a ty wierzysz w siłę modlitwy? :)

101. Data: 2009-07-16 18:28:19

Temat: Re: a ty wierzysz w siłę modlitwy? :)
Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:b3aa86f6-e220-4658-8f2a-2a29f30764ce@h11g2000yq
b.googlegroups.com...

> To sobie odpowiadaj według twojej urojonej modły ,bo mnie zmęczyło
> twoje negowanie i mi się niechce już cokolwiek podawać ,bo ja
> produkuje a burak kwęka.

Zacznij produkować coś poza bełkotem, to przestanę kwękać...

Pzdr
Paweł

102. Data: 2009-07-16 18:29:42

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
s.googlegroups.com...

> A poza tym głupku ,osoba nie mająca podstaw wiedzy ,co już
> wielokrotnie wykazałeś ,nie ma podstaw do oceniania (zdejmij dupsko z
> saturna ,bo z pustogłowia ci tam wyfruneło ,gdyż w pewnym sensie jest
> odpowiedz w tym co napisałem ,choć nie pełna.

Gdybyś wiedział cokolwiek, choćby odrobinę o czymkolwiek, to bym się nie
czepiał, ale Ty jak to szmata, gada, bełkoce, beka i nic z siebie nie daje
poza słowotokiem... to i się bawię taką myszą, jak Ty...

Pzdr
Paweł

103. Data: 2009-07-16 18:31:57

Temat: Re: a ty wierzysz w sile modlitwy? :)
Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
i.googlegroups.com...

> Kretynie jeden ,bo inaczej nie można, ślepa jesteś kurwo co on
> wypisuje ,żeby komuś pomóc musisz zobaczyć co z nim jest nie tak,a nie
> obwiniać siebie.Jesteś z kk czyli niedorozwinięty ,ludzie dojrzali
> widzą co robią i potrafią ocenić ,a nie wiecznie ktoś wie za nich ,ty
> mi mówisz ,bądz dzieckiem kretynie.

No więc próbuję Ci pomóc, ale Ty zamiast słuchać, zachowujesz się jak
niedorozwinięty skurwiel...

Pzdr
ubawiony
Paweł

104. Data: 2009-07-16 18:34:26

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 napisał(a):
> U�ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
s.googlegroups.com...

> Gdyby� wiedzia� cokolwiek, cho�by odrobin� o czymkolwiek, to bym si� nie
> czepia�, ale Ty jak to szmata, gada, be�koce, beka i nic z siebie nie daje
> poza s�owotokiem... to i si� bawi� tak� mysz�, jak Ty...
>
> Pzdr
> Paweďż˝

Przecież kretynie to co napiałeś dotyczy ciebie ,ile razy z tobą gadam
to tylko negację słysze. Nic nie piszesz, nic nie podajesz tylko
szczekasz.

105. Data: 2009-07-16 18:40:46

Temat: Re: a ty wierzysz w si?? modlitwy? :)
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stalker napisał(a):
> "glob" <r...@g...com> wrote

> A jakie to doniesienia tfunaukowe ?
>
> A zajrzyj do w?tku "Przekle?stwa ?agodz? b?l"
>
> Stalker
Zasugerowałeś się .Właśnie ma zaboleć ,znowu co to za dyskusja jak
krwi nie ma ...krwi , krwi .Można zasnąć jak ludzie są jakby poza
dyskusją i udają że nie biorą w niej udziału ,to oszustwo po prostu.

106. Data: 2009-07-16 21:29:40

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

Stalker napisał(a):
> [...]
krwi nie ma ...krwi , krwi .Można zasnąć jak ludzie są jakby poza
dyskusją i udają że nie biorą w niej udziału ,to oszustwo po prostu.
---

Ilu masz przyjaciół? A ilu serdecznych znajomych? Ilu ludzi nazwał byś
swoimi wrogami?

Chiron

107. Data: 2009-07-16 21:45:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
n.googlegroups.com...

> Stalker napisa?(a):

> Zasugerowa?e? si? .W?a?nie ma zabole? ,znowu co to za dyskusja jak
> krwi nie ma ...krwi , krwi .Mo?na zasn?? jak ludzie s? jakby poza
> dyskusj? i udaj? ?e nie bior? w niej udzia?u ,to oszustwo po prostu.
> ---
>

> Ilu masz przyjaci?? A ilu serdecznych znajomych? Ilu ludzi nazwa? by?
> swoimi wrogami?
>
> Chiron

chodzi po prostu tylko o to, że człowiek całym sobą bierze udział w
dyskusji , nawet jak wypowiada definicje naukowe .Nauka brzydzi się
człowieka [ Matrix i wypowiedz Agenta =ale wy śmierdzicie] Chciałaby
pozbyć się go ,bo on przeszkadza, zaśmieca jej treści ,więc ludzie
nauki starają się jak najmniej być w swoich wypowiedziach i
jednocześnie tym skrzywiają obraz dyskusji i wtenczas staje się jak
kluski .Przecież sam wolisz czytać posty niż naukowe wklejki ,które
się raczej przegląda ,a nie czyta. .Oczywiście naukowiec powie
naodwrót i będzie mu ten ludzki byt przeszkadzał. Woli wklejki ,bo tam
ma czystość laboratoryjną ,ale tam nie ma życia.

108. Data: 2009-07-16 22:43:32

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
j.googlegroups.com...

Chiron napisał(a):
> [...]

naodwrót i będzie mu ten ludzki byt przeszkadzał. Woli wklejki ,bo tam
ma czystość laboratoryjną ,ale tam nie ma życia.

----------

Na jednym biegunie jest Irena Dziedzic, która do swoich progamów TV
zapraszała dyskutantów, a następnie rozdawała im kartki z gotowymi tekstami,
które mieli recytować. Na drugim biegunie to, co ty robisz: atakujesz nawet
nie poglądy, ale dyskutantów ad personam, flugasz im, walisz w łeb wirtulaną
kłonicą.
Ani jedno ani drugie nie ma nic wspólnego z dyskusją. W realu twój sposób
wyrażania poglądów popularny jest wśród kiboli. Nie dziw się więc, ze albo
ktoś nie chce z tobą dyskutować, albo wali cię na odlew.

Istnieje wiele "pomiędzy" - które dopuszcza nawet na bardzo żywiołowe
wyrażanie poglądów, ale jak atakuje- to poglądy, nie człowieka.

Chiron

109. Data: 2009-07-16 22:52:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> [...]
> kt?re mieli recytowa?. Na drugim biegunie to, co ty robisz: atakujesz nawet
> nie pogl?dy, ale dyskutant?w ad personam, flugasz im, walisz w ?eb wirtulan?
> k?onic?.
> Ani jedno ani drugie nie ma nic wsp?lnego z dyskusj?. W realu tw?j spos?b
> wyra?ania pogl?d?w popularny jest w?r?d kiboli. Nie dziw si? wi?c, ze albo
> kto? nie chce z tob? dyskutowa?, albo wali ci? na odlew.
>
> Istnieje wiele "pomi?dzy" - kt?re dopuszcza nawet na bardzo ?ywio?owe
> wyra?anie pogl?d?w, ale jak atakuje- to pogl?dy, nie cz?owieka.

Bo ciebie interesują poglądy ,a nie ludzie ,poglądy to tylko fasada za
którą kryją się rzeczy ważniejsze ,bo w imię pięknych ideałów można
komuś ładnie szpile w dupę wsadzać ,więc mnie interesuje co się kryje
pod poglądami ,co one zrobiły z człowiekiem ,a nie świergolenia.

110. Data: 2009-07-17 00:02:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

----------------------

> [...]
> komuś ładnie szpile w dupę wsadzać ,więc mnie interesuje co się kryje
> pod poglądami ,co one zrobiły z człowiekiem ,a nie świergolenia.

No ,ale w drugą strone ,też trzeba umieć się zdystansować do własnych
wypowiedzi i czasem potrzebny jest ten chłód naukowy, niestety w
naszych czasach się wszystko chłodzi i tak powstaje malarstwo
abstrakcyjne najechane przez metodę naukową , literatura gdzie racja
prywatna jest zastąpiona racją naukową i zamiast opowieści ,mamy
teorie ,rację i do wyżygania. Muzyka skorumpowana nauką i to
naprzykład każdy widzi jak ludzie kiedyś grali ,a jak teraz jak z
automatu wszystko brzmi zupełnie niepociągająco .

Co powiecie o strachu
no to platfusy, macie niezły orzech do zgryzienia
PARSZENIE POLSKI
Katolicy mordują nas ...wirusami.
Macie jakieś własne koncepcje , czym jest sztuka ?