Re: Zywienie Optymalne ( bylo Cukrzyca )

Data: 2001-11-06 12:15:34
Temat: Re: Zywienie Optymalne ( bylo Cukrzyca )
Od: b...@o...com.au (George Zieba)

jacek <j...@w...pl> wrote in message news:<MPG.16519cdc87a8703a98973b@news.tpi.pl>...

> A o czym ja z toba mam rozmawic?

Nie musisz o niczym rozmawiac, ale postawiles pewne postulaty, a ja ci
zadalem pytanie - do tej pory nie odpowiedziales.

> O tym ze dla podtrzymania dyskusji przeczysz wszyskim informacjom ktore
> ci podaje a nie sa zgodne z szufladka do ktorej mnie wsadziles? - "ty nie
> masz doswiadczenia", "ty nie znasz". "ty nie leczysz" etc?

To ty sam sie zaszufladkowales, ja nie musialem tego robic ...:-)

> O cukrzycy o korej nawet sam sie przyznajesz ze nic nie wiesz?

Gdzie sie tak do tego przyznalem ?

> O tym co ja bym zlecil pacjentowi z GZT - nie ty mnie bedziesz uczyl - to
> ja wiem ze sa jednak inne metody niz obcinanie nog i DK - to ja wiem,

Tak myslalem wlasnie , ze ty wiesz doslownie wszystko ..! :-) trudno
ci
jednak podzielic sie tutaj ta wiedza ... Ja wiem, ze tutaj sie nie
placi,
ale sprobuj zrobic cos raz bez pieniedzy .. :-))

> O tym ze jestes zwolennikiem "latwych" rozwiazan? No to badz - sprawdzaja
> sie wszedzie ale nie w medycynie i psychologii.

No , nie mow mi, ze jestes tez psychologiem .. :-)

> O tym ze brak ci obiektywizmu? Po co dyskutowac?

Jaki obiektywizm ty przedstawiasz, mowiac, ze wystarczy ci to
co uslyszysz z plotek ??

> O tym ze jestes po prostu przedstawicielem kolejnego nawiedzonego nurtu -
> awangarda oszlolomow.

Tak ... tak ... oby wiecej taki nurtow, i wiecej oszolomow, ktorzy
naprawde potrafia leczyc.

> Madry lekarz z kazdej z tych metod bierze co uwaza za sluszne i co
> jest zgodne z wiedza - on ma pomagac pacjentom a nie byc wyznawca.

Co ty z nich bierzesz ? Nic, potrafisz krytykowac siedzac za biurkiem.

> I kazdy
> czeka na konkretne wyniki badan. Jedne badania po latach robienia
> nadzieji ukazauja marnosc (preparat Tolpy), inne wykazuja pozytywne
> dzialania (diety 'roslinne').

Aaa.... zycie na trawce, doskonale...

A jeszcze inne pokazuja, ze niczego nie byly warte, ze wyniki
naciagniete, nie wszystko przekazane itd ...

> Tylko ty tego nie wiesz bo zaangazowales sie po jednej stronie, a nie po
> stronie uczciwosci.

Zaangazowalem sie po stronie, ktora potwierdza swoja praktyka
niewzykle
pozytywne wyniki terapeutyczne. Uczciwiscia kazdego lekarza jest
to zwerifikowac lub chociazby naocznie sprawdzic u tych, ktorzy to
robia.
Uczciwosc nie polega na tym co ty robisz. Tak prawdziwy lekarz
nie robi... oj.. nie robi :-((

> Ciebie na to stac - jestes amator.

Ciebie na to nie stac, jestes zawodowiec , taaak ? To dlaczego to
robisz
jak amator ?

> O tym mamy rozmawiac?

Nie. O tym zjawieniu sie wszechwiedzacego, ktory wie jak wyleczyc
cukrzyce, ktory twierdzi, ze wiele innych chorob tzw. nieuleczalnych
to dla niego, wszystkowiedzacego, to pestka, ale ... kiedy mu sie zada
pytanie jak to
robic - odpowiedzia jego staja sie wypociny nie na temat ...
Dlaczego na zadane wielokrotnie pytania wykrecasz sie jak piskorz od
odpowiedzi ? Zrob to co inni wartosciowi lekarze tutaj robia. Pomagaja
ludziom dostarczajac fachowe informacje, czy tez nawet ciekawostki.
Onie przynajmniej sa tutaj uczciwi w tym co robia.

> A moze tez kazesz sie tytulowac doktorem?

Dawno juz z tytulow wyroslem. To juz mi nie jest tak potrzebne jak
tobie.