a moze 14-stego z innej strony..

1. Data: 2004-02-12 09:03:05

Temat: a moze 14-stego z innej strony..
Od: Radek <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest tu duzo postow w stylu "co przyzadzic na 14 lutego,,by bylo milo
,fajnie itd..".
A ja mam pytanie co przygotowac by "juz nigdy nie wrocila"?
pozdrawiam
RadekW

1. Data: 2004-02-12 09:21:57

Temat: Re: a moze 14-stego z innej strony..
Od: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Radek" <r...@c...pl> napisal w wiadomosci
> A ja mam pytanie co przygotowac by "juz nigdy nie wrocila"?
Nic

Jacek

1. Data: 2004-02-12 09:27:21

Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Radek" <r...@c...pl> napisal w wiadomosci
> A ja mam pytanie co przygotowac by "juz nigdy nie wrocila"?

Komunikat w stylu: "Umówilem sie z kumplami na ogladanie meczu w pubie. Nie
wiem, o której wróce."
Najlepiej sms-em:)

pozdr

cherokee

1. Data: 2004-02-12 09:37:08

Od: Radek <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Komunikat w stylu: "Umówilem sie z kumplami na ogladanie meczu w pubie. Nie
> wiem, o której wróce."
> Najlepiej sms-em:)

To jest dobre..chyba zastosuje..:-)

1. Data: 2004-02-12 10:32:01

Od: "Fela" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
> Jest tu duzo postow w stylu "co przyzadzic na 14 lutego,,by bylo milo
> ,fajnie itd..".
> A ja mam pytanie co przygotowac by "juz nigdy nie wrocila"?
> pozdrawiam
Dodaj mocnego środka przeczyszczającego działającego natychmiastowo.
Gwarantuje Ci, że już nie wróci!
Fela

1. Data: 2004-02-12 11:53:52

Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Swierczek wrote:

> Uzytkownik "Radek" <r...@c...pl> napisal w wiadomosci
> Nic

To moze nie zadzialac:) Moj luby zawsze zapomina o wszystkich mozliwych
swietach i rocznicach, a jednak jestesmy razem i wbrew pozorom jest nam ze
soba dobrze:P
Teraz tez spodziewam sie, ze kompletnie nic nie zrobi :)

Izza

1. Data: 2004-02-12 12:01:01

Od: Radek <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodaj mocnego środka przeczyszczającego działającego natychmiastowo.
> Gwarantuje Ci, że już nie wróci!
> Fela

Obawiam sie ,ze zmienil by on smak wykwintnej potrawy...i nic z tego by
nie wyszlo.A o ile znam moja "nieszczesna polowke" to korzystala by z
ubikacji ile tylko "wlezie"

1. Data: 2004-02-12 12:02:35

Od: "Fela" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" <r...@c...pl> napisał w wiadomości news:1WJWb.196469
> Obawiam sie ,ze zmienil by on smak wykwintnej potrawy...i nic z tego by
> nie wyszlo.A o ile znam moja "nieszczesna polowke" to korzystala by z
> ubikacji ile tylko "wlezie"
A gdybyś ją wyprzedził w zajęciu ubikacji?
Fela

1. Data: 2004-02-12 12:32:50

Od: "andy" <andyro @ wm . pl> szukaj wiadomości tego autora

wykonaj telef.
"dzien dobry dzwonie z apteki -pan kupowal u nas tymianek ?
-tak
-przepraszam pomylkowo wydalismy "cyjanek"
-a jaka jest róznica ?
-trzeba doplacic 3,40"

1. Data: 2004-02-12 12:53:39

Od: "Corrina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ,fajnie itd..".
> A ja mam pytanie co przygotowac by "juz nigdy nie wrocila"?

Ugotuj jej to, co opisalam w rozdziale "Podróze kulinarne - egipski smak"
(blizej dolu strony)
http://www.egipt.republika.pl/rep/corrina2.htm

Ale koniecznie w zblizonych warunkach higienicznych :)

pzdr
Kasia

szukam marynaty do mięs....
żołądek indyczy
placep po węgiersku
gdzie sie podzial przysmak swietokrzyski? :)
Chlebek -focaccia P