grill na balkonie?

1. Data: 2003-06-03 12:46:32

Temat: grill na balkonie?
Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wam się podoba taki pomysł?
Mieszkam w bloku i zastanawiam się jak sąsiedzi mnie potraktują za grillowe
wyczyny na balkonie.
A może macie sąsiadów co wam dymią w ten sposób i wywołują u was agresję?
Tak mnie naszło, by kupić cosik niedużego i zrobić konkurencję tym, co sobie
na pobliskich działkach pichcą, drażniąc me nozdrza i wyostrzając apetyt.

Danka

1. Data: 2003-06-03 12:51:58

Temat: Re: grill na balkonie?
Od: "CLARIS" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Danka" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak wam się podoba taki pomysł?
> Mieszkam w bloku i zastanawiam się jak sąsiedzi mnie potraktują za
grillowe
> wyczyny na balkonie.

> Danka

Pamietam jak kumple opowiadali jak sie zakonczylo ich grillowanie na
balkonie...
sasiedzi blok dalej widzieli tylko chmure dymu wiec zaalarmowali straz
pozarna, ze sie pali...
co bylo dalej mozna sobie wyobrazic - w kazdym badz razie, juz wiecej na
balkonie grillowac nie beda.

osobiscie uwazam to za poroniony pomysl...

--
CLARIS /ona/
c...@w...pl

1. Data: 2003-06-03 12:55:13

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sobie
> na pobliskich działkach pichcą, drażniąc me nozdrza i wyostrzając apetyt.

Wezwą straż pożarną i będziesz musiała zapłacić za akcję gaśniczą.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-06-03 12:57:14

Od: "Piotr Kosela" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Danka wrote:
> [...]
> agresję? Tak mnie naszło, by kupić cosik niedużego i zrobić
> konkurencję tym, co sobie na pobliskich działkach pichcą, drażniąc me

Zastanawiam się jak ja bym zareagował gdyby ktoś pode mną na przykład
rozpalił sobie grilla. Na pewno nie pochwalam. U znajomego w bloku też był
ktoś, kto pichcił na balkonie. Skończyło się przyjazdem panów w niebieskich
czapkach z daszkiem.
Może trochę wysiłku i jakiś wyjazd na łono przyrody? Z korzyścią dla
wszystkich.

--
Pzdr
Pe Ka

1. Data: 2003-06-03 13:15:10

Od: "Demona" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A my kiedys robilismy grilla, ale juz troche ciemno bylo, tyle ze NA PEWNO
nie bylo dymu - bo w grillu wlasnie o to chodzi, ze jest zar, a nie
plomienie i sie pali :)
Wiec moge zyczyc tylko powodzenia i smacznego

--
Demona
-----

1. Data: 2003-06-03 13:24:06

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Demona" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> plomienie i sie pali :)
> Wiec moge zyczyc tylko powodzenia i smacznego

??? A co z ociekającym na żar tłuszczykiem? On się dymi okrutnie...

1. Data: 2003-06-03 13:27:17

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sobie
> na pobliskich działkach pichcą, drażniąc me nozdrza i wyostrzając apetyt.

jezeli juz koniecznie musisz to robic na balkonie, to postaraj sie o grill
elektryczny albo gazowy, przypuszczam, że o wiele mniej smierdzi i ie robi
tyle dymu.
W kazdym razie ja osobiscie mialabym mocno kwasna mine, gdyby mi sasiedzi
zaczeli miecho smazyc na grillu na balkonie, choc sama robie to namietnie na
swojej dzialce w lesie. Ale ostatnio o malo nie udusilam kolezanki, ktorej
nie chcialo sie jechac po wegiel, nazbierala szyszek i prawie mi puscila
domek z dymem, probujac na tym wynalazku upiec mieso. Najpierw zaslona dymna
byla taka, ze nie widzialam nic naokolo, a potem pojawily sie polmetrowe
plomienie. Dziewcze bylo bardzo rozczarowane, gdy zalalam grilla woda i
odmowilam spozycia czarnych wegielkow, ktore kiedys byly piersiami.
Nastepnym razem, jak sie wezmie (ona) za grilowanie, usmaze jej wlasne
piersi na ruszcie, hehehehehe ;-]

wkn glodna

1. Data: 2003-06-03 13:27:17

Od: "Piotr Kosela" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Demona wrote:
> A my kiedys robilismy grilla, ale juz troche ciemno bylo, tyle ze NA
> PEWNO nie bylo dymu - bo w grillu wlasnie o to chodzi, ze jest zar, a
> nie plomienie i sie pali :)

Piszesz o elektrycznym grillu? Jeśli nie to:
1. Czy węgiel się nie spala?
2. Czy smażone/pieczona potrawa nie wydziela zapachu?
3. Tłuszcz nie kapie?
Ja na dłuższą metę nie ścierpiałbym "aromatów", które, przyznasz, nie dla
wszystkich muszą być miłe i podjąłbym interwencję.

> Wiec moge zyczyc tylko powodzenia i smacznego

Na zielonej trawce? No to ja również ;-)

1. Data: 2003-06-03 13:28:16

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyczyny na balkonie.
> A może macie sąsiadów co wam dymią w ten sposób i wywołują u was agresję?

jakby mi ktos smrodził to bym nie siedziala cicho. Na dworze upał, chce
sobie człowiek okno otworzyć a tu mu wali dym prosto w okna. Wydaje mi sie
ze jedynie na ostatnim piętrze zapach grila moze nie byc uciążliwy dla
sąsiadów (przynajmniej tych z dołu).
odradzam, zreszta o ile przyjemniej bedzie wyjechac na pobliska zielona
trawke (o ile taka jest)

Asia

1. Data: 2003-06-03 14:19:27

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi sąsiedzi za grillowanie na balkonie dostali upomnienie. Jako że nie
zaprzestali przyszedł mandacik, hahahahaha!!!
Stanowczo odradzam, chyba, że bardzo nie lubisz swoich sąsiadów...;)
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

Mcie moze pomysl...
O Netusinej inspiracji... ;-)
zachwalane ciasto z rabarbarem
pieczeń z mięsa mielonego (kurze i (lub) wieprzowe - Jak ?
dlaczego trzeba czekac? (pierdulka)