Re: a my kupiliśmy psa:-)

Data: 2003-04-17 07:04:39
Temat: Re: a my kupiliśmy psa:-)
Od: "Maja" <m...@p...onet.pl>

co do dobermanów [kurdes.. to już zupełnie się zrobiło NTG].. tu muszę
przyznać trochę racji o tyle, że te psy są BARDZO trudne do ułożenia, a to
ze względu na bardzo niedopasowany 'charakter' do budowy ciała. duże psy
powinny być 'spokojne'.. a dobermany sa niezrównowazone.. [gdyby to byl
ratlerek, to pewnie nikt by nawet nie zwrócił uwagi, że to takie "agresywne"
;)... ale u dobermana.. to już jest neibezpieczne]
nie ma co się obruszać na tę opinię.. nie jest ona tylko moją i generalnie
raczej panuje co do niezrównoważenia tych psów zgoda.
rottveilery - to zupełnie inna historia.
one z natury sa spokojne. to psy obronne. nie atakują bez powodu.
trzeba się postarać [łamiąc zasady, jakie.. ot chociażby podała Wam EvaTM],
żeby wychować "złego" rottveilera.

myślę, że na tym można by skończyć wątek.. oczy bolą, jak się patrzy na tę
dyskusję na.. pl.sci.psychologia..
no chyba, że podciągniemy psychikę psa pod psychologię ;))))

pzdr.

--
Maja

** Paryz najpiekniej wyglada z wiezy Eiff1a, chociazby dtatego, ze jej
stamtad nie widac **