lomatko

1. Data: 2004-06-23 15:36:47

Temat: lomatko
Od: Montag <""m\"@ntag@p@c...@n...pl"> szukaj wiadomości tego autora

Jestem mocno zdziwiony batalią która się przetoczyła przez listę :)

Kusi mnie, żeby co jakiś czas zapodawać jakiś neutralny temat kompletnie
z dietą nie związany (coś np o helikopterach) i zastanawiać się po ilu
postach dyskusja na ten temat zostanie zmapowana na konflikt optymalnych
z wegetarianami ;) czy tak to wygląda?

Montag

2. Data: 2004-06-23 15:56:26

Temat: Re: lomatko
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Montag" <""m\"@ntag@p@c...@n...pl"> napisał w wiadomości

> [...]
> z dietą nie związany (coś np o helikopterach) i zastanawiać się po ilu
> postach dyskusja na ten temat zostanie zmapowana na konflikt optymalnych

Dokładnie :D

Krystyna*Opty* [na DO od siedmiu lat]

3. Data: 2004-06-23 17:19:35

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Montag" <""m\"@ntag@p@c...@n...pl"> napisał w wiadomości

> Jestem mocno zdziwiony batalią która się przetoczyła przez listę :)

ty się przestań dziwić tylko znajdz sobie miejsce na grupie.czy chcesz
nalezeć do odzywiających się i myslacych inaczej czy moze wybierzesz sobie
inna opcje ?
wybranie jakiejkolwiek innej opcji będzie wiązało sie ze stanięciem po
drugiej stronie barykady INNYCH.

> [...]
> z dietą nie związany (coś np o helikopterach) i zastanawiać się po ilu
> postach dyskusja na ten temat zostanie zmapowana na konflikt optymalnych

podział jest prosty

z jednej strony odzywiający się alternatywnie z drugiej strony reszta świata

alternatywne odżywianie wiąże się tez z alternatywnym pogladem i
alternatywnym sposobem myslenia i postrzegania świata.

4. Data: 2004-06-23 17:54:59

Od: Montag <""m\"@ntag@p@c...@n...pl"> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> inna opcje ?
> wybranie jakiejkolwiek innej opcji będzie wiązało sie ze stanięciem po

nie bedzie się wiązało. Tylko bedzie się wiązało w percepcji TYCH albo
INNYCH.. ponieważ to ICH barykada i ICH według tej barykady podział,
tyle że mnie ta barykada nie musi definiować, ponieważ nie potrzebuje
ani TYCH ani TAMTYCH ani ich barykad do określenia siebie :)

> [...]
> alternatywne odżywianie wiąże się tez z alternatywnym pogladem i
> alternatywnym sposobem myslenia i postrzegania świata.

to nie jest prosty podział bo nie ma jasno określonej reszty świata - z
tym jest taki sam problem jak ze stroną barykady, jest owocem zawężonej
percepcji tego świata w kontekście MY i ONI oraz (co bardziej
niebezpieczne) jeśli nie jesteś z nami to przeciw nam. Ale owa reszta
świata nic sobie z tego robić nie musi.

Montag

5. Data: 2004-06-23 18:34:36

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 23 Jun 2004 17:36:47 +0200, na pl.misc.dieta, Montag napisał(a):

> Kusi mnie, żeby co jakiś czas zapodawać jakiś neutralny temat kompletnie
> z dietą nie związany

Najwyraźniej masz jeszcze nie ukształtowany charakter skoro ulegasz tak
niskim pokusom. Bardzo dobrą metodą na budowanie wewnętrznej dyscypliny
jest przyjęcie określonego planu żywieniowego i konsekwentne się jego
trzymanie. Konsekwencja i dyscyplina, bracie!. Dieta Optymalna, z racji
swych klarownych i konkretnych zaleceń pozwala, oprócz zachowania
doskonałego zdrowia do końca swych dni, budować wewnętrznie zintegrowaną,
niezłomną osobowość. Nie należy również zapominać o systematycznym
ćwiczeniu umysłu (konieczność codziennego wykonywania skomplikowanych
działań arytmetycznych), którego zbawienne efekty zauważysz zapewne
obserwując wymiany zdań między nami a pętającymi się tutaj wegetarianami.

puchaty, który do 21.00 musi jeszcze zrobić trzysta piętnaście pompek

6. Data: 2004-06-23 18:52:02

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
..
> Wed, 23 Jun 2004 17:36:47 +0200, na pl.misc.dieta, Montag napisał(a):

> puchaty, który do 21.00 musi jeszcze zrobić trzysta piętnaście pompek

chyba sroda zostanie najweselszym dniem tygodnia

ps masz jeszcze kilka minut

7. Data: 2004-06-23 20:30:02

Od: Montag <""m\"@ntag@p@c...@n...pl"> szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:

> [...]
> jest przyjęcie określonego planu żywieniowego i konsekwentne się jego
> trzymanie. Konsekwencja i dyscyplina, bracie!.

O tak tak.... o ja nieuświadomiony... rosnący jak przydrożna roślina i
to niezmiennie po złej stronie wszelkich barykad, posypuję sobie głowę
popiołem o składzie mieszanym nierafinowanym nieoptymalnie zbilansowanym

Dieta Optymalna, z racji
> swych klarownych i konkretnych zaleceń pozwala, oprócz zachowania
> doskonałego zdrowia do końca swych dni, budować wewnętrznie zintegrowaną,
> niezłomną osobowość.

O to na pewno...

> [...]
> obserwując wymiany zdań między nami a pętającymi się tutaj wegetarianami.
>
> puchaty, który do 21.00 musi jeszcze zrobić trzysta piętnaście pompek

produkujesz pompki rowerowe... znaczy chałupniczo? ;)

jak na razie to wymiana zdań między oboma obozami nie wskazuje na
wyraźną przewagę ani jednego ani drugiego... co jakby kłóci się z
próbami udowadniania wyraźnej wyższości intelektualnej i wszelkiej innej
w zależności od diety, bo czyż gdyby były prawdą te uzurpacje to nie
byłoby tak, że jedni bez wysiłku punktowali by drugich a tamci staliby
obok bezradni z ciamajdowatymi minami, nie mogąc się pozbierać?

Oczywiście mogę założyć, że prawdy objawione jednego i drugiego obozu sa
prawdziwe a wegetarianie i optymalni są jak Ariel i Persil na tle tych
"zwykłych proszków", które dawno się przestały liczyć.

I tak naprawdę, to wyjdzie, że ja się tu pętam niepotrzebnie bo "hej
żołnierze strzelają.. hej Pan Bóg kule nosi"

Montag

8. Data: 2004-06-23 20:45:35

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 23 Jun 2004 22:30:02 +0200, na pl.misc.dieta, Montag napisał(a):

> [...]
> byłoby tak, że jedni bez wysiłku punktowali by drugich a tamci staliby
> obok bezradni z ciamajdowatymi minami, nie mogąc się pozbierać?

Niestety, mam wrażenie, że się mylisz. My Optymalni nie mamy właściwie z
kim walczyć. Są zasady moralne, które po prostu nie pozwalają nam kopać
leżącego wegetarianina.
Akceleracja rozwóju intelektualnego oraz wzrost poziomu świadomości,
których z racji prawidłowego odżywiania jesteśmy beneficjentami, niesie za
sobą odpowiedzialność. Odpowiedzialność moralną za słabszych, mniej
świadomych, "zanieczyszczonych" niejako od wewnątrz...
Tutaj chciałbym nawiązać do przewijającego się na grupie zdania "jesteś
tym, co jesz". Jest to niewątpliwie fakt. Warto jednak zwrócić uwagę, że
awangarda intelektualna ruchu Optymalnych zajęła się ostatnio innym
zagadnieniem moralnym - "to kim jesteś jest określane przez to, co
ofiarowujesz światu". Ta uniwersalna prawda nabiera nowych jakości gdy
zaczniemy oglądać ją przez pryzmat żywieniowy, czy nawet szerzej, pryzmat
przemiany materii w organizmach ludzkich. Właściwe odżywianie zapewnia nam
Optymalnym to, że nasz wkład w rozwój człowieczeństwa posiada jednorodną,
zwartą i co chyba najważniejsze, powtarzalną konsystencję oraz (dzięki
właściwej ilości tłuszczu) efektowną politurę.
A jeśli jeszcze wątpisz - śmiało pytaj.

puchaty

9. Data: 2004-06-23 21:00:38

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

puchaty w wiadomości news:tvsqbdhrlwo1$.dlg@juzwolalbympolizacslonine.gov
pisze:

[...]

> [...]
> zwartą i co chyba najważniejsze, powtarzalną konsystencję oraz (dzięki
> właściwej ilości tłuszczu) efektowną politurę.

Sowo, czy on aby nie przesadzil z tymi pompkami? ;)))))

--
Droga Jolu, jak to sie stalo ze stosujesz ZO od miesiaca a nie wiesz nic o
cholestelorze

10. Data: 2004-06-23 21:42:54

Od: Montag <""m\"@ntag@p@c...@n...pl"> szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:

> Niestety, mam wrażenie, że się mylisz.

HEHEHEHE....

a ja myślałem (po oglądaniu pewnie CK. Dezerterów), że na glanc takiego
wkładu to ma picie kawy dobry wpływ. Przypomniał mi się też film bunuela
"Widmo wolności" gdzie temat jest poruszany w spoób wart polecenia :)

Montag

DO a usuniety woreczek zolciowy
Jestem tu nowy
dieta szwecka