Żywopłot - potrzebuję sadzonki

11. Data: 2000-04-03 15:01:26

Temat: Re: Żywopłot - potrzebuję sadzonki
Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski <p...@n...com.pl> wrote in message
news:00f801bf9b51$fe950ae0$8d1da0d4@l3d6w8...
> Berberis thunbergii doskonaly na zywoploty ale tylko do wys.1 m.

Dlaczego tak nisko go cenisz? U mnie ma taki krzak 2 m wysokosci i ponad 3 m
srednicy.

Andrzej Opejda
mailto:A...@i...pl
Internetowy Katalog Ogrodniczy - http://www.iko.pl

12. Data: 2000-04-03 15:04:31

Temat: Re: Irga bylo Żywopłot - potrzebuję sadzonki
Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Berberysy, glogi, roza pmarszczona, takze karagana, w dobrych warunkach
ognik (paskudnie boli).

Andrzej Opejda
mailto:A...@i...pl
Internetowy Katalog Ogrodniczy - http://www.iko.pl

Jolanta Bosiacka <j...@t...pl> wrote in message
pi.pl...

13. Data: 2000-04-03 16:15:25

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
U mnie ma ciagle 60 cm ,mimo ze ma chyba z 8 lat,ale to moze przez malzonke
ktora ciagle go przycina .
Pozdrawiam,Boguslaw

14. Data: 2000-04-04 05:23:14

Temat: Odp: Żywopłot - potrzebuję sadzonki
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Opejda" <o...@p...com> napisał w wiadomości

> Dlaczego tak nisko go cenisz? U mnie ma taki krzak 2 m wysokosci i ponad 3
> srednicy.

Jest kilka odmian berberysu (berberysa?)Thunberga. Nie podajecie o jaką
odmianę chodzi.
Najbardziej znana "Atropurpurea" w/g mojego dotychczasowego stanu wiedzy
dorasta do 1,5 metra.
Skorygujcie mnie jeżeli się mylę i podajcie nazwy odmianowe swoich roślin.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

15. Data: 2000-04-04 11:00:39

Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez mi sie wydaje, ze jest sporo odmian berb. thunb. O ile dobrze pamietam
to "nana" dorasta do 0,8-1 m i to jest ta niska odmiana. Inne powinny rosnac
do 1,5-2 m, zapewne zalezy to od gleby. Widzialem odmiany czerwona, zielona
i zlota. Ja sam kupile sadzonki w szkolce lesnej - wymieszane czerwone i
zielone, chyba po 30 gr. Wiem jeszcze, ze berberys jest zywicielem rdzy
zbozowej (Na szczescie moi sasiedzi o tym nie wiedza) i dlatego zostal dosc
skutecznie wytepiony w okolicach upraw rolnych. Mozna spotkac wciaz okazy na
naturalnych stanowiskach, np. w okolicach Kazimierza, w lasach na trasie
Pulawy - W-wa. Za granica widzialem te krzaki w Kaukazie.
pik

16. Data: 2000-04-04 13:09:17

Temat: Re: Irga_uwaga_bardzo dlugie
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulka napisał(a) w wiadomości: <3...@p...onet.pl>...
>Ponizej zamieszczam list otrzymany od Basi:

Ulka opuściła początek, te wiadomości są z książki M. Czekalskiego Krzewy i
drzewa liściaste". Sama taka mądra nie jestem.

Pozdrawiam, Basia.

17. Data: 2000-04-04 13:52:29

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ulka opuściła początek, te wiadomości są z książki M. Czekalskiego Krzewy i
> drzewa liściaste". Sama taka mądra nie jestem.

Ale jaka pracowita!!! Liczylam na tytul i autora a dostalam tresc.
Jeszcze raz baaaaardzo dziekuje. :-))))) Ulka

18. Data: 2000-04-05 08:15:44

Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Moj jest typem (ylko B.thunbergii) rosnie juz z 15 lat przycinany - fakt, ze
nie widzialem ladniejszego chroni go przed wycieciem, bo mi zarosl
mikroskopijny ogrodek.

A odmiana 'Kobold' wciaz z trawy nie wyrasta.

19. Data: 2000-04-06 15:19:40

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta Bosiacka <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:NDBBLNJAKMDPPHADCPFAIECHCHAA.jolanta.bosiack
...@t...pl...
> Witam
> Czy ta irga ma kolce, szukam klujacych krzewow, skutecznych na dzieci
> sasiadow.
> JolaB
Posadź jeszcze kilka roślin silnie trujących, może się skuszą.
pozdr, jerz.

20. Data: 2000-04-10 08:33:13

Temat: Odp: Irga bylo Żywopłot - potrzebuję sadzonki
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jerz <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ci9ut$omk$...@s...icm.edu.pl...

> Użytkownik Jolanta Bosiacka <j...@t...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych
napisał:NDBBLNJAKMDPPHADCPFAIECHCHAA.jolanta.bosiack

Berberys lub malinojeżyna. Zaproponowałabym jeszcze kolcolist, ale nie jest
całkiem odporny na mróz.

Pozdrawiam, Basia.

Galasy, superpilne.
kwiaty z Kołobrzegu