a ja probki dove...

1. Data: 2003-08-13 15:42:57

Temat: a ja probki dove...
Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

....wlasnie wyjelam ze skrzynki pocztowej :)))

pzdr
marta

1. Data: 2003-08-13 15:43:03

Temat: Re: a ja probki dove...
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-13 17:42:57 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Martka* skreślił te oto słowa:

> ....wlasnie wyjelam ze skrzynki pocztowej :)))

Fascynujące... załoz sobie bloga... ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-08-13 15:46:13

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Fascynujące... załoz sobie bloga... ;)

to bylo do tych kobietek, co pazury obgryzaly z niecierpliwosci i
powatpiewaly w uczciwosc ww firmy...

pzdr
marta

1. Data: 2003-08-13 15:47:05

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-13 17:46:13 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Martka* skreślił te oto słowa:

> to bylo do tych kobietek, co pazury obgryzaly z niecierpliwosci i
> powatpiewaly w uczciwosc ww firmy...

Było trzeba dopisac sie do wątku traktującego o tym, ze probki juz ktos
dostał.

1. Data: 2003-08-13 15:49:20

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyrody grupowicz *Martka* skreślił te oto słowa:

> Było trzeba dopisac sie do wątku traktującego o tym, ze probki juz ktos

bosz.....

1. Data: 2003-08-13 15:49:51

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-13 17:49:20 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Martka* skreślił te oto słowa:

> bosz.....

Nie, boszzzzz, tylko tak. Takie są zasady. Zasady wbrew pozorom są po to,
zeby ich przestrzegac, bo ułatwiają zycie.

1. Data: 2003-08-13 17:14:35

Od: "Bea" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, boszzzzz, tylko tak. Takie są zasady. Zasady wbrew pozorom są po to,
> zeby ich przestrzegac, bo ułatwiają zycie.
>
> --
A ty chcesz swiat naprawiac i zbawiac?Jeszcze Ci nie przeszło??No to niezla
robotka.......iles miliardow niepokornych i czasami lubiacych sie
wychylic.....
Bea
Bea

1. Data: 2003-08-13 17:15:48

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-13 19:14:35 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Bea* skreślił te oto słowa:

> A ty chcesz swiat naprawiac i zbawiac?

Ten, ktory mnei otacza :)

> Jeszcze Ci nie przeszło??

Nie, ja wytrwała jestem :)

> No to niezla
> robotka.......iles miliardow niepokornych i czasami lubiacych sie
> wychylic.....

Sie bawie jak mam wolne i mi sie nudzi :)

1. Data: 2003-08-13 17:43:33

Temat: Odp: a ja probki dove...
Od: "xxoloxx" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Nie, boszzzzz, tylko tak. Takie są zasady. Zasady wbrew pozorom są po to,
> zeby ich przestrzegac, bo ułatwiają zycie.
(...)

ah, te kobitki...
a zasady są po to, aby je łamać ;-)

pozdrawiam
olo

1. Data: 2003-08-13 19:19:28

Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
>
> Nie, boszzzzz, tylko tak. Takie są zasady. Zasady wbrew pozorom są po to,
> zeby ich przestrzegac, bo ułatwiają zycie.

Generalnie zgoda ale zycie samo nie zawsze przestrzega zasad i wtedy trzeba
byc elastycznym :))

pozdrawiam
iska (bardzo offtopikowa dzisiaj :))

Kurs zdobienia paznokci
solarium-kosmetyki
apropo probek i odpowiedz na pytanie agi
Pytanie?
Jaki jest dobry tusz do rzęs?