Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
rs.pl!not-for-mail
From: "cbnet" <c...@n...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: a po slubie...
Date: Mon, 28 Jul 2008 11:58:45 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 47
Message-ID: <g6k5gj$21no$1@news2.ipartners.pl>
References: <g62tcp$mll$1@inews.gazeta.pl> <g6k4fj$215v$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: impega.neokartgis.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1217239379 67320 217.153.44.190 (28 Jul 2008 10:02:59
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 28 Jul 2008 10:02:59 GMT
X-Priority: 3
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:412216
Ukryj nagłówki
Taaa...
I wydaje ci się, że jak ktoś analizuje reklamy, czy potrafi odwoływać
się do ich "ukrytych" treści, to jest na nie podatny do bólu.
Co ty Ewka wiesz o...
prawej półkuli mózgowej. ;)
Śmieszne. Komiczne. Ha-ha-ha! :))
Reklamy są wszędzie, nie tylko w TV. Również w radiu, czy
na ulicy. Twoje "kumpele" są żywymi reklamami - tylko nie pisz,
że ich nie słuchasz, albo że są ci zupełnie obojętne.
Śnisz, że skoro twoja lewa półkula - jak to wyraziłaś - "większość
puszcza mimo", to prawa tak samo.
Informuję cię niniejszym, że mylisz się. :)
Faktem natomiast jest, że twoja powiedzmy "kobieca struktura
emocjonalna" jest dość nietypowa i kiedy np jakaś pani zachwala
środek do higieny intymnej w sposób bardzo racjonalny, a babeczki
słuchając tego myślą sobie: "ojej! zupełnie jakby mój <facet>
zachwalał!" i robi im się miło i w ogóle czują się dzięki samej
świadomości istnienia tego czegoś bezpieczniej, to ty tak na
to nie reagujesz...
i to jest pewien problem tych wszystkich reklam (są obliczone na
trafianie do "osobników typowych").
Ale i tak trochę przesadzasz jak dla mnie.
Powaga. :)
--
CB
Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
news:g6jqol$ahq$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Niczego nie zrozumiałeś. Ja prawie w ogóle telewizji nie oglądam,
> zwłaszcza ostatnio. Jeśli trafiają się reklamy, kiedy akurat coś oglądam,
> to zwykle zaczynam robić coś innego. Czasami jakaś reklama przykuje moją
> uwagę, to obejrzę ją do końca. Niektóre są zabawne, niektóre z pewnością
> mają na mnie taki wpływ, że kupuję coś reklamowanego, owszem. Czasem
> jednak zdarza się tak, że pamiętam samą reklamę, a nie wiem, jakiego
> produktu dotyczyła, serio. A reklamy, o której piszą Ikselka i Aicha
> raczej nie widziałam albo puściłam mimo, bo nawet po dokładnym opisie nie
> kojarzę. :)
|