a co z aloesu?i z agawy?

1. Data: 2002-03-20 02:41:38

Temat: a co z aloesu?i z agawy?
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w zwyklych sklepach to tu wystepuje,w dzialach z warzywami-wiec pewnie jakos to
mozna jesc?ale jak?z agawy znam tylko wodke...ale raczej robic nie bede;))

pozdrawiam serdecznie.przepraszam,ze tak przed swietami-wszyscy pewnie pasztety
i paschy-a ja tu z plackami klopoty...

1. Data: 2002-03-20 05:02:42

Temat: Re: a co z aloesu?i z agawy?
Od: "arielka" <a...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> mozna jesc?ale jak?z agawy znam tylko wodke...ale raczej robic nie bede;))
>
> pozdrawiam serdecznie.przepraszam,ze tak przed swietami-wszyscy pewnie

z aloesu wino:

http://blizejnatury.qw.pl/index.php?ACTION=czytaj&ai
d=16
a mozna go uzywac jako uzywke do wlosow albo sok n amaseczke nawilzajaca;)
pozdro arielka

1. Data: 2002-03-20 05:18:26

Od: m...@a...com (MrufkaYY) szukaj wiadomości tego autora

Subject: a co z aloesu?i z agawy?
From: a...@p...onet.pl
Date: 3/19/02 9:41 PM Eastern Standard Time

[...]

-- -------------------------------------------

Lisc agawy uzyjesz na kilka razy bo jest za duzy by go naraz zjesc.
przygotowanie do konsumpcji:

Odetnij kawalek liscia aloesu 6-7cm /pozniej bedziesz wiedziala ile ukroic
liscia by ci smakowalo./ Ten kawalek obierz ze skory jak ogorek potnij na
mniejsze kawalki dodaj pol szkalnki soku z pomarancz / mozesz dac wiecej/ i
zmiksuj w mikserz. Masz gotowy dring do picia.

Samo zdrowie

HELP!!!!
tiramisu
W takiej kuchni nawet najgorsze potrawy smakują wspaniale
Ktokolwiek słyszał, ktokolwiek wie....
Piekarnik.