a ty zabierz mu wszystko co jego - odsłona 3 - nad wszystkim czuwa gospodarz domu...

1. Data: 2009-02-02 09:26:38

Temat: a ty zabierz mu wszystko co jego - odsłona 3 - nad wszystkim czuwa gospodarz domu...
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tinyurl.com/byluy4

"Podporządkowała się wszystkim ich sugestiom. Złożyła pozew rozwodowy.
Nie odbiera telefonów od męża. Cierpliwie czeka na terminy spotkań z
dziećmi. A potem cieszy się, że chociaż przez chwilę z nimi jest, że
rozmawiają, grają w karty, coś gotują. Nad wszystkim czuwają pracownicy
socjalu albo opiekunowie dzieci. Zaglądają do pokoju, kontrolują.
Wszystko jest tak zorganizowane, żeby nie pozwolić na wybuch emocji. Ale
jak ma ich nie być, kiedy sześcioletnia Monika mówi, że w nocy boi się
nowego pokoju. Aneta kupiła jej strój księżniczki. Mała chodzi w nim
codziennie. Czy jest im dobrze? - zastanawia się Aneta. - Mają wszystko,
co potrzebne do życia. Tylko że tam nie ma miłości. "

--
http://trener.blog.pl
http://lastfm.pl/label/trener

2. Data: 2009-02-02 12:00:20

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> http://tinyurl.com/byluy4

Szwedzi są pierdolnięci. Na szczęście jeszcze tylko kilka miesięcy
muszę z nimi pracować. Będę dobrze wspominać jednego.

--
Pozdrawiam - Aicha

3. Data: 2009-02-02 12:22:41

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Szwedzi są pierdolnięci. Na szczęście jeszcze tylko kilka miesięcy muszę
> z nimi pracować. Będę dobrze wspominać jednego.

a tam zaraz pierdolnieci :) karza tam jeszcze za proby samobojstwa?
przypomnial mi sie pewien miniserial pt. Królestwo, tam byl zdecydowanie
watek szwedzki, ogladalem to w wersji von Triera a nie King'a

--
The Gnome

4. Data: 2009-02-02 12:33:19

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> a tam zaraz pierdolnieci :) karza tam jeszcze za proby samobojstwa?

rili tak było/jest?
hmmm... to miałoby jakiś sens, gdyby to była kara śmierci.

--
http://trener.blog.pl
http://lastfm.pl/label/trener

5. Data: 2009-02-02 12:44:21

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

[...]
> rili tak było/jest?
[...]

z tego, co wiem, w wielu krajach europejskich próby samobójcze były przez
wieki karane

(ale akurat w Polsce takiego prawa nie było)

saulo

6. Data: 2009-02-02 14:41:50

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Heh, pewnie z punktu widzenia ich standardów, ty jesteś ciemna
i p*ta. ;)

--
CB

7. Data: 2009-02-02 17:14:22

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał:

> Heh, pewnie z punktu widzenia ich standardów, ty jesteś ciemna
> i p*ta. ;)

Na szczęście się tam nie wybieram. Jeszcze by mi kazywali dziecko
oddać tatusiowi, który ma je w dupie :>

--
Pozdrawiam - Aicha

8. Data: 2009-02-02 20:26:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdybym był chrześcijaninem, to chyba pomodliłbym się za twoją
głupotę, która musi być dla ciebie ciężarem przekraczającym
mozliwości mojej wyobraźni.
Powaga. ;)

--
CB

"Aicha" <b...@t...ja> napisał(-a)
w wiadomości news:gm79tt$725$1@news.onet.pl:

9. Data: 2009-02-02 21:23:22

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał:

> Gdybym był chrześcijaninem, to chyba pomodliłbym się za twoją
> głupotę, która musi być dla ciebie ciężarem przekraczającym
> mozliwości mojej wyobraźni.
> Powaga. ;)

Gdybyś miał udupione 6 swoich pensji (na dzień dzisiejszy, a jeszcze z
15 lat) w niewypłacalnej po wsze czasy eks-matce (sorry za tę
niezręczną formę, ale nie pamiętam, czy jesteś ożeniony czy nie)
dziecka, które wychowujesz i nie mógł jej nic zrobić (oprócz
zatrudnienia snajpera celującego z pobliskiego lasu), to też byś
kurwicy dostawał :>
A mnie specjalnie rozmiary Twojej wyobraźni nie interesują. No
niestety ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

10. Data: 2009-02-03 07:44:44

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02.02.2009 Aicha <b...@m...pl> napisał/a:

> Szwedzi są pierdolnięci. Na szczęście jeszcze tylko kilka miesięcy
> muszę z nimi pracować. Będę dobrze wspominać jednego.

W czym np.?
--
Relpp

kiedys