aaaaaaaaaaaa soczewki

1. Data: 2003-05-31 21:34:11

Temat: aaaaaaaaaaaa soczewki
Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze pomozcie bo zaraz sie zalamie
od tygodnia mam soczewki, codznnie na noc je zdejuje czysze i dbam o nie
dzisiaj wrocilam do domu i probowalam je wyjac ale tak mnie piecza oczy gdy
ich dotykam ze soczewek wyjac sie nie da:( na dodatek zaczelam duzo gorzej
widziec (mimo ze soczewki caly czas mam na oczach)
czy myslicie ze jestem na nie uczulona? jak mam je wyjac?????????? pomozcie
prosze...
julianna

1. Data: 2003-05-31 22:01:56

Temat: Re: aaaaaaaaaaaa soczewki
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Julianna napisał:
> [...]
> widziec (mimo ze soczewki caly czas mam na oczach)
> czy myslicie ze jestem na nie uczulona? jak mam je wyjac?????????? pomozcie

Nie jestes uczulona tylko masz wysuszone oko. Poruszaj troche gorna
powieka zeby wywolac lzawienie. Potem plynem ktorym zalewasz szkla w
pojemnikach zakrop oczy (bez obawy to jest sol fizjologiczna) i sprobuj
wyjac.

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-01 06:14:16

Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> powieka zeby wywolac lzawienie. Potem plynem ktorym zalewasz szkla w
> pojemnikach zakrop oczy (bez obawy to jest sol fizjologiczna) i sprobuj

jeśli to wysuszone oko, to moze pomoga tez tzw. lzy w plynie (do kupienia w
aptece). Ja je stosuje w podobnych przypadkach, przewaznie mi sie oko
wysusza, gdy przez kilka dni jest wiatr na dworzu, i wtedy tez zaraz po
przyjsciu do domu zdejmuje szkla na reszte dnia zeby oczy odpoczely.

pozdrawiam,
El@

--------------------------
www.camping-elblag.alpha.pl

1. Data: 2003-06-01 08:03:58

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Julianna wrote:

> [...]
> widziec (mimo ze soczewki caly czas mam na oczach)
> czy myslicie ze jestem na nie uczulona? jak mam je wyjac?????????? pomozcie

Jakiego plynu uzywasz ?
Mnie plyn Solo zniszczyl kilka par soczewek, po prostu zniszczyl.
Nowe,swieze soczewki po swoch dniach byly nie do wlozenia, skrecalo mnie
az, oko pieklo, mialam uczucie, ze mam ziarenka piasku pod powiekami -
zmiane plynu zasugerowal mi okulista twierdzac, ze Solo do miekkich
krotkoterminowych soczewek sie nie nadaje (uzywam miesiecznych) i ze
kilka jego pacjentek mialo z nim takie wlasnie klopoty. Wrocilam do ReNu
i wszystko w idealnym porzadku, wiec chyba cos w tym jest, w kazdym
razie u mnie sie sprawdzilo.

Pozdrawiam, milego dnia wszystkim :-)

Tib

--

|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Tlen katka25 : GG 41717 :-

1. Data: 2003-06-01 08:06:05

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>prosze pomozcie bo zaraz sie zalamie
>od tygodnia mam soczewki

Napisz na pl.sci.medycyna. Czesto zaglada tam niejaki casus (okulista) i wielu
osobom juz bardzo dobrze doradzil. Polecam.
Mysle, ze ten temat byl juz tam dosc czesto poruszany, a wiec moze archiwum
pl.sci.medycyna ?

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-06-01 08:38:40

Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

oki, dziekuje wszystkim za pomoc(zwlaszcza walkie!):) z rozpaczy zaczelam
plakac, wtedy oko mi sie nawilzylo i udalo mi sie wyjac te glupie soczewki.
chyba na razie je odstawie, bo oczy BARDZO mnie pieka gdy dotykam galek
ocznych...
pozdrawiam
julianna

1. Data: 2003-06-01 09:04:59

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chyba na razie je odstawie, bo oczy BARDZO mnie pieka gdy dotykam galek

Nie ma za co :-)
Nie wpadlam wczoraj w nocy, ze moze w plynie tkwi przyczyna. Moze
rzeczywiscie zmien plyn? Tak jak poprzedniczce, mi Solo strasznie
"stwardzal" soczewki ze z miekkich robily sie poltwarde, ktore
podrazanialy oko, wysuszaly je i mialam problemy ze sciagnieciem.
A i sa rozne soczewki, ja np. bardzo nie lubie Bouche&Lomb (chyba tak
sie pisze) natomiast bardzo moje oczy lubia Jonhson&Jonnhson Acuvue.
Nawet chyba na lata zaszaleje z kolorowymi. A wlasnie moze wiecie, czy
jesli kupi sie szkla np. brazowe to czy slonce mniej razi i widzie sie
ciemniej? I czy np. jak kupie zielone to widze wszystko na zielono? Mam
nadzieje ze te moje pytania nie sa beznadziejnie glupie.

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-01 12:00:10

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie:

> [...]
> ciemniej? I czy np. jak kupie zielone to widze wszystko na zielono? Mam
> nadzieje ze te moje pytania nie sa beznadziejnie glupie.

Sprawdzilam, kupilam kilka razy kolorowe, zadnych zmian nie zauwazylam,
a efekt bardzo ciekawy :-)

Pozdrawiam :-)

Tib

--

|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Tlen katka25 : GG 41717 :-

1. Data: 2003-06-01 12:09:23

Temat: Odp: aaaaaaaaaaaa soczewki
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A wlasnie moze wiecie, czy
> jesli kupi sie szkla np. brazowe to czy slonce mniej razi i widzie sie
> ciemniej? I czy np. jak kupie zielone to widze wszystko na zielono? Mam
> nadzieje ze te moje pytania nie sa beznadziejnie glupie.

Moze nie glupie, ale odpowiedz na nie brzmi zdecydowanie NIE:)))
jedynie w ciagu kilku sekund po wlozeniu (ja miewalam zielone) widzi sie
ciutke inaczej, ale zaraz wszystko wraca do normy. za dobrze by bylo zeby
brazowe sluzyly jako okulary przeciwsloneczne;)))
ja do tej pory mialam zielone focusy, troszke mi nie sluzyly, mysle wiec o
innej firmie. tez na lato zafunduje sobie kolorek, moze jakis
szafirek?...jaka firme polecalybyscie? i w jakiej cenie sa nowe kolorowe
johnsony? da sie kupowac na sztuki?
kroofka

1. Data: 2003-06-02 09:04:09

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julianna" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> prosze pomozcie bo zaraz sie zalamie

Dodałabym jeszcze inną radę - trzeba nauczyć się częściej mrugać (nowe
nawyki) oraz wieczorem gdy jest się śpiącym to nia ma co czekać ze
zdejmowaniem tylko zdjąć (zauważyłam, że jak jestem śpiąca to oczka mi
wysychają). Poza tym ostatnio jest bardzo suche i ciepłe powietrze. Dobrze
jest nosić okulary przeciwsłoneczne (chronią oczka przed wiatrem).
A teraz jak pieką po zdjęciu koniecznie trzeba zrobić przerwę i warto pójść
do okulisty bo to może być zapalenie spojówek a wtedy konieczny jest
miejscowo antybiotyk. I jeszcze jedno - teraz zaczęło się pylenie traw
(które bardzo często uczulają) może masz uczulenie?

A z soczewek polecam J&J Acuvue (wolę od Acuvue 2, choć niby mniej
nowoczesne) co o tym sądzicie?
A płyn najbardziej lubię OptiFree.
Koniecznie sprawdź.

Ciekawe strony dotyczące zdrowia i urody
jednolita cera
Nowy balsam Nivea
do chodzących na solarium
Krem matujący - jaki?