Re: Żywa kwantowo woda naukowo potwierdzona

31. Data: 2011-02-06 20:15:43

Temat: Re: Żywa kwantowo woda naukowo potwierdzona
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
news:45b167d8-23f8-4756-9dfa-83a601c27c8a@s29g2000pr
a.googlegroups.com...
> Woda nie moze _lubic_.
> Wodzie nie moze sie _podobac_.

Czy woda odźwierciedla preferencje Emoto? W jakiś sposób przeniósł na wodę
swoje uczucia.

32. Data: 2011-02-06 20:16:29

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-06 20:58, Ikselka pisze:

> [...]
anorurki-12415.html

> Kpisz czy udajesz głupią?

Tylko pytam. Ale wiem, że odpowiedzi nie dostanę :>

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

33. Data: 2011-02-06 20:20:16

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@o...pl> wrote in message news:iimutr$kn2$1@news.onet.pl...
> Dnia 2011-02-06 20:49, niebożę zdumiony wylazło do ludzi i marudzi:

moto.html

> Ciekawe, jak na kadisz zareagowałaby taka woda z Jordanu.
>
> Qra
> --
> nie wiem, nie znam się, zarobiona jestem

Albo jak będzie traktowane łamanie przykazania o świętowaniu poprzez
oszustwo Boga ziemią sypaną z kieszeni...

34. Data: 2011-02-06 20:30:40

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-06 21:15, zdumiony pisze:
> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

> Czy woda odźwierciedla preferencje Emoto? W jakiś sposób przeniósł na
> wodę swoje uczucia.

Niczego nie przeniósł, tylko uzyskał w wyniku eksperymentu jakiś efekt.
A później powyciągał z niego jakieś wnioski...

Boję się, że często na zasadzie radzieckich naukowców:

W Instytucie Łysenki prowadzono badania nad anatomią zwierząt.
Laborant wyrwał muszc nogę, po czym wydał polecenie:
- Mucha idi - i mucha sobie szła
Wyrwał kolejną nogę i znowu polecił:
- Mucha idi - i mucha znowu się poruszyła
Operację powtarzał tak długo, aż wyrwał musze ostatnią nogę:
- Mucha idi - a mucha nic, ani w przód, a nie w tył
- Po wyrwaniu wszystkich nóg mucha głuchnie - zapisał zadowolony z
siebie laborant

Stalker, szkoda, żeby badania nad właściwościami wody (a jest ich na
pewno jeszcze mnóstwo, których nie znamy) były prowadzone przy pomocy
podobnej metodyki i podobnych laborantów...

35. Data: 2011-02-06 20:32:02

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-06 21:05, Qrczak pisze:

moto.html

> Ciekawe, jak na kadisz zareagowałaby taka woda z Jordanu.

A na psalmy Rubika - z Wisły.

36. Data: 2011-02-06 20:35:00

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lut, 21:15, "zdumiony" <z...@j...pl> wrote:
> U ytkownik "Hanka" <c...@g...com>
>
> Czy woda odzwierciedla preferencje Emoto? W jaki sposob przeniosl na wode
> swoje uczucia.

Doswiadczenie, o ktorym mowisz, nie bylo powtarzalne
na tyle, by moc _udowodnic_ naukowo sprawe.

Moja proba zmierzenia sie z tym tematem polega
na dopuszczeniu mozliwosci oddzialywania fal
elektromagnetycznych towarzyszacych procesowi
myslenia, na czasteczki zamarzajacej wody.

37. Data: 2011-02-06 20:48:49

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

> Piłam. Do właściwości wody, których jeszcze nie znamy. W tym jej
> "pamięci".

Z tą pamięcią wody musi być coś na rzeczy. Bo weźy mózg, niby zwykłe białko
i woda a umożliwia świadome myślenie.
Nie twierdzę, że tak nie jest. Jednak czy wiesz na pewno, że to mózg to
umożliwia?
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

38. Data: 2011-02-06 20:49:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Feb 2011 12:08:43 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Poprosze o przyklad rozpuszczania.

Vide fizyka klasa 6, 7, 8, jak mi sie zdaje. Nie prowadzę tutaj lekcji.

Poza rozpuszczaniem (jako najważniejszym) chodzi TAKŻE o inne własności
wody.

39. Data: 2011-02-06 20:51:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Feb 2011 21:11:20 +0100, zdumiony napisał(a):

> Ale nie można zredukować tylko do impulsów, czyli zwykłej informacji.
> Uczucie mogą być pozytywne lub negatywne.

TO już jest ich relacja ze świadomoscią, także z moralnością, a nie istota.

moto.html

> Co o tym sądzisz? Dlaczego woda bardziej lubi Matkę Teresę niż Hitlera?
> Dlaczego podoba jej się symfonia Beethovena a nie lubi Heavy Metalu?

"lubi" - "nie lubi" - to nie jest tak proste. To przenośnie.

40. Data: 2011-02-06 20:53:02

Od: "x][x" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> TO już jest ich relacja ze świadomoscią, także z moralnością, a nie istota.

moto.html

> "lubi" - "nie lubi" - to nie jest tak proste. To przenośnie.

A Bóg nas lubi ?
To też przenośnie ?

juda.~

Czy napadli byście na bank?