imieniny

1. Data: 2003-03-31 14:10:46

Temat: imieniny
Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziś są imieniny Gwidona !!
czy solenizant dostał jakąś porządną kość?

pozdr
Ania

2. Data: 2003-03-31 15:31:16

Temat: Re: imieniny
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b69i9u$l3d$1@nemesis.news.tpi.pl Ania Onet
<a...@n...spam.poczta.onet.pl> napisał(a):
> dziś są imieniny Gwidona !!
> czy solenizant dostał jakąś porządną kość?

Hejka. Gwidonek dostał nie kość (nie ten wiek - ma 8 lat), ale w kość.
Był ze mną na działeczce, bo przykrywałem gałązkami świerkowymi: azalie,
wrzośce, kwitnące przylaszczki, lebiodkę, szałwie, lawendę, arum, tymianek,
macierzankę i przesadzone młode iglaki. W trakcie zaczął zacinać deszcz,
który po chwili zamienił się w śnieg z deszczem. Zanim doszlismy do
samochodu Gwidonek był przemoczony, przewiany i mocno zziębnięty. W domu
natychmiast zagrzebal się w koc na fotelu.
Co do prezentów imieninowych, to kupiliśmy mu eukanubę ( dwa rodzaje) a
na obiad dostał swój super przysmak: chrząstki i inne resztki z pieczonego
kurczaka ze spaghetti, gotowaną marchewką i wołowinką z rosołu, dodatkowo
polane sosem miodowo-czosnkowym z pieczenia kurczaka. Teraz odpoczywa na
pańci poduszce po trudach dnia.
Pozdrawiam jamnikowo i słonecznie Ja...cki

PS. Gwidonek, to ma świeto na okrągło :-)

3. Data: 2003-03-31 17:12:47

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Gwidonek dostał nie kość (nie ten wiek - ma 8 lat), ale w kość.
Eeee.... co Ty ! :-(((( ;-)

> [...]
> polane sosem miodowo-czosnkowym z pieczenia kurczaka. Teraz odpoczywa na
To bylo papu, a gdzie te prezenty ?!?!?!
:-)))

> PS. Gwidonek, to ma świeto na okrągło :-)
Jest tego wiec swiadomy ?!?!? :-)))

Pozdrawiam
Asia

4. Data: 2003-03-31 17:31:20

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b69son$c4$1@nemesis.news.tpi.pl JotHa
<j...@p...onet.pl> napisał(a):

> To bylo papu, a gdzie te prezenty ?!?!?!
> :-)))

Hejka. To doradź nam Asiu, jaki dać Gwidonkowi prezent? Inwencja nam cóś
ostatnio szwankuje :-(
Pozdrawiam konfuzyjnie Ja...cki

5. Data: 2003-04-01 07:43:54

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. To doradź nam Asiu, jaki dać Gwidonkowi prezent? Inwencja nam
cóś
> ostatnio szwankuje :-(

Hehehe.... wcale sie tego nie podejmuje...
To Wy sie znacie najlepiej :-)))) Proponowanie, abys sobie z nim w wigilie
pogadal jest dosc odlegle w realizacji...

Pozdrawiam
Asia

6. Data: 2003-04-02 22:13:59

Od: "Krysia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:b69son$c4$1@nemesis.news.tpi.pl JotHa

> Hejka. To doradź nam Asiu, jaki dać Gwidonkowi prezent? Inwencja
> [...]

Witam,
nasz Kalifek ubrany elegancko [kokardka], dostawał zapakowane w papier
pergaminowy dwie grubaśne parówki. Gdy kokardka była wiązana, już
nerwowo zaglądał do kuchni. Więc kojarzył z "prezencikiem".
Ile miał radochy z poszarpaniem papieru i dobraniem się do smacznej
zawartości:))

Pozdrawiam
Krysia

7. Data: 2003-04-02 22:25:28

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nerwowo zaglądał do kuchni. Więc kojarzył z "prezencikiem".
> Ile miał radochy z poszarpaniem papieru i dobraniem się do smacznej

Właśnie oto świetny pomysł! Kupcie Gwidonkowi ubranko,tylko ciepłe.
Zanim do Siedlec zawita wiosna zdąży je wykorzystać.

Pozdrawiam Anastazy

Żywopłoty ??? - adresy
tytoń choć nie palę ;)
Krokusy powiesiłem