ad. testerow jeszcze

1. Data: 2004-09-08 10:49:58

Temat: ad. testerow jeszcze
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Allegro jest w tej chwili 30 stron aukcji testerow perfum i wod - nie
wnikam, czy oryginalnych, chodzi o to, ze sa to testery. Czyli jednak
wolno handlowac, skoro x osob handluje sobie swobodnie, czy tez jest
inne wyjasnienie?

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-09-08 10:54:55

Temat: Re: ad. testerow jeszcze
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 08 Sep 2004 12:49:58 +0200, Tib napisał(a):

> [...]
> wnikam, czy oryginalnych, chodzi o to, ze sa to testery. Czyli jednak
> wolno handlowac, skoro x osob handluje sobie swobodnie, czy tez jest

Na allegro jest w tej chwili x stron aukcji z podróbkami. Czyli jednak
wolno handlowac podrobkami, skoro x osob handluje sobie swobodnie, czy tez
jest inne wyjasnienie?

Sorki, Tib... popieram Twoja akcje skierowana przeciw podrobkowiczom, ale
takie szukanie wytlumaczenia mnie nie przekonuje. fakt, ze cos jest
powszechne nie oznacza, ze jest legalne.
Najprosciej chyba napisac do producenta kosmetykow i zapytac sie jak
zapatruje sie on na sprzedaz testerów swoich produktów.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-09-08 10:59:36

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> [...]
> Najprosciej chyba napisac do producenta kosmetykow i zapytac sie jak
> zapatruje sie on na sprzedaz testerów swoich produktów.

Lio, ja tego nie potraktowalam jako atak personalny :-)
Zupelnie serio i szczerze chce wiedziec, jak to jest, w aukcjach
testerow jest napisane wolami, ze to tester, w aukcji podrobek nie, wiec
widze roznice, zaden oszust sie do handlu podrobkami nie przyzna, ale
sprzedajacy testery nie ukrywaja ich testerowosci i oswiadczaja wprost,
ze wlasnie tester, bez koreczka czy costam, jest przedmiotem aukcji.
Sprzedaja tester, pisza, ze tester, nikt na to nic, czyli albo jest to
legalne, albo niech mi, prosze, ktos wyjasni.

T.

1. Data: 2004-09-08 11:01:45

Od: "niezła dupa" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dalej Tib napisz coś jeszcze, widać,że trzęsiesz portami mongole aż miło.
Skoro zakładasz drugi topik na ten temat to znaczy,że nieźle sie przejęłas
biedaczko, hehe.

1. Data: 2004-09-08 11:05:57

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Sep 2004 11:01:45 +0000 (UTC), niezła dupa napisał(a):

> Dalej Tib napisz coś jeszcze, widać,że trzęsiesz portami mongole aż miło.
> Skoro zakładasz drugi topik na ten temat to znaczy,że nieźle sie przejęłas
> biedaczko, hehe.

A Ty z łaski swojej naucz się odpisywać na posty - odpisywanie pod, cięcie
cytatów.
Po drugie, skup się na pisaniu tu zgodnie z opisem i FAQ tej grupy.
Po trzecie, swoje personalne porachunki z Tib załatwiaj na privie, a nie
publicznie, bo śmiecisz tu straszliwie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-09-08 12:06:04

Od: "Mss.Asza" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-08 Lia napisał(a):

> [...]
> Po trzecie, swoje personalne porachunki z Tib załatwiaj na privie, a
> nie publicznie, bo śmiecisz tu straszliwie.

W takich przypadkach cichy plonk załatwia sprawę ;)

Mss. Asza

1. Data: 2004-09-08 12:13:32

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib wrote:

> Sprzedaja tester, pisza, ze tester, nikt na to nic, czyli albo jest to
> legalne, albo niech mi, prosze, ktos wyjasni.

Widziałaś na testerach i próbkach umieszczone przez producenta napisy
"Not for sale"? Myślisz, że to dla picu? :>

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-09-08 12:14:50

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina "duszołap" Matuszewska wrote:

> Widziałaś na testerach i próbkach umieszczone przez producenta napisy
> "Not for sale"? Myślisz, że to dla picu? :>

Etam, ja nie o tym, napisy widze, chodzi mi o to, ze testery sa
sprzedawane na 30 stronach aukcji, a Allegro nic - i to mnie interesuje
:-) Pic nie pic, patrze na fakty, a fakty wygladaja, jak wygladaja :-)

T.

1. Data: 2004-09-08 12:18:35

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 08 Sep 2004 14:14:50 +0200, Tib napisał(a):

> Etam, ja nie o tym, napisy widze, chodzi mi o to, ze testery sa
> sprzedawane na 30 stronach aukcji, a Allegro nic - i to mnie interesuje
> :-) Pic nie pic, patrze na fakty, a fakty wygladaja, jak wygladaja :-)

Tib, zaczynasz sie kompromitować.
To, że coś jest powszechne, nie znaczy ze jest legalne - już Ci to raz
napisałam, i miałam nadzieję, że zrozumiałaś sens tego zdania.

Oczywiste jest, że Ci nie na rękę wytknięcie przez mściciela tego, że sama
handlowałaś czymś czego nie wolno sprzedawać... ale próba umniejszenia tego
czynu przez tak dziecinną argumentację Ci nie służy.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-09-08 12:20:18

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib wrote:

> Etam, ja nie o tym, napisy widze, chodzi mi o to, ze testery sa
> sprzedawane na 30 stronach aukcji, a Allegro nic - i to mnie interesuje
> :-) Pic nie pic, patrze na fakty, a fakty wygladaja, jak wygladaja :-)

Ale Ty pytasz: "czy to legalne?" czy "czy to dopuszczalne na Allegro?"?
Bo dla mnie to duża różnica, na Allegro można sprzedawać tusz JOOP!, bo
opiekunka kategorii twierdzi, że fakt iż JOOP! nie produkuje tuszu nie
znaczy jeszcze, że to, co jest przedmiotem tej aukcji, jest podróbą. (Do
dziś jestem pod wrażeniem odpowiedzi, a opiekunce kategorii "Zdrowie i
Uroda" gratuluję logiki.)

Pozdrawiam,
Karola

nivea - tusz - proszę o opinie