Re: a jednak zapytam o winorosla - Grzesiowi

1. Data: 2002-09-19 20:54:37

Temat: Re: a jednak zapytam o winorosla - Grzesiowi
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m1bs6xiuq0.fsf@sapijaszko.net...
> "Wojciech P" <d...@p...com.pl> writes:
>
> I znów wybiegnę przed szerego, boć pytania do Janusza, ale co mi
> tam... :)
> alez prosze tak tego nie odbieraj, ot po prostu chacialem ktoregos z Was
wywolac do tablicy, by zmobilizowac do odpowiedzi.
a swoja droga badz laskaw przeczytac, com napisal do Janusza teraz w
spraweie ukrains]kich winorosli...

dzieku za rekomendacje - teraz wiem co sadzic - a nawet zeby zielonym so
dolu.
ALE - skoro sadzi sie pozna jesienia, i nie ma juz zielonego - to skad
wiedziec czym wsadzic?.

Wojtek

2. Data: 2002-09-20 15:01:01

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech P" <d...@p...com.pl> writes:

> alez prosze tak tego nie odbieraj,

Ależ nie odbieram, gdybym tak na poważnie do życia podchodził, to
pewnie już bym zczezł.

> a swoja droga badz laskaw przeczytac, com napisal do Janusza teraz w
> spraweie ukrains]kich winorosli...

Przeczytałem, i jestem całym sercem za. I powtórzę -- jeśli uda Ci się
zdobyć coś interesującego, to zwracam koszta (z nadzieją na sadzonkę :))

> ALE - skoro sadzi sie pozna jesienia, i nie ma juz zielonego - to
> skad wiedziec czym wsadzic?.

Spokojnie, najwyżej będzie rosło w drugą stronę :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Benedyktyn z klasztoru w Oliwie