Żywopłoty ??? - adresy

1. Data: 2003-03-31 13:24:49

Temat: Żywopłoty ??? - adresy
Od: "GRIP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam - poszukuje adresów internetowych stron, które dośc dokładnie opisują
bluszcze itp.
Z góry dziekuję za podpowiedzi
Pozdr. GRIP

2. Data: 2003-03-31 13:37:41

Temat: Re: Żywopłoty ??? - adresy
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b69fj4$aek$1@nemesis.news.tpi.pl GRIP
<g...@p...onet.pl> napisał(a):
> Witam - poszukuje adresów internetowych stron, które dośc dokładnie
> opisują bluszcze itp.

Hejka. Ja bardzo przepraszam. Ale czy mógłbyś mi wyjaśnić, użytkowniku
GRIP, do czego służą wyszukiwarki???
Z góry dziekuję za odpowiedź.
Pozdrawiam leniwie Ja...cki

PS. Już nie pamiętam, kto z grupowiczów proponowal uruchomienie infolinii
ogrodniczej. ;-)

3. Data: 2003-03-31 14:05:16

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2003-03-31 17:32:31

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Łukowski " <t...@i...pl> wrote in message

> [...]
> wysokosci 10cm a wyzej sa juz brazowe. Oczywiscie mam na mysli liscie
> (prawda jakie poetycjie zakonczenie opisu)

Zwykły gatunek czy odmiany? Mój zwykły jest przyzwoicie zielony - ale na
murze i ścianie szopy. 'Goldheart' na Papierówce całkiem zdechnięty:-(

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2003-03-31 17:39:23

Od: "GRIP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawdę szukałem - może niewłaściwie ale.....(co wpisać żeby wyszukać
dobrze?)
Wybaczcie jestem tu nowy
GRIP

6. Data: 2003-03-31 18:04:36

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b69ugm$7b1$1@atlantis.news.tpi.pl GRIP
<g...@p...onet.pl> napisał(a):
> Naprawdę szukałem - może niewłaściwie ale.....(co wpisać żeby
> wyszukać dobrze?) Wybaczcie jestem tu nowy

Hejka. Ja wpisałem do googli: zywopłoty bluszcz i dostałem trzy strony
adresów :-)
Pozdawiam Ja...cki

7. Data: 2003-03-31 18:11:51

Temat: Odp: Żywopłoty ??? - adresy
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b69u4h$4lv$...@n...news.tpi.pl...

> "Tomasz Łukowski " <t...@i...pl> wrote in message

> Zwykły gatunek czy odmiany? Mój zwykły jest przyzwoicie zielony - ale na
> murze i ścianie szopy. 'Goldheart' na Papierówce całkiem zdechnięty:-(

Mój Goldheart rośnie pod malinówką i wygląda bardzo dobrze. Teraz będę nim
obsadzać ściany piwnicy, a ten pod jabłonką ma być rezerwowy.
--
Pozdrawiam, Kaśka

8. Data: 2003-03-31 21:24:46

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"GRIP" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> Naprawdę szukałem - może niewłaściwie ale.....(co wpisać żeby wyszukać
> dobrze?)

Wpisanie w Google "bluszcze" daje 341 stron. Jesli wiesz, co masz na mysli
przez "itp.", tez to cos mozesz wpisac. Np. "pnącza" daje 1580 stron.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2003-03-31 21:26:52

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:ym2ia.19825$JI.5256138@twister.neo.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Wpisanie w Google "bluszcze" daje 341 stron. Jesli wiesz, co masz na mysli
> przez "itp.", tez to cos mozesz wpisac. Np. "pnącza" daje 1580 stron.

Hejka. Na grupie fotografia cyfrowa w takiej sytuacji często pada
odpowiedź: www.jestemleniem.pl
Pozdrawiam mroźnie Ja...cki

10. Data: 2003-04-01 19:10:40

Od: "AO" <andrzejopejda(at)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:ym2ia.19825$JI.5256138@twister.neo.rr.com...
> [...]
>
> Wpisanie w Google "bluszcze" daje 341 stron. Jesli wiesz, co masz na mysli
> przez "itp.", tez to cos mozesz wpisac. Np. "pnącza" daje 1580 stron.

Proponuje zawody: kto wiecej znajdzie stron ten wygrywa (moze znajdzie sie
tez jakis fundator nagrody
:-))

Andrzej Opejda

tytoń choć nie palę ;)