istnieje. Po prostu dużo jeszcze przed nami i to jest
> pocieszające.

> A co masz przeciw teorii eteru? Jeśli nie istnieje- to w takim razie jak
> się rozchodzi fala grawitacyjna?

Buachachacha....

139. Data: 2011-02-07 16:59:33

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Najchętniej poproszę w polne.
>
> Qra

A wiesz, że mam konwalie w ogrodzie?
Byle do maja....

I pigwa będzie kwitnąć wielkimi, różowymi kwiatami....

MK

140. Data: 2011-02-07 17:01:44

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> [mam aportować?]
>
> Qrriera

A masz ochotę pobiegać?
Poświęcęęę sięęęę, noo.....