Re: Żywopłot

1. Data: 2000-09-18 19:54:54

Temat: Re: Żywopłot
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

piki <s...@p...onet.pl> napisał:

>Cześć
> Mam żywopłot liściasty, taki dość popularny- kiedy mogę go formować: na
> wiosnę czy jesień
> Pozdrawiam
> Piki
>Witam Cie Piki.
Musisz okreslic z czego posiadasz ten zywoplot jesli jest to Ribes sanquineum to usun
wybrane pedy po kwitnieniu,jesli Rosa "Nevada" to usun wiosna cienkie pedy.
Zywoplotow popularnych jest wiele zaleznie od regionu kraju,w naszym bardzo popularny
jest zywoplot z Escalloni.
Sprawdz co posiadasz a zdobedziesz troche wiedzy i unikniesz bledow :)
Pozdrowienia
Botan Botanicus.

2. Data: 2000-09-19 17:44:24

Od: "Andrzej Opejda" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jaki to kraj???

Andrzej

<b...@p...onet.pl> wrote in message
..
> piki <s...@p...onet.pl> napisał:
>
> Zywoplotow popularnych jest wiele zaleznie od regionu kraju,w naszym
bardzo popularny jest zywoplot z Escalloni.

Re: Re: trzmielina
Re: Re: Caryopteris clandonensis
Żywopłot
Re: Re: Skierniwickie-było, jest: żywotnikowiec
Re: Male robale