ach ten cukier, pomocy

1. Data: 2005-11-22 13:46:49

Temat: ach ten cukier, pomocy
Od: "Meggy" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zjadłam obiadek (zgodny z dieta MM- mięsko plus warzywka), położyłam się na 30
minut - drzemka. Nie przykryłam się i trochę zmarzłam. Po obudzeniu zjadłam
kilka ciastek (jakies 100 kcal), czekolade z orzechami (537 kcal) i pare
paluszków powiedzmy 50-80 kcal. I jak tu się odchudzić?? Po prostu nie umiałam
nie sięgnąć po tą czekoladę. POMOŻCIE! Jak poradzić sobie z tą ochotą na
słodycze?? I dopiero jak już mnie zmuli totalnie, przestaje :-(((
Meggy

2. Data: 2005-11-22 14:28:09

Temat: Re: ach ten cukier, pomocy
Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Meggy pisze:

> Zjadłam obiadek (zgodny z dieta MM- mięsko plus warzywka),
> położyłam się na 30 minut - drzemka.
Nie spać po obiedzie, ćwiczyć, odkurzać, uprawiać seks, albo ogródek
ostatecznie odśnieżać, lepić bałwana...

> Nie przykryłam się i trochę zmarzłam. Po obudzeniu zjadłam
> kilka ciastek (jakies 100 kcal), czekolade z orzechami (537 kcal) i pare
> paluszków powiedzmy 50-80 kcal.
A skąd miałaś słodycze? Mikołaj przyniósł?

> I jak tu się odchudzić?? Po prostu nie umiałam
> nie sięgnąć po tą czekoladę.
Iść na naukę tańca, areobik, basen, itp...

> POMOŻCIE! Jak poradzić sobie z tą ochotą na
> słodycze??
Ależ to proste - nie kupować w sklepie słodyczy, nie wierzyć w mikołaja,
prezenty słodyczowe dawać koleżankom...

--
'''..\
< _| (

3. Data: 2005-11-22 14:35:13

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Meggy napisał(a):
> [...]
> nie sięgnąć po tą czekoladę. POMOŻCIE! Jak poradzić sobie z tą ochotą na
> słodycze?? I dopiero jak już mnie zmuli totalnie, przestaje :-(((

jesli masz choc troche sily i charakteru to sobie sama poradzisz
jesli nie masz - to nie zawracaj tym publicznie glowy i idz sie
zastanawiac dalej "i jak tu sie odchudzic"

pozd
WiRAHA

4. Data: 2005-11-22 14:58:01

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

WIRAHA, ale z ciebie wredna baba :)
Tobie zawracać głowy nie muszę, ale może ktoś zechce cokolwiek mądrego napisać.
Na przykład jakie suplementy zarzywać, aby nie mieć apetytu na słodycze. Lub go
ograniczyć. Ty pewnie jesteś za glupia na takie rady. A nawet jesli cos
faktycznie wiesz (w co watpie, bo bys od razu napisala), to wole rady od
milszych ludzi niz od Ciebie :)

5. Data: 2005-11-22 14:58:02

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Marcin pisze:

> Ale tym mniej lubianym.
Lub ładniejszym ;-)

--
'''..\
< _| (

6. Data: 2005-11-22 14:58:57

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2005-11-22 14:59:15

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik WiRAHA pisze:

> jesli masz choc troche sily i charakteru to sobie sama poradzisz
> jesli nie masz - to nie zawracaj tym publicznie glowy i idz sie
> zastanawiac dalej "i jak tu sie odchudzic"
A wiecie, że ginekolodzy zalecają kobietom słodycze tylko w sobotę?
Częste spożywanie słodyczy może ponoć prowadzić do grzybicy pochwy
i przewodu pokarmowego.

--
( . '">
) L_

8. Data: 2005-11-22 15:04:08

Od: "Meggy" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wiecie, że ginekolodzy zalecają kobietom słodycze tylko w sobotę?
A dlaczego tylko w sobote, e nie na przyklad w niedziele?

> Częste spożywanie słodyczy może ponoć prowadzić do grzybicy pochwy
> i przewodu pokarmowego.

Zgadza się.

9. Data: 2005-11-22 15:11:02

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta

> A dlaczego tylko w sobote, e nie na przyklad w niedziele?
Też się nad tym zastanawiałem.

> Zgadza się.
A, że słodycze (cukier) to nie tylko batoniki, ale też jogurciki,
bananki, obficie słodzone płatki w stylu kangusów... A takie rzeczy
często wcinają kobity jako drugie śniadanie w pracy.

--
'''..\
< _| (

10. Data: 2005-11-22 15:13:28

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik n...@p...onet.pl pisze:

> Na przykład jakie suplementy zarzywać, aby nie mieć apetytu na słodycze.
Ja mogę napisać:
Suplement nr 1 - tłuszczyk wytopiony z podgardla, produkcji własnej
(c) Krystyna Opty.

--
"(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

diata tłuszczowa dr.Klark
Sok Noni
Czy na tej grupie....??
Oczyszczanie watroby
Diety niskoweglowodanowe zgubne dla serca