aborcja w przypadku gwałtu

1. Data: 2017-07-14 05:33:02

Temat: aborcja w przypadku gwałtu
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie i adresuję je wyłącznie do osób wierzących w Boga
(niekoniecznie Katolików):

Czy uważacie, że gwałt na kobiecie był wyrazem woli bożej?

Bo tak właśnie uważa chrześcijanin studiujący Biblię, polityk ze stanu
Oklahoma, (nie muszę chyba dodawać, że republikanin) George Faught:

http://www.rawstory.com/2017/03/watch-oklahoma-state
-rep-says-rape-and-incest-are-the-will-of-god-in-abo
rtion-bill-hearing/

Uważa on, że aborcja w taki przypadku jest niedopuszczalna, gdyż gwałt lub
akt kazirodczy, który zaowocował ciążą był wyrazem woli bożej...

2. Data: 2017-07-14 06:40:20

Temat: Re: aborcja w przypadku gwałtu
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 14 lipca 2017 05:36:58 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> Uważa on, że aborcja w taki przypadku jest niedopuszczalna, gdyż gwałt lub
> akt kazirodczy, który zaowocował ciążą był wyrazem woli bożej...

Ja też uważam że aborcja w takim przypdku jest niedopuszczalna bo dziecko jest
niewinne. Kobieta powinna urodzić bo zawsze może oddać dziecko np. w oknie życia.

3. Data: 2017-07-14 07:16:22

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-14 o 05:33, Pszemol pisze:
> [...]
>
> Uważa on, że aborcja w taki przypadku jest niedopuszczalna, gdyż gwałt lub
> akt kazirodczy, który zaowocował ciążą był wyrazem woli bożej...

Na temat gwałtu wypowiada się awatar Sai Baba w książce "Sai Baba mówi o
związkach". Dokładnie nie pamiętam co pisze, ale wiem, że jeśli coś
takiego przytrafia się kobiecie, to wynika z jej karmy.

---
Avast.

4. Data: 2017-07-14 07:21:41

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@p...onet.pl> wrote:

> Ja też uważam że aborcja w takim przypdku jest niedopuszczalna bo dziecko
> jest niewinne. Kobieta powinna urodzić bo zawsze może oddać dziecko np. w oknie
życia.

No dobrze, ale ja nie o to pytałem :-)

Pytam czy sam gwałt jest wyrazem woli bożej...

5. Data: 2017-07-14 07:21:42

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Jivanmukta <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> związkach". Dokładnie nie pamiętam co pisze, ale wiem, że jeśli coś
> takiego przytrafia się kobiecie, to wynika z jej karmy.

I Ty się z tym poglądem zgadzasz?

Powiedz mi, jak Ty to rozumiesz, że "wynika z jej karmy"?

> antywirusowe Avast.

Mógłbyś te śmieci wyrzucić ze swoich wiadomości? Avast Ci reklamę
dolepia....

6. Data: 2017-07-14 07:36:56

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jivanmukta" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> związkach". Dokładnie nie pamiętam co pisze, ale wiem, że jeśli coś
> takiego przytrafia się kobiecie, to wynika z jej karmy.

Jedna sprawa- to wynikanie czegoś z jego Karmy. Choc przecież karmiczna
odpłata mogła się zrealizować inaczej. A druga sprawa- Sai Baba. Czy Avatar
byłby jawnym oszustem- jak Sai Baba? Kamera przecież złapała go na
kuglarskich sztuczkach. A jego przepowiednie, że będzie żył do zjednoczenia
islamu i hinduizmu? On- umarł. Zjednoczenie- nie nastąpiło. Trudno też
pominąć udowodnione mu akty pedofilskie. To jaki z niego Avatar?

--
Chiron

7. Data: 2017-07-14 10:15:14

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Co to "wola boża"?

Jak sąsiad zabija sąsiada, to tez jest w wyniku woli bożej.

8. Data: 2017-07-14 14:14:33

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> Co to "wola boża"?
>
> Jak sąsiad zabija sąsiada, to tez jest w wyniku woli bożej.

No tak by mi też wynikało z jego argumentacji, dlatego pytam obecnych tu
wierzących jak to rozumieją.

9. Data: 2017-07-14 16:21:25

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Pszemol napisał:

> Uważa on, że aborcja w taki przypadku jest niedopuszczalna, gdyż gwałt lub
> akt kazirodczy, który zaowocował ciążą był wyrazem woli bożej...

Chj nas interesuje co myśli Dżordż chrześcijanin z Oklahomy, jest wolność
wypowiedzi.

W PL jest konkordat i dopuszczalne 3 przypadki.

> Pytam czy sam gwałt jest wyrazem woli bożej...

Przeca ty ateista.

10. Data: 2017-07-14 17:40:52

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> wrote:

> Chj nas interesuje co myśli Dżordż chrześcijanin z Oklahomy, jest wolność
> wypowiedzi.

Ciebie nie interesuje, ok, ale to był przykład, ilustracja...

> W PL jest konkordat i dopuszczalne 3 przypadki.

Nie pytam o dopuszczalnośc aborcji ani o konkordat.

> Przeca ty ateista.

I dlatego nie wiem, więc pytam, bo ciekawi mnie opinia na ten temat moich
bliźnich :-)

W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze.
W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze.
W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze.
W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze
Z czego wynika?