a ja znowu o tych słodkich winach

1. Data: 2003-06-03 13:36:27

Temat: a ja znowu o tych słodkich winach
Od: "Ja" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Składam podziękowania za szybkie odpowiedzi dot. słodkich francuskich win
no ale jeszcze proszę na kolanach o jeszcze jedno:
czy w Polsce można ( i za ile??????) kupić rzeczone wino??
no bo chciałabym zamknąć buzię temu co to twierdzi, że takich win nie ma ..
dowodu mi trza!!
Dziękuję z góry!

M.

1. Data: 2003-06-03 13:52:19

Temat: Re: a ja znowu o tych słodkich winach
Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ja" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy w Polsce można ( i za ile??????) kupić rzeczone wino??
> no bo chciałabym zamknąć buzię temu co to twierdzi, że takich win nie ma

Sauternes w każdym francuskim supermarkecie od 50 zł / butelkę
Pozostałe raczej w specjalistycznych winiarskich

Ale może taniej wyjdzie jakaś książka o winach w prezencie :-))

Pozdr

grill na balkonie?
Mcie moze pomysl...
O Netusinej inspiracji... ;-)
zachwalane ciasto z rabarbarem
pieczeń z mięsa mielonego (kurze i (lub) wieprzowe - Jak ?