a czytaliscie w Polityce?

1. Data: 2003-01-13 08:16:42

Temat: a czytaliscie w Polityce?
Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://polityka.onet.pl/162,1107742,1,0,artykul.html

nic odkrywczego niby, ale ciekawe sa statystyki traktujace o Polakach - co
sadza o jedzeniu itd.
--
*gosia*

2. Data: 2003-01-13 09:04:12

Temat: Re: a czytaliscie w Polityce?
Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gosia Garkowska" <i...@g...pl> napisal w wiadomosci

> nic odkrywczego niby, ale ciekawe sa statystyki traktujace o Polakach
> - co sadza o jedzeniu itd.

Najbardziej podobalo mi sie to, ze
"Az 80 proc. uwaza, ze ma prawidlowa wage
(wedlug danych oficjalnych ok. 40 proc. Polaków ma nadwage)."
Jesli dodamy do tego (do tych 20%) osoby (zwykle kobiety),
które maja prawidlowa wage, a twierdza,
ze maja nadwage, to wyjdzie nam,
ze okolo 30% polaków z nadwaga
nie zdaje sobie z tego sprawy.
Swoja droga 40% spoleczenstwa z nadwaga
to strasznie duzo :-/

--
Pozdrowienia
Mel.

3. Data: 2003-01-18 12:01:13

Od: "l:e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> skribis:

> [...]
>(wedlug danych oficjalnych ok. 40 proc. Polaków ma nadwage)."
>Jesli dodamy do tego (do tych 20%) osoby (zwykle kobiety),

No nie przesadzajmy, po pierwsze 40% to nie tak duzo, po drugie - nadwaga
nie oznacza ze ktos jest gruby, tylko ze za duzo wazy, np. jest kulturysta
albo ma duzo miesni, po trzecie - od ilu kilogramown "ponad" zaczyna sie
nadwaga? Czy nie sadzicie ze jezeli ktos tylko troche pzekroczyl ta
granice to wszystko jest w porzadku? IMVHO lepiej byc nieco za grubym (za
ciezkim) niz zlosliwym chudzielcem - niewielka nadwaga mzoe byc nawet
zdrowa, obojetnie co mowia lekarze, ktorzy jak wiadomoco chwila zmieniaja
poglady :)

Pozdrawiam, Leh
--
"To ja ja umiescilam na grupie, nastepnie zastosowalam na moim biednym cialku,
schudlam 4 kg a przybralam troche wiecej....poza tym mialam inne efekty uboczne"

4. Data: 2003-01-18 12:10:26

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "l:e:h" <l...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> albo ma duzo miesni, po trzecie - od ilu kilogramown "ponad" zaczyna sie

AFAIR przy BMI powyzej 25 mowi sie o nadwadze. Ponizej 18.5 to niedowaga.

Pozdro,
Cooler

A jak przytyć?
MM-kapusta czerwona