Re: a ja kominka i bluzgacza lubie i popieram: Archetyp trickstera.

1. Data: 2004-04-19 20:14:00

Temat: Re: a ja kominka i bluzgacza lubie i popieram: Archetyp trickstera.
Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tycztom:

>Co takiego dostrzegłaś? Co tak Cię zgorszyło?
>
>oTTo

Moje 'zgorszenie' nie miało nic wspólnego z Twoją działalnością na grupie.
Nie bawią mnie dowcipy na temat uczuć.
Nie używam ważnych słów ot tak sobie i nie lubię, gdy inni ich używają w ten
sposób.
Tyle.

V-V
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-04-19 20:26:59

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. Veronika<- 0...@p...pl naszkrobal/a:
> tycztom:

> Moje 'zgorszenie' nie miało nic wspólnego z Twoją działalnością na
> grupie. Nie bawią mnie dowcipy na temat uczuć.

Ok, Ok i właśnie ja proszę, żebyś zacytowała i skomentowała ten 'dowcip
na temat uczuć'. Bo jeżeli to ja się mylę i zacząłem sobie z uczuć
żartować /na serio/, to może rzeczywiście czas coś zmienić. Możliwe też,
że ktoś źle mnie odebrał - prawda?

> V-V

oTTo

--
Po co mamić człowieka? Przecież to tylko film.
[Jerzy Stuhr]

1. Data: 2004-04-19 20:45:23

Od: "ksRobak" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl>
> [...]

> uczuć żartować /na serio/, to może rzeczywiście czas coś zmienić.
> Możliwe też, że ktoś źle mnie odebrał - prawda?

A ty tycztom robisz idiotę z siebie czy z grupowiczów?

<<No dobra, skoro oczekujesz wyznań, to też Cię lubię :-)>> [V-V]
~~~~~~~~~~~~~~~~
Kocham Cię [oTTo]
~~~~~~~~~~~~~~~~
Ty rozumiesz w ogóle co piszesz?
A jak tam wydupczenie własnej mamusi??
PS. zdajesz sobie sprawę, że jesteś niebezpiecznie
nieodpowiedzialny?
\|/ re:

1. Data: 2004-04-19 20:59:55

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. ksRobak<- c61dnk$s91$...@n...onet.pl naszkrobal/a:

> A ty tycztom robisz idiotę z siebie czy z grupowiczów?

miałeś iść na odwyk - daj nam łaskawie dokończyć /ja ci w butelkę nie
zaglądam/

oTTo

--
"Coraz więcej sieci zewnętrznych "ustawia" bramki służące do wymiany
poczty elektronicznej z siecią Internet. Ten światowy system sieci i

1. Data: 2004-04-19 21:12:15

Od: "ksRobak" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ksRobak" <e...@p...onet.pl>

> miałeś iść na odwyk - daj nam łaskawie dokończyć /ja ci w butelkę nie
> zaglądam/
>
> oTTo

Posłuchaj szaleńcze i zapamiętaj sobie
"miałeś iść na odwyk" - KŁAMIESZ
"daj nam łaskawie dokończyć" - UCIEKŁEŚ OD TEMATU
<<Nie bawią mnie dowcipy na temat uczuć. [V-V]
"/ja ci w butelkę nie ja ci w butelkę nie zaglądam/ - MANIPULACJA

nie chciał bym na Ciebie idioto nawet najszczać
spierdalaj
\|/ re:

1. Data: 2004-04-19 21:20:54

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" <e...@p...onet.pl> wrote in

> nie chciał bym na Ciebie idioto nawet najszczać
> spierdalaj

Ksiondz?
To ty???
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@o...org.pl albo zaGGadaj - 1209534

Nigdy nie zakochuj sie w kobiecie, ktora na pierwszej randce daje ci dupy.

Coś jakby patriotyzm
Re: a ja kominka i bluzgacza lubie i popieram: Archetyp trickstera.
etata mama - a mama tate
Re: czy to jeszcze dylemat ?
Re: Psychobot