"a mówiłem...."

1. Data: 2003-07-21 19:15:13

Temat: "a mówiłem...."
Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"a mówiłem, że nie ma ludzi całkowicie zdrowych psychicznie"

["07 zgłoś się" - zasłyszane przed chwilą] :D

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-07-21 19:22:59

Temat: Re: "a mówiłem...."
Od: "mała" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@N...waw.pl> napisał w wiadomości
> "a mówiłem, że nie ma ludzi całkowicie zdrowych psychicznie"
>

> ["07 zgłoś się" - zasłyszane przed chwilą] :D
>
> --
> Pozdrawiam Serdecznie
> Tomek Tyczyński

Ja ujęłabym to troszkę inaczej ... 'są ludzie chorzy psychicznie' ;)
Chyba nie zdarza się, żeby ktoś był 'normalny'.
Czym jest normalność ...? Pojęciem względnym ... :)

Mała

1. Data: 2003-07-21 19:31:56

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

mała wrote:

> Czym jest normalność ...? Pojęciem względnym ... :)

Umowa, naklejka

/tylko po chol. umowa która istnieje tylko w sferze absolutnej abstrakcji
;)?/

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-07-21 20:30:25

Od: "Living Dead" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mała" <n...@t...pl> napisał w wiadomości

> Ja ujęłabym to troszkę inaczej ... 'są ludzie chorzy psychicznie' ;)
> Chyba nie zdarza się, żeby ktoś był 'normalny'.
> Czym jest normalność ...? Pojęciem względnym ... :)

Jeśli mogę się włączyć;
Wydaje mi się, że 'chory psychicznie' oznacza cierpiący na
dolegliwości ze strony psychiki. Dolegliwości czyli coś co
przeszkadza w normalnym życiu (czyli u mnie na przykład nerwica).
A czy są choroby psychiczne, o których posiadacz nie zdaje sobie
sprawy (tzn. nie czuje się chory)?
Chyba schizofrenia, ale nie jestem pewien...

ps
to był mój pierwszy post na tą grupę [ale siara ;)],
więc dzień dobrywieczór wszystkim. :)

pozdrowienia

1. Data: 2003-07-21 20:35:52

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Living Dead wrote:

> ps
> to był mój pierwszy post na tą grupę [ale siara ;)],
> więc dzień dobrywieczór wszystkim. :)

Witam :)

Powiem jak w TV "zostańcie Państwo z nami".

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-07-21 21:05:26

Temat: Odp: "a mówiłem...."
Od: "Viadro" <un_seen@_no-spam-man_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "a mówiłem, że nie ma ludzi całkowicie zdrowych psychicznie"
>

> ["07 zgłoś się" - zasłyszane przed chwilą] :D

to ty podsłuchujesz rozmowy??? to ty szpieg jesteś

1. Data: 2003-07-22 05:40:42

Od: "Jac.B." <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Living Dead" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:bfhil2$n5j$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
sobie
> sprawy (tzn. nie czuje się chory)?
> Chyba schizofrenia, ale nie jestem pewien...

chory psychicznie NIE UWAZA SIE ZA CHOREGO, sa jeszcze
zaburzenia psychiczne, a to inna bajka
co do schizofreenii, to chory najczesciej wie ze jest chory,
tylko nie potrafi wyłapać samego momentu choroby -
schizofrenia wyniszcza, a wiec chory czuje t o wszystko
chocby poprzez stan potworbego lęku!

> ps
> to był mój pierwszy post na tą grupę [ale siara ;)],
> więc dzień dobrywieczór wszystkim. :)

dobrywieczór, a co do siary, może zmień gatunek win? -
dołożysz 3 złote, i siary nie bedzie czuć :)

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-07-22 06:57:51

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dolegliwości ze strony psychiki. Dolegliwości czyli coś co
> przeszkadza w normalnym życiu (czyli u mnie na przykład nerwica).

A jeżeli komuś ona (nerwica) nie przeszkadza to czy jest chory?

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-07-22 10:30:40

Od: "Living Dead" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> A jeżeli komuś ona (nerwica) nie przeszkadza to czy jest chory?

A istnieje taka możliwość?

p.

1. Data: 2003-07-22 10:57:27

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "a mówiłem, że nie ma ludzi całkowicie zdrowych psychicznie"
>

> ["07 zgłoś się" - zasłyszane przed chwilą] :D

ja to ujęłabym tak jak mój psorek - Nie ma ludzi zdrowych są tylko
niezdjagnozowani
Monia

Półkolonie PYTANIE - o zawody
Półkolonie start