adres salonu fryzjerskiego p. Czajki

1. Data: 2002-11-24 22:23:50

Temat: adres salonu fryzjerskiego p. Czajki
Od: "Agata" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam szanowne grono
moje pytanie jest następujące:
czy ktoś zna adres salonu fryzjerskiego p.Czajki?
a może ktoś tam już był i może podzielić się wrażeniami (czy trzeba umawiać
się na wizytę, czy można przyjść "z ulicy", jakie są ceny itd)
moim skromnym zdaniem ten człowiek ma talent i reprezentuje to, czym
powinien charakteryzować się profesjonalny fryzjer. ja niestety jeszcze nie
trafiłam do takiego profesjonalisty i dlatego chciałabym odwiedzić jego
salon:-)
pozdrawiam
@gi

1. Data: 2002-11-25 08:17:09

Temat: Re: adres salonu fryzjerskiego p. Czajki
Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Agata wrote:
> witam szanowne grono
> moje pytanie jest następujące:
> czy ktoś zna adres salonu fryzjerskiego p.Czajki?

ul. Nowogrodzka 18

> a może ktoś tam już był i może podzielić się wrażeniami (czy trzeba
> umawiać się na wizytę, czy można przyjść "z ulicy", jakie są ceny itd)

Umawiac sie trzeba i to czasem sporo na przod, ja czekalam na wizyte dwa
tygodnie, i to nie do samego Leszka bo do niego to nie wiem ile trzeba
czekac i czy w ogole strzyze ludzi 'z ulicy'...

> [...]
> powinien charakteryzować się profesjonalny fryzjer. ja niestety
> jeszcze nie trafiłam do takiego profesjonalisty i dlatego chciałabym

Jak wyzej napisalam nie strzygl mnie Leszek tylko jedna z jego fryzjerek i
mimo to moge polecic ten salon. Obsluga profesjonalna, mam wrazenie ze
fryzjerzy sa dobierani bardzo starannie i przechodza jakies szkolenie u
Leszka bo strzyga inaczej niz innych salonach.
Korzystaja z profesjonalnych kosmetykow do wlosow L'Oreal, Kerastase.
Obsluga mila, choc ma sie wrazenie ze jest sie w fabryce bo ciagle ktos
wchodzi i wychodzi, dodatkowo mozna spotkac jakas znana z TV twarz;)
A ceny: strzyzenie wlosow poldlugich kosztowalo 70 pln, wiec glowy nie urywa
mimo wszystko, pozostalych zabiegow nie kojarze, farbowanie kosztowalo od
150 pln - chyba.
Reasumujac bylam bardzo zadowolona, mimo ze do tej pory mialam swojego
swietnego fryzjera.
Na pewno dla dobrego samopoczucia i usmiechu Leszka warto odwiedzic ten
salon:))

pozdrawiam
star

1. Data: 2002-11-25 08:30:39

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "star" <s...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]

proponuje poczytac watki o tym fryzjerze na forum uroda na www.gazeta.pl
Wydaje mi sie ze wiecej bylo negatywnych opinii niz pozytywnych na temat
strzyzenia tego Pana.

pozdr.
mag.

1. Data: 2002-11-25 08:54:07

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

magia/maggie wrote:
> proponuje poczytac watki o tym fryzjerze na forum uroda na
> www.gazeta.pl Wydaje mi sie ze wiecej bylo negatywnych opinii niz
> pozytywnych na temat strzyzenia tego Pana.

Wyrazilam swoja opinie, nie czytalam forum Gazety, teraz patrze i nie
znalazlam watku.
Jaki tytul bo chetnie poczytam...
I nawet jesli ktos skrytykowal, zdania nie zmienie bo ja bylam zadowolona i
jestem nadal...

pozdrawiam
star

1. Data: 2002-11-25 11:02:23

Od: "Agata" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> pozdrawiam
> star
>
> ja również nic nie znalazłam na forum Gazety - wyszukiwarka też nie
pomogła.
dziękuję za informacje :-)))
jeżeli zdołam umówić się i odważę się na ten krok to zdam relację:-))))
pozdrawiam
@gi

1. Data: 2002-11-25 11:14:15

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"star" <s...@s...com> wrote in message news:arsofb$vl$1@news.tpi.pl...
> Jaki tytul bo chetnie poczytam...
> I nawet jesli ktos skrytykowal, zdania nie zmienie bo ja bylam zadowolona
> jestem nadal...

Tytul watku:Leszek Czajka
http://www2.gazeta.pl/forum/794674,30353,794652.html
?f=211&w=3700067&a=37000
67&v=2

Adrianna

1. Data: 2002-11-25 22:38:37

Od: "Catalina" <c...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:arsn3c$r19$1@news.gazeta.pl...

> proponuje poczytac watki o tym fryzjerze na forum uroda na www.gazeta.pl
> Wydaje mi sie ze wiecej bylo negatywnych opinii niz pozytywnych na temat
> strzyzenia tego Pana.

Nie czytalam artykulu - Leszek strzygl mnie pare razy, robil balejage, potem
jako ze nie chcialo mi sie na niego czekac chadzalm do Sebastiana (jednego z
uczniow) i zawsze wychodzilam zadowolona.

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2002-11-26 10:51:20

Temat: skad sie wzial leszek?; bylo: Re: adres salonu fryzjerskiego p. Czajki
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie, moze ktos wie....
skad sie wzial leszek czajka w warszawie?
pytam, poniewaz dawno temu (no z 8 lat) byl taki fryzjer w zakopanem.
zreszta, najlepszy tamze. i teraz go nie ma - czy to ten sam leszek?

pozdrawiam :)

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-11-26 18:48:22

Od: "Catalina" <c...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anna" <a...@r...fm> napisał w wiadomości
> skad sie wzial leszek czajka w warszawie?
> pytam, poniewaz dawno temu (no z 8 lat) byl taki fryzjer w zakopanem.

Ja wiem - sciagniety jako stylista przez Twoj Styl - na poczatku urzedowal w
biurowcu na Stawki. I to jest ten sam Leszek z Zakopanego :-)

1. Data: 2002-11-28 13:54:18

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ul. Nowogrodzka 18

A nie masz czasem numeru telefonu, bo dość często bywam w Warszawie, ale
umówić musiałabym się telefonicznie...

Pozdrawiam, Aga

witam serdecznie!
[ogloszenie] szukam pieknej dziewczyny...
mezczyzni-cera-porady
Problem z dezodorantem
Trwala?