Żywopłot - ale jaki ?

1. Data: 2003-05-03 08:58:04

Temat: Żywopłot - ale jaki ?
Od: "Agatka" <p...@w...pl (usun x - ochrona przed spamem)> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Mam problem. Zmarzl mi caly zywoplot z bukszpana. Mial ok.10 lat, byl juz
duzy i naprawde bardzo ladny. Teraz nie wiem co robic dalej. Stracilam
wszelkie uczucia do tego krzewu, nie chce juz takiego zywoplotu bo boje sie
ze za jakis czas znow mu sie cos przydarzy. Co moglabym posadzic na jego
miejsce? Jest to stanowisko dobrze naslonecznione a gleba taka sobie.
Myslalam o cisach ale tez podobno wymarzaja, a moze berberys? Chcialabym
posadzic cos co dosyc szybko rosnie.
Prosze poradzcie cos.
Pozdrawiam wszystkich.
Agatka.

2. Data: 2003-05-03 09:07:35

Temat: Re: Żywopłot - ale jaki ?
Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatka wrote:

> Czesc!
> Mam problem. Zmarzl mi caly zywoplot z bukszpana. Mial ok.10 lat, byl juz
> duzy i naprawde bardzo ladny.

Czesc!
Ja tez mam problem, wycieli mi reszte 20-letniego krzaka. Kilka lat temu
wylamali glowna lodyge, wiec sie rozkrzewil na boki. Teraz sa juz tylko slady
po cieciu i kilka cieniutkich, dolnych galazek. Zeby im lapy uschly!

Was pozdrawiam serdecznie
Andrzej

3. Data: 2003-05-04 17:58:35

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po cieciu i kilka cieniutkich, dolnych galazek. Zeby im lapy uschly!

Posadzcie żywopłot z ostrokrzewu.Jest bardzo,ale to bardzo
odporny na mróz.

Pozdrawia boletus

4. Data: 2003-05-05 14:51:59

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> Posadzcie żywopłot z ostrokrzewu.Jest bardzo,ale to bardzo
> odporny na mróz.
>
> Pozdrawia boletus

W tym roku u mnie wszystkie ostrokrzewy straciły liście, co I.crenata
prawdopodobnie do wykopania :-(
:-) Bogusław

5. Data: 2003-05-05 18:59:34

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl> wrote in message
-botaniczny.pl...

> W tym roku u mnie wszystkie ostrokrzewy straciły liście, co I.crenata
> prawdopodobnie do wykopania :-(

Chyba powinieneś założyć kolejny ogród na Śląsku - crenata dwie sztuki
jeszcze nie odbijają, ale żyją, Mezerwy i kolczasty kwitną:-) Ani jeden
listek nie przymarznięty, rzadka rzecz .

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2003-05-05 19:36:06

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Basia Kulesz
(...)
> Chyba powinieneś założyć kolejny ogród na Śląsku -
> Pozdrawiam, Basia.

Basiu, przy tym jednym ręce podczas narad ukrywam pod stołem.
:-) Bogusław

7. Data: 2003-05-05 20:30:31

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl> wrote in message
-botaniczny.pl...

> Behalf Of Basia Kulesz
> (...)
>
> Basiu, przy tym jednym ręce podczas narad ukrywam pod stołem.

Hm, a rękawiczki? Rozumiem, że plewienie skalniaka etc., ale wydawało mi
się, że pęsety posiadasz?
Notabene powodu do ukrywania rąk nie widzę...

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2003-05-06 07:42:09

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in

> Hm, a rękawiczki? Rozumiem, że plewienie skalniaka etc., ale wydawało
> mi się, że pęsety posiadasz?
> Notabene powodu do ukrywania rąk nie widzę...

Moja prababcia zawsze powtarzala, ze ziemia nie brudzi.
Zreszta do tej pory na wsi mozna spotkac starszych ludzi, ktorzy wyraznie
rozrozniaja rece brudne i rece z ziemi.
Pozdrowienia - Ewa Sz. notorycznie gubiaca rekawiczki

9. Data: 2003-05-06 08:10:58

Temat: Odp: Żywopłot - ale jaki ?
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...
> "Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in

> Moja prababcia zawsze powtarzala, ze ziemia nie brudzi.
> Zreszta do tej pory na wsi mozna spotkac starszych ludzi, ktorzy wyraznie
> rozrozniaja rece brudne i rece z ziemi.

Mądre słowa.
Kaska, która ma ciągle podziurawonie rękawiczki

10. Data: 2003-05-08 08:14:28

Od: m...@m...uni.wroc.pl (Maciej Paluszynski) szukaj wiadomości tego autora

[...]

Niestety: Amerykanie maja odwrotnie: to samo slowo na ziemie i na brud...
Pozdrowienia,
Maciej

Pytanie o morw
Budki lęgowe dla ptaków-Kiedy?