grudki? na twarzy

1. Data: 2002-09-22 20:03:36

Temat: grudki? na twarzy
Od: "Aleksandra" <z...@s...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Znow mam do Was pytanie...:)

Od pewnego czasu zauwazylam na twarzy takie grudki, to nie sa pryszcze,
tylko jakies takie dziwne malutkie niby krostki, jak mini ugryzienia
komara;), z bliska to wyglada strasznie, jakbym miala twarz poorana. Nie
uzywalam zadnych nowych kosmetykow, nie zmienilam diety. Jedyne co sie
zmienilo, to troche stresu, ale czy to moze byc przyczyna?
Uzywalam kremu Garnier, ktory na wszelki wypadek odstawilam...
Mam cere mieszana, ale nigdy nie mialam z nia wiekszych problemow, oprocz
sporadycznie wystepujacych wypryskow...
pozdrawiam serdecznie,
Aleksandra

1. Data: 2002-09-22 20:29:12

Temat: Re: grudki? na twarzy
Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksandra" <z...@s...elblag.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Uzywalam kremu Garnier, ktory na wszelki wypadek odstawilam...
> Mam cere mieszana, ale nigdy nie mialam z nia wiekszych problemow, oprocz

Witaj

Nie wiem dokladnie czy mialam cos takiego jak ty, ale mialam na czole. Cos
jak krostki, ale raczej grudki - z ktorych nie robily sie ropne wypryski.
Dostaalm w aptece probke lysanel Active i po kilku dniach stosowania
zniknely bez sladu. Naprawde. Zostalo mi pare z boku brody, ale tam raczej
Lysanelu nie stosowalam, bo mialam przesuszona skore.
Moze rzeczywiscie te kremy z kwasami tak doskonale dzialaja. Sprobuj probka
Lysanelu lub Effaclar K.

Pozdrawiam
Anetta

1. Data: 2002-09-22 20:44:01

Temat: a jaka cena preparatow?
Od: "Aleksandra" <z...@s...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mnie tez na to zjawisko pomaga Effaclar, choc tez nie stuprocentowo.
mysle,

Oj, mialam wyslac pytanie na grupe, a poszlo na priva. heh. pytalam o cene
tych preparatow... jesli bylybyscie tak dobre;))))

1. Data: 2002-09-22 20:46:56

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 22 Sep 2002 22:29:12 +0200, Anetta <a...@g...pl> wrote:
[...]

ze ten Lysanel tez wyprobuje. i tez wlasnie na czole paskudztwo sie
pokazuje... to wynik zatkanych porow.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-09-22 21:01:10

Temat: Re: a jaka cena preparatow?
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 22 Sep 2002 22:44:01 +0200, Aleksandra <z...@s...elblag.pl> wrote:
:
: >
[...]

Effaclar okolo 40 PLN (na wszelki wypadek uprzedzam, ze to jest kremik z
kwasami BHA i nie nalezy po posmarowaniu wychodzic na slonce, ponadto czasem
potrafi troche podraznic).

kasica

1. Data: 2002-09-22 23:02:39

Od: "Aleksandra" <z...@s...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Effaclar okolo 40 PLN (na wszelki wypadek uprzedzam, ze to jest kremik z
> kwasami BHA i nie nalezy po posmarowaniu wychodzic na slonce, ponadto
czasem
> potrafi troche podraznic).

Dzieki! a potrzebna jest recepta?
pozdrawiam!
Aleksandra

1. Data: 2002-09-23 04:42:07

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Dzieki! a potrzebna jest recepta?

Nie

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-09-23 09:24:25

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Aleksandra:
> Od pewnego czasu zauwazylam na twarzy takie grudki, to nie sa pryszcze,
> tylko jakies takie dziwne malutkie niby krostki, jak mini ugryzienia
> komara;), z bliska to wyglada strasznie, jakbym miala twarz poorana.

Miewam takie objawy w ramach reakcji uczuleniowej na coś, co zjem.
Na pewno nie zmieniałaś diety?

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---