aborcja w przypadku gwałtu

11. Data: 2017-07-15 15:27:40

Temat: Re: aborcja w przypadku gwałtu
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

news:okaom4$19m$2@dont-email.me...
> Nie pytam o dopuszczalnośc aborcji ani o konkordat.

> I dlatego nie wiem, więc pytam, bo ciekawi mnie opinia
> na ten temat moich bliźnich :-)

Widzę, że nie palicie się zbytnio do wyrażenia opinii na ten temat?
A myślałem że znacie swojego boga bardzo dobrze... no ciekawe.

12. Data: 2017-07-15 20:04:54

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> I Ty się z tym poglądem zgadzasz?
Tak,bo uważam że Bóg jest sprawiedliwy.
> Powiedz mi, jak Ty to rozumiesz, że "wynika z jej karmy"?
Robiła złe rzeczy wcześniej, np. w poprzednim wcieleniu. Mogła sama być
facetem-gwałcicielem (podczas reinkarnacji zmienia się płeć).

13. Data: 2017-07-15 20:59:29

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Mam pytanie i adresuję je wyłącznie do osób wierzących w Boga
>(niekoniecznie Katolików):

>Czy uważacie, że gwałt na kobiecie był wyrazem woli bożej?

>Bo tak właśnie uważa chrześcijanin studiujący Biblię, polityk ze stanu
>Oklahoma, (nie muszę chyba dodawać, że republikanin) George Faught:

>http://www.rawstory.com/2017/03/watch-oklahoma-stat
e-rep-says-rape-and-incest-are-the-will-of-god-in-ab
ortion-bill-hearing/

>Uważa on, że aborcja w taki przypadku jest niedopuszczalna, gdyż gwałt lub
>akt kazirodczy, który zaowocował ciążą był wyrazem woli bożej...

Jestes pewien, ze przenoszenie twoich wojen religijnych na psychologie ulzy
ci jakos?

14. Data: 2017-07-15 21:40:11

Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> Jedna sprawa- to wynikanie czegoś z jego Karmy. Choc przecież karmiczna
> odpłata mogła się zrealizować inaczej. A druga sprawa- Sai Baba. Czy
> Avatar byłby jawnym oszustem- jak Sai Baba? Kamera przecież złapała go na
> kuglarskich sztuczkach. A jego przepowiednie, że będzie żył do
> zjednoczenia islamu i hinduizmu? On- umarł. Zjednoczenie- nie nastąpiło.
> Trudno też pominąć udowodnione mu akty pedofilskie. To jaki z niego
> Avatar?

Ci którzy są szczerze spragnieni prawdy, dojdą do tego że Sai Baba to
awatar. Awatar jest karmicznym lustrem - każdemu pokazuje kim jest on sam.
Oszusta oszuka, zboczeńcowi zagra podofila. Każdy dostaje od niego to na co
zasługuje. Znasz prawdę wiary: "Bóg jest sędzią sprawiedliwym, który za
dobro wynagradza i za złe karze."?

15. Data: 2017-07-16 00:32:59

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jivanmukta" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> Tak,bo uważam że Bóg jest sprawiedliwy.

A skąd wiesz że to bóg jest sprawcą tej "karmicznej kary"?

> Robiła złe rzeczy wcześniej, np. w poprzednim wcieleniu. Mogła sama być
> facetem-gwałcicielem (podczas reinkarnacji zmienia się płeć).

Skąd u Ciebie przekonanie o istnieniu reinkarnacji?

16. Data: 2017-07-16 00:36:18

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Znasz prawdę wiary: "Bóg jest sędzią sprawiedliwym,
> który za dobro wynagradza i za złe karze."?

No ale jak każda religia jest pełna sprzeczności i nie grzeszy
brakiem logiki i tu Chrześcijanie i Katolicy nie wierzą już
w okrutnego boga Starego Testamentu, co to "oko za oko,
ząb za ząb".
Oni są wyznawcami Nowego Testamentu, gdzie bóg się
im przedstawia jako pełny miłości, litości i miłosierdzia.

Miłosierdzie i litość to przeciwieństwa sprawiedliwości.
Pomyśl: należy Ci się sprawiedliwie kara ale ktoś Ci okaże
miłosierdzie i tej kary nie wymierzy, lub wymierzy słabszą.
Miłosierdzie i litość to objawy NIESPRAWIEDLIWOŚCI!

17. Data: 2017-07-16 04:01:08

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 14 lipca 2017 05:36:58 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> Mam pytanie i adresuję je wyłącznie do osób wierzących w Boga
> (niekoniecznie Katolików):
>
> Czy uważacie, że gwałt na kobiecie był wyrazem woli bożej?

nie, zaden zly uczynek nie jest z woli bozej.

> [...]
>
> Uważa on, że aborcja w taki przypadku jest niedopuszczalna, gdyż gwałt lub
> akt kazirodczy, który zaowocował ciążą był wyrazem woli bożej...

a czegoz chcialbys wymagac od politykow, ktorzy nigdy Boga nie odczuli?
co do usuwania ciazy w takim przypadku, to powinno sie nie usuwac.
ale jest to, w naszym obecnym swiecie, sprawa na tyle dyskusyjna,
ze zabronic tego nie mozna. mozna tylko APELOWAC do kobiety,
aby sie nad tym zastanowila.

jacek

18. Data: 2017-07-16 04:16:25

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 16 lipca 2017 04:01:13 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
> ale jest to, w naszym obecnym swiecie, sprawa na tyle dyskusyjna,
> ze zabronic tego nie mozna. mozna tylko APELOWAC do kobiety,

przepraszam, troche zle napisalem.
zabronic tego nigdy nie mozna, bo jesli bylibysmy na poly aniolami,
to gwaltow by prawie wogole nie bylo. i prawie wogole by nie bylo kobiet,
ktore nawet w takim przypadku chcialyby usunac ciaze.
natomiast gdybysmy juz byli jak Aniolowie, to sprawa bylaby calkiem
bezprzedmiotowa.

jacek

19. Data: 2017-07-16 04:30:51

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 16 lipca 2017 00:36:13 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
> brakiem logiki i tu Chrześcijanie i Katolicy nie wierzą już
> w okrutnego boga Starego Testamentu, co to "oko za oko,

chrzescijanie nigdy w takiego boga nie wierzyli.
oko za oko zab za zab, to bylo chyba za Hammurabiego.

> Oni są wyznawcami Nowego Testamentu, gdzie bóg się
> im przedstawia jako pełny miłości, litości i miłosierdzia.

wykresl z tego litosc, a bedzie prawdziwe.

> Miłosierdzie i litość to przeciwieństwa sprawiedliwości.

nie masz racji:)
litosc to wstretota jakas, o ktora mozna oczywiscie prosic
jakies zle istoty, ale Boga to jakby nie wypada. o milosierdzie
prosic juz moze i wypada, ale naprawde nie trzeba; to jest po prostu
jedna z cech Boga.

co do sprawiedliwosci, to ona nie polega na tym, abys Ty
zabijajac kogos byl za to zabity, ale na doprowadzeniu ciebie,
abys nigdy wiecej juz tego nie zrobil.

jacek

21. Data: 2017-07-16 06:12:21

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> nie, zaden zly uczynek nie jest z woli bozej.

Skąd Twoja pewność?

-rep-says-rape-and-incest-are-the-will-of-god-in-abo
rtion-bill-hearing/

> a czegoz chcialbys wymagac od politykow, ktorzy nigdy Boga nie odczuli?

Skad wiesz, że nie odczuli? Może się mylisz?

> [...]
> ale jest to, w naszym obecnym swiecie, sprawa na tyle dyskusyjna,
> ze zabronic tego nie mozna. mozna tylko APELOWAC do kobiety,

Cieszy mnie, że tak myślisz.

W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze.
W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze.
W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze.
W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze
Z czego wynika?