Re: aborcja w przypadku gwałtu

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 15 Jul 2017 19:01:08 -0700 (PDT)
Subject: Re: aborcja w przypadku gwałtu
From: j...@o...pl

W dniu piątek, 14 lipca 2017 05:36:58 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> Mam pytanie i adresuję je wyłącznie do osób wierzących w Boga
> (niekoniecznie Katolików):
>
> Czy uważacie, że gwałt na kobiecie był wyrazem woli bożej?

nie, zaden zly uczynek nie jest z woli bozej.

> Bo tak właśnie uważa chrześcijanin studiujący Biblię, polityk ze stanu
> Oklahoma, (nie muszę chyba dodawać, że republikanin) George Faught:
>
> http://www.rawstory.com/2017/03/watch-oklahoma-state
-rep-says-rape-and-incest-are-the-will-of-god-in-abo
rtion-bill-hearing/

> Uważa on, że aborcja w taki przypadku jest niedopuszczalna, gdyż gwałt lub
> akt kazirodczy, który zaowocował ciążą był wyrazem woli bożej...

a czegoz chcialbys wymagac od politykow, ktorzy nigdy Boga nie odczuli?
co do usuwania ciazy w takim przypadku, to powinno sie nie usuwac.
ale jest to, w naszym obecnym swiecie, sprawa na tyle dyskusyjna,
ze zabronic tego nie mozna. mozna tylko APELOWAC do kobiety,
aby sie nad tym zastanowila.

jacek