Re: aborcja w przypadku gwałtu

From: "Chiron" <c...@t...ja>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: aborcja w przypadku gwałtu
Date: Fri, 14 Jul 2017 07:36:56 +0200

Użytkownik "Jivanmukta" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ok9k36$qqh$1@news.icm.edu.pl...
> [...]
-rep-says-rape-and-incest-are-the-will-of-god-in-abo
rtion-bill-hearing/

> Na temat gwałtu wypowiada się awatar Sai Baba w książce "Sai Baba mówi o
> związkach". Dokładnie nie pamiętam co pisze, ale wiem, że jeśli coś
> takiego przytrafia się kobiecie, to wynika z jej karmy.

Jedna sprawa- to wynikanie czegoś z jego Karmy. Choc przecież karmiczna
odpłata mogła się zrealizować inaczej. A druga sprawa- Sai Baba. Czy Avatar
byłby jawnym oszustem- jak Sai Baba? Kamera przecież złapała go na
kuglarskich sztuczkach. A jego przepowiednie, że będzie żył do zjednoczenia
islamu i hinduizmu? On- umarł. Zjednoczenie- nie nastąpiło. Trudno też
pominąć udowodnione mu akty pedofilskie. To jaki z niego Avatar?

--
Chiron