a ja mam pytanko

21. Data: 2004-06-28 01:42:39

Temat: Re: a ja mam pytanko
Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Montag" <""m\"@ntag@p@c...@n...pl"> napisał w wiadomości
news:cbn9jv$aie$1@news.onet.pl...
Moje określenie odnosiło się do tego, że jak się
> okazało sugestia co do syntezy wit.A w wątrobie i jej niby obciążania
> przez tą czynność nie była do końca sprawdzona i podyktowana z pozycji
> określonych poglądów nt określonej diety. Można powiedzieć: rada
> światopoglądowa.

ależ zaraz zmyła ;)

"Występowanie w produktach żywnościowych:

jako retinol w mięsie, rybach i produktach pochodzenia zwierzęcego (np.
tran, wątroba, jaja, mleko i produkty mleczne)
jako 3,4-dihydroretinol (witamina A2) w rybach morskich (np. rekin, halibut,
makrela)
jako prowitaminy (karotenoidy) w warzywach i owocach (np. marchew, brokuły,
melon, sałata, szpinak, morela); tylko taka ilość przyjętej prowitaminy,
której organizm rzeczywiście potrzebuje, przekszatałcana jest w błonie
śluzowej jelit i wątrobie w witaminę A "

http://www.pharmaton.pl/pl/Main/Product/vitalstoffe/
vitamine/weitere/vitafull.jsp

Slawek

22. Data: 2004-06-28 06:22:24

Od: Montag <""m\"@ntag@p@c...@n...pl"> szukaj wiadomości tego autora

> której organizm rzeczywiście potrzebuje, przekszatałcana jest w błonie
> śluzowej jelit i wątrobie w witaminę A "
>
> http://www.pharmaton.pl/pl/Main/Product/vitalstoffe/
vitamine/weitere/vitafull.jsp

no i git .. a więc i tu i tu...

tak więc rada była niekompletna ale częściowo dobra. ok, nie zmienia to
jednak faktu, że były w niej informacje o tym, że ta synteza w wątrobie
podobno ją obciąża (w przeciwieństwie do innych źródeł) a to chyba
jednak nie tak do końca prawda... niemniej jednak i tak za radę dziękuję
i to nie jest tak, że nią gardzę czy ją lekceważę. Ja naprawdę szanuję
ludzi na DO, za to jeśli ktoś od razu w jakimś dosć żartobliwym tekście
dopatruje się jakiegoś ataku i spisku, tylko dlatego, że sobie
zażartowałem z JEGO diety to już inna sprawa.

Z mojej strony EOT.
A co do googlania to w sumie, jako że to nie dla mnie, doszedłem do
wniosku, że sprawa jest zbyt poważna, na wszelki wypadek poleciłem jeść
lżej i ograniczyć rzeczy ciężkostrawne ale też powiedziałem tej osobie
żeby się prędko przebadała u lekarza i zapytała go co może jeść. i tyle.

Montag

23. Data: 2004-06-28 07:34:57

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmmm... jakaś imputacja znaczy się?
> Niniejszym informuje ze mam

> Determinacja godna podziwu.

:))))))))))

> Pozdrawiam
> Montag

mam nadzieje ze szanowny kolega nie traktuje grupy jako decydujacej o byc
albo nie byc swiata i ludzkosci. Na wszelki wypadek dodam ze troche dystansu
do "swiata wirtualnego" do bardzo dobra rzecz. ;)))

Jurek

24. Data: 2004-06-28 09:47:49

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> poniewaz Slawek to niespotykanie spokojny czlowiek, wiec informuje ze:
> uzycie w stosunku do jednego z nich okreslenia "kon trojanski" jest proba
> ataku (jak na razie niesmialego) na moja pozycje przyznana mi przez
Karoline
> Matuszewska z poparciem dwoch innych grupowiczow "..plujacego jadem, chama
,
> prostaka pozbawionego poczucia humoru...". Niniejszym informuje ze mam
> zamiar bronic tej zaszczytnej pozycji do ostatniej kropli tluszczu w moim
> organizmie.

Nie trzeba, nie zauważyłem aby Sławek kiedykolwiek próbował ją Ci odebrać
lub nawet wykazać się podobnymi cechami.

Pozdrawiam,
Adam

25. Data: 2004-06-28 10:35:08

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie trzeba, nie zauważyłem aby Sławek kiedykolwiek próbował ją Ci odebrać
> lub nawet wykazać się podobnymi cechami.
>
> Pozdrawiam,
> Adam

SCC

Jurek

26. Data: 2004-06-28 11:57:38

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak więc rada była niekompletna ale częściowo dobra.

to nie była rada tylko refleksja

> [...]
> podobno ją obciąża (w przeciwieństwie do innych źródeł) a to chyba
> jednak nie tak do końca prawda... niemniej jednak i tak za radę dziękuję

kazda niepotrzebna praca obciąza wiec zwrociłem na to tylko uwage po co
jeść substrat jesli bez problemu mozna zjesc gotowca

> i to nie jest tak, że nią gardzę czy ją lekceważę. Ja naprawdę szanuję
> ludzi na DO, za to jeśli ktoś od razu w jakimś dosć żartobliwym tekście

alez ludzie dziela się na mądrych i mniej ;) a nie na DO czy MM i jak to
ktos powiedział każdy stosuje taka diete na jaka mu rozum pozwala ;))

Slawek
P.S.
to ze jestem na diecie optymalnej mozna poznac nawet po moim adresie , a
info o koniu przyjąłem z humorem

27. Data: 2004-06-29 07:48:47

Od: "Krystynaopty" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <g...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> prostaka pozbawionego poczucia humoru...". Niniejszym informuje ze mam
> zamiar bronic tej zaszczytnej pozycji do ostatniej kropli tluszczu w moim

No to masz co bronić, bo według biochemii Harpera skład chemiczny człowieka
o masie ciała 65 kg przedstawia się tak:

Białka - 11 kg 17,0%
tłuszcze - 9 kg 13,8%
węglowodany - 1 kg 1,5%
woda - 40 kg 61,6%
skladniki mineralne - 4 kg 6,1%

:)
Krystyna

28. Data: 2004-06-29 11:01:19

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to masz co bronić, bo według biochemii Harpera skład chemiczny
człowieka
> o masie ciała 65 kg przedstawia się tak:
>
> Białka - 11 kg 17,0%
> tłuszcze - 9 kg 13,8%
> węglowodany - 1 kg 1,5%
> woda - 40 kg 61,6%
> skladniki mineralne - 4 kg 6,1%
>
> :)
> Krystyna

a wiec walka bedzie dluga ;)

Jurek

TERAZ RMF FM-wlaczcie
[OSZUSTKA - POMOCY] Warto Przeczytać !!!
witam , ja tez tu jestem nowy:)
rzadkie wlosy
lomatko