aerobic?

1. Data: 2003-01-20 17:31:02

Temat: aerobic?
Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy znacie jakiś fitness club gdzie można by było zrzucić tkankę tłuszczową
właśnie w ten sposób. najlepiej w okolicy natolina w Warszawie
z góry dziękuję
aneta

1. Data: 2003-01-21 08:16:54

Temat: Re: aerobic?
Od: "Anna" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
tłuszczową
> właśnie w ten sposób. najlepiej w okolicy natolina w Warszawie

Na kabatach jest, po drugiej stronie ulicy niz HIT, na wysokosci wyjscia z
metra, wiem ze tam jest rowniez Basen. jesli jestes zainteresowana podam Ci
jutro telefon

1. Data: 2003-01-21 12:13:47

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@2...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> metra, wiem ze tam jest rowniez Basen. jesli jestes zainteresowana podam
jakbyś była taka dobra. wiosna idzie a u mnie tkanka zimowa się usadowiła
wszędzie i faluje :(

1. Data: 2003-01-21 13:22:54

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna" <a...@2...pl> wrote in message news:b0j73a$4h5$2@news.tpi.pl...
> Na kabatach jest, po drugiej stronie ulicy niz HIT, na wysokosci wyjscia z
> metra

A moze tam chodzisz?
Byc moze orientujesz sie jaka jest tam atmosfera,cena?

Adrianna

1. Data: 2003-01-21 13:51:40

Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze tam chodzisz?
> Byc moze orientujesz sie jaka jest tam atmosfera,cena?

ja nie Anna, ale właśnie zaczęłam tam chodzić. adres jest KEN 11, tel. 446
97 39, tel/fax 446 97 41. w tygodniu otwarte do 23. o aerobicu nic nie mogę
powiedzieć, bo chodzę tylko na siłownię. siłownia jest bardzo w porządku,
nowe sprzęty, nie śmierdzi, na miejscu zawsze jest trener, bardzo pomocny.
szatnia i prysznic czyste. jest też basen i sauna, ale jeszcze nie
sprawdziłam. karnet na 8 wejść do wykorzystania w ciągu miesiąca kosztuje 95
zeta, na 12/16/20 itd. wejść jest proporcjonalnie taniej. ogólnie jestem
bardzo zadowolona.

1. Data: 2003-01-21 13:55:24

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zosia" <z...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
95
> zeta, na 12/16/20 itd. wejść jest proporcjonalnie taniej. ogólnie jestem
no to idę się zapisać i papa zbędne kilogramy.
:)aneta

1. Data: 2003-01-21 13:57:56

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zosia" <z...@m...pl> wrote in message
> [...]
95
> zeta, na 12/16/20 itd. wejść jest proporcjonalnie taniej. ogólnie jestem

Dziekuje za odpowiedz,wlasnie tez mam sie tam wybrac/zapisac.
Ja myslalam o silowni i aerobicu...

Adrianna

udane polowanie
film 'Fortepian'
Re: [prawie OT] Kupilam Claudie i nerwy mi puscily...
Tipsy?
Re: Nowa - z pewna doza niesmialosci