a może przepis na niskokaloryczne ciasto?

1. Data: 2003-09-22 13:17:39

Temat: a może przepis na niskokaloryczne ciasto?
Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

posiada ktoś? chętnie coś bym dobrego zjadła ale nie bardzo wiem co sobie
zaserwować - a ostatnio jem o wiele mniej i liczę kalorie - efekty już
widać - cóż apetyt mam i musze go oszukiwać ;)
buziaki Aneczka

1. Data: 2003-09-22 16:31:34

Temat: Re: a może przepis na niskokaloryczne ciasto?
Od: Beazuku <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sMOCZYCA napisał:

> [...]
> zaserwować - a ostatnio jem o wiele mniej i liczę kalorie - efekty już
> widać - cóż apetyt mam i musze go oszukiwać ;)

Witam. Ciasto to nie wiem, zle ostatnio w Poradniku Domowym byl przepis
na zapiekane jeblka. Sa co prawda cukrowane, ale cukier mizna zastapic
slodzikiem lub wogole nie slodzic.

Pozdrawiam. Beazuku

1. Data: 2003-09-22 16:34:46

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sMOCZYCA" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> posiada ktoś? chętnie coś bym dobrego zjadła ale nie bardzo wiem co sobie
> zaserwować - a ostatnio jem o wiele mniej i liczę kalorie - efekty już
> widać - cóż apetyt mam i musze go oszukiwać ;)

prosze bardzo:) to moje sztandarowe "odchudzeniowe" ciacho:)))) jest bardzo
syte, duzo go nie zjesz.

Proporcje podane dla 4 osób.
Składniki:

1,5 kg dojrzałych bananów
sok z 1 cytryny
3 garście płatków owsianych
1 garść słonecznika
1 garść sezamu
nieco wiórków kokosowych
10 dag rodzynków
szczypta soli
Przepis:
1.banany zmiksować, dodać do nich pozostałe składniki i wymieszać całość,
2.piec w temp. 200 stopni przez ok. 45 minut
3.podawać po ostygnięciu, posypane wiórkami kokosowymi, ozdobione
kawałkami obranego i pokrojonego banana
Wskazówki i uwagi:
ciasto po wyjęciu z piekarnika może być lekko jeszcze płynne, ale stygnąc
tężeje
Nadesłał(a): kropka , dnia: 2000-07-10
Źródło / autor: archiwalny numer Super Linii

1. Data: 2003-09-22 17:06:30

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2003-09-22 at 18:34, rena wrote:

> prosze bardzo:) to moje sztandarowe "odchudzeniowe" ciacho:)))) jest bardzo
> syte, duzo go nie zjesz.

[cut]

I tak bez jaj?
I dziwnie malo malokaroryczne jest...

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-09-23 06:50:22

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [cut]
>
> I tak bez jaj?
> I dziwnie malo malokaroryczne jest...

Jak na ciasto, to raczej niezbyt kaloryczne. Poza tym to same "zdrowe"
kalorie :).
Zdaje sie, ze juz dyskutowalismy na ten temat przy okazji tego wlasnie
przepisu.
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2003-09-23 07:34:01

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2003-09-23 at 08:50, Anna Ladorucka wrote:

> Jak na ciasto, to raczej niezbyt kaloryczne. Poza tym to same "zdrowe"
> kalorie :).
> Zdaje sie, ze juz dyskutowalismy na ten temat przy okazji tego wlasnie
> przepisu.

To ja musialam w tym czasie patrzec w inna strone ;-)
Ale przepis zapisuje, bo tez sie notorycznie odchudzam (bez widocznego
skutku, zreszta...)

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-09-23 07:55:32

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja musialam w tym czasie patrzec w inna strone ;-)
> Ale przepis zapisuje, bo tez sie notorycznie odchudzam (bez widocznego
> skutku, zreszta...)

Ano, ja znow zaczelam od wczoraj... (bo najwygodniej od poniedzialku ;)). Na
razie efektow nie widac :P.

1. Data: 2003-09-23 08:01:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ano, ja znow zaczelam od wczoraj... (bo najwygodniej od poniedzialku ;)). Na
>razie efektow nie widac :P.

ja tez wyznaje te sama metode i, kurcze,...zapomnialam, ze byl
poniedzialek, wiec zaczne od wtorku pory obiadowej...ale i tak
najlepiej winic suszarke do szmat...wrzucilam spodnie na za dlugo
i sie skurczyly

trys, w obkurczonych portkach
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-09-23 08:02:25

Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a czymś specjalnym się odchudzasz czy tak po prostu?

1. Data: 2003-09-23 08:11:34

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czymś specjalnym się odchudzasz czy tak po prostu?

Tak poprostu - nie jem chleba i slodyczy i staram sie ograniczyc smazone
mieso i ogolnie tluszcz. Zbyt drastyczne wyrzeczenia nie sa zgodne z moja
natura :). Moze jeszcze raz w tygodniu zrobie sobie dzien warzywno-owocowy.
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

Ekspres ciśnieniowy do kawy - problem
[allegro] Super Ekspres Kombi (ESPRESSO + PRZEPLYWOWY)
Babka cytrynowa-czemu zakalec ?
Grecki jogurt
był ktoś na grzybach?