Żywienie bankietowe

21. Data: 2006-08-04 20:22:51

Temat: Re: Żywienie bankietowe
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
news:eb08if$3m9$1@inews.gazeta.pl...

> " Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
> eb05v9$nif$...@i...gazeta.pl...
>>
> A co to jest sekta, to mozesz byc pewna ze wiem i to nawet bardzo dobrze.....
>
> masz swoja sekte!? ;)

> to straszne!

> i co z tego ?

No jak to co? POSTRASZYŁA Ewę, że nie będzie jej czytać.... cha cha cha!... ;D
Ale cyrk.... ;>

Ubawiona ;)
Krystyna

22. Data: 2006-08-04 20:27:11

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> a écrit dans le message de news:
eb09li$1h5$...@n...onet.pl...

> [...]

zastosuje metode Coolera i odpowie przez posrednika (sorry :), ale ten post
dzieciny sie u mnie nie "wyswietlil"(?).

Arus chlopczyku, ta zielenina na mozg ci padla, i wylazi z ciebie prymityw,
godny Jeff-owej! TT zrobil syf ze "swojej" grupy i dlatego ty tam jestes
gwiazdeczka i liderem absolutnym, postow na temat "zero" ale TT to lubi, bo
takie prymitywy jak ty bardzo go rajcuja. Ale sluzysz TT tylko do jednego ,
jestes dyzurnym obszczekiwaczem DO na ktorej TT napelnil sobie kieszenie, a
swoje frustracje wyladowuje za twoim posrednictwem. Ale zeby to zrozumiec to
trzeba miec troche oleju w glowie, a tego ci brakuje i to drastycznie !
:)))))

Jurek

23. Data: 2006-08-04 20:55:54

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> eb09li$1h5$...@n...onet.pl...

> zastosuje metode Coolera i odpowie przez posrednika (sorry :), ale ten post

Gdy zaznaczysz na liście wątków jakąś swoją wysłaną już wiadomość, a chciałbyś ją
jednak
usunąć, to kliknij w pasku na górze: "Wiadomość" i "Anuluj wiadomość".
Jeśli tę wiadomość anulujesz zaraz po wysłaniu, to niewiele osób zdąży ją ściągnąć
na swój serwer i przeczytać. Ale kto zdążył ją siągnąć, to już ją ma, a kto jej nie
widzi,
to znaczy, że nie zdążył jej ściągnąć przed anulowaniem jej publikacji
przez autora.

Ja też nie wiem ile usuniętych wiadomości nie zdążyłam przeczytać.

Coś w tym jest na rzeczy... :[

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

Komisja egzaminacyjna na wyższej uczelni przepytuje kandydata na przyszłego prawnika:
- Co pana skłoniło do tego, żeby zdawać na wydział prawa?
- Hmm, no... Tato, nie wygłupiaj się...

24. Data: 2006-08-04 21:19:59

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* wrote:

> [...]
> z inicjatywy
> optymalnych, i sama brałam w tym udział. Mimo to, nie przyszłoby mi do
> głowy komukolwiek sugerować, że ma się stąd wynosić.
> To wielkie prostactwo i bezczelność aruś, wypraszać kogokolwiek z
> usenetowej grupy.
> Zwłaszcza, że zasady opisu grupy pl.misc.dieta najbardziej łamiesz ty i
> twoja obrończyni Jeff.
> I skończ ze spamowaniem i zacznij wreszcie pisać teksty z treścią i na
> TEMAT związany
> z tą grupą. A jak nie umiesz to się ucz.

Nie moze byc tak, ze osoby ponizej akceptowalnego poziomu beda
zasmiecac cala grupe. Jak chcesz taka, to mozesz zalozyc
grupe "pseudofilozofia chlopska", "naukowcy widziani oczami
ludzi prostych", "populizm kontra naukowcy", "Medrcy, nawet
niewyksztalceni" itp. Albo przemianowac nazwe tej grupy, zeby
ldzie wiedzeli czego moga sie tu spodziewac --- albo ja
rozwiazac.

Tyle ode mnie. Pogadamy jak zrozumiesz czego nie rozumiesz w
tym http://glinki.com/?l=zq8fek bo na razie szkoda mi nerwow.

25. Data: 2006-08-04 21:20:59

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

maf pisze:

> Użytkownik "andy" <c...@g...com> napisał w wiadomości
com...
> Procent kalorii w spożywanych składnikach spożywczych:
>
> <30% z białka, 35-45% z tłuszczów, 35-45% z węglowodanów.
>
> Jest to najgorszy z możliwych modeli żywienia, który narusza
> fundamentalną zasadę dietetyczną nie mieszania paliw i jest
> ---------koniec cytatu
> Wiesz Andy, mimo, ze cie lubie to musze tutaj sie wtracic.
> Moim zdaniem, grupy dyskusyjne nie sa po to, aby cytowac jakies teksty, bez
> konkluzji. Jak chcesz takie teksty gdzies oglaszac to zaloz bloga.

Musisz wybaczyc Andrzejowi. To mialo wyjsc spod piora Rocha Kowalskiego,
a tu taka wtopa :)))

26. Data: 2006-08-04 21:27:17

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> ewka <e...@p...onet.pl> napisał(a):
> Nie szkoda ci czasu na to? ...jeszcze twoj biznes na tym ucierpi...

Niech Cie glowa nie boli o moj biznes, zorganizowany czlowiek znajdzie czas
na wszystko.

> A co to jest sekta, to mozesz byc pewna ze wiem i to nawet bardzo
> dobrze.....
> np.m.innymi z racji zawodu ktory wykonuje....

A to ciekawe.

> [...]
> zaczynaja
> mnie nudzic, wiec nie bede ich raczej czytal....

:))))))
Nie martw sie w niedziele wyjezdzam wiec nie bede Cie przez jakis czas
zasypywac swoimi wypowiedzami, :)

--
ewka

27. Data: 2006-08-04 21:41:57

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Are" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> rozwiazac.
>
> Tyle ode mnie. Pogadamy jak zrozumiesz czego nie rozumiesz w

Zastanawiające jest, że ustawicznie każdemu zarzucasz, że "czegoś nie rozumie".
A może to ty masz jednak z tym problem?
Poza tym jeśli ty coś rozumiesz, to dlaczego NIGDY nie wytłumaczysz w czym rzecz?
tylko za
każdym razem piszesz, że rozumiesz, ale "nie będziesz takiej/takiemu tłumaczył"
(pominę
epitety).
Przecież od tego są właśnie grupy dyskusyjne, a nie od ogłaszania, że jesteś mądry
i nikomu nie będziesz nic tłumaczył. Napisz coś mądrego, chętnie przeczytam.

Krystyna

28. Data: 2006-08-05 02:24:24

Temat: Re: (OT) do Are
Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Are <b...@a...pl> napisał(a):

> a?
>
> Bo kilka anulowalem, jak mi ku*wica przeszla po kilku minutach,
> powstala na widok bredni*opty*. Ale nie az tyle ile brakuje.
> Problem znam i nie wiem skad sie bierze. Potestuje troche niedlugo
> na grupach testowych i moze zmienie login jak problem nie zniknie.

Are, no co ty, chyba nie traktujesz powaznie opty_trolli? ....

Zreszta optymalni nie bredza, tylko pokazuja jak beda zachowywali sie ludzie,
kiedy wreszcie po wprowadzeniu na masowa skale w Polsce tej diety, nastapi tak
dlugo oczekiwana przez ich guru, naprawa zdegenerowanych umyslow
ludzkich...he,he,he.

Pozdro Jeff

29. Data: 2006-08-05 03:13:03

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> eb05v9$nif$...@i...gazeta.pl...
> >
> A co to jest sekta, to mozesz byc pewna ze wiem i to nawet bardzo

ano nic,.... nogawki moich spodni ktore znowu usilowales podlac, sa
nieprzemakalne....

Przetrzyj pysk burek,..... bo slina ci chyba cieknie...

------
Jeff

30. Data: 2006-08-05 03:33:13

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam> napisał(a):

> Ale cyrk.... ;>

> Ubawiona ;)
> Krystyna

..moze napisz jeszcze jakis maly paszkwil lub oszczerstwo na kogos kto widzi
twoje prymitywne gluptactwo,....to dopiero bedzie kino....

..jeszcze lepiej sie zabawisz...psychopatko.....he, he, he...

------
Jeff

jak zwiekszyc ilosc białych krwinek?
Odchudzanie przez internet?
[pyt] Ustalenie, co jesc, a czego unikac
A co, jesli to wszystko bylo jednym wielkim tlustym klamstwem?
Produkty z NNKT Omega-3 i Omega-6