agata

121. Data: 2008-06-11 21:10:02

Temat: Re: agata
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:
> tren R<t...@p...pl>

> [...]
>
> kiepska analogia

bo ty tak twierdzisz?
imho - bardzo dobra.

poza tym luiza łaniewska rozpisywała się o syndromie aborcyjnym zaledwie
dwa lata nazad. interesująca musiałaby być volta związana z twoim domysłem.

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

122. Data: 2008-06-11 21:13:24

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> bo ty tak twierdzisz?
> imho - bardzo dobra.
[...]

no to łopatologicznie

aborcja to taki "uraz", co do którego wiesz, że i kiedy nastąpi - myślisz o
nim przed i po
zatem o wiele więcej i o wiele dłużej dzieje się (i układa) w jej przypadku
w GŁOWIE

no i jeszcze taki drobiazg - wyobraź sobie, że niektórzy ludzie pewnie nie
traktują aborcji jako urazu
(ale zawsze można im to windukować)

don

123. Data: 2008-06-11 21:38:59

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:
> [...]
> myślisz o nim przed i po
> zatem o wiele więcej i o wiele dłużej dzieje się (i układa) w jej

nie wątpię, że to może zadziałać.
tak samo jak można sobie w-indukować że nic mnie nie boli choć mi jaja
urwało. owszem nawet się przez jakiś czas da w to wierzyć.

> no i jeszcze taki drobiazg - wyobraź sobie, że niektórzy ludzie pewnie
> nie traktują aborcji jako urazu
> (ale zawsze można im to windukować)

mówię o urazie stricte medycznym. masz jakieś wąty?

124. Data: 2008-06-11 22:25:59

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> aborcja to taki "uraz", co do którego wiesz, że i kiedy nastąpi -
> myślisz o nim przed i po
> zatem o wiele więcej i o wiele dłużej dzieje się (i układa) w jej
> przypadku w GŁOWIE

w uzupełnieniu
czy dopuszczasz, że są kobiety, które doznają syndromu aborcyjnego, ale
twierdzą, że go nie mają?

> no i jeszcze taki drobiazg - wyobraź sobie, że niektórzy ludzie pewnie
> nie traktują aborcji jako urazu
> (ale zawsze można im to windukować)

kobietom można wszystko windukować przecież...

125. Data: 2008-06-11 22:54:04

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Wed, 11 Jun 2008 20:30:41 +0200, kto: i...@g...pl, co:

> Przykro mi, że większość zapomniała, iż człowiek to zwierzę
> społeczne, a co rusz któreś w urojeniu alienuje się z tej
> społeczności wg jakichśtam swoich sztucznych zasad. Każąc
> gwałcić katoliczki np i robiąc sobie zwyczajne jaja,
> zamiast zrozumieć, że jest jedno prawo dla wszystkich:
> prawo do życia i nietykalności własnego ciała
> i o czym w ogóle ta głupia dyskusja na poziomie sedesu.

naiwnością byłoby oczekiwać czego innego niż polityczka, wręcz
narzuca się słynne przemówienie sprzed półwiecza, brak tylko
jawnych gróźb, ale buta ta sama, ta sama ideologiczna zaciekłość
skrywająca patologiczną niezdolność do krytycznego namysłu...
po co wszak refleksja, skoro wystarczy wola władzy, większości,
czy gwałciciela - ona sama siebie uzasadnia i usprawiedliwia,
zaś odwołania do tych czy innych praw stanowią tylko zasłonę
dymną dla jej nagiej zwyczajności, byle jakości...

nazwaniu rzeczy po imieniu miało pełnić tutaj jedynie rolę
wprowadzenia, bardziej bowiem niż rzeczy interesujące
(niech ktoś spróbuje zaprzeczyć) są ich uwarunkowania...
tak, wola jest uwarunkowana, zaś wyobcowanie nie jest
bynajmniej jej emanacją, a dokładnie odwrotnie, złożony,
atawistyczny proces alienacji, w którym każdy, mniej
lub bardziej przytomnie i przypadkowo uczestniczy, tylko
objawia się w aktach woli jego wpół świadomego przedmiotu,
a ty jak wielu innych jesteś narzędziem duchowo ślepej
sprawiedliwości boskiej machiny ewolucyjnej.

126. Data: 2008-06-11 23:22:17

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Samej aborcji nie.

W przypadku niechcianej ciąży, bez względu na rozwój sytuacji,
kobieta doświadcza poczucia krzywdy, którą "ktoś" jej wyrządził.

Bez względu na rozwój sytuacji: urodzenie lub aborcja, to poczucie
krzywdy pozostaje.

W wypadku gwałtu "ktosiem" jest oczywiście gwałciciel.

Wmówienie kobiecie, że musi/powinna urodzić zwiększa
oczywiście to spektrum "ktosiów" utożsamiane z krzywdą jaka
już zaistniała.

Czy zwiększa poczucie krzywdy?
To zależy.
Nie ma jednak żadnych wątpliwości, że u cześci kobiet zwiększa
ponad ich siły.

To samo działa w drugą stronę, czyli przekonywanie kobiety, że
musi/powinna dokonać aborcji, może podnosić poziom poczucia
krzywdy.

Takie wspomnienie poczucia krzywdy związane z ciążą towarzyszy
kobiecie przez całe życie i jest tym bardziej traumatyczne im bardziej
jest związane z A) brakiem wsparcia ze strony społeczeństwa
(opuszczeniem w sytuacji wystąpienia krzywdy), oraz B) pogwałceniem
woli/odczuć kobiety i odarciem jej w ten sposób z godności.

Wynika z tego, że rolą dojrzałego społeczeństwa w sytuacji niechcianej
ciąży jest zminimalizowanie poczucia krzywdy jaka się z tym wiąże.

Wniosek końcowy: sposób traktowania kobiet, które nie chcą urodzić
przez społeczeństwo w PL jest niedojrzałe, oraz stanowi przykład
skrajnej patologii w tym względzie.

Potwierdza to sprawa tej 14-ki, o której od kilku dni mówi cała Polska.

W tej chwili o ile wiem dziewczynka jest _przetrzymywana_ w szpitalu,
który dwukrotnie już odmówił wykonania zabiegu aborcji z intencją
przetrzymania nieletniej do 13 tygodnia ciąży, co zmusi ją (zgodnie
z normami prawa w PL) do urodzenia dziecka...

notabene jakiemuś mutantowi, czyli prymitywizm i patologia jak zwykle
rządzą na czele oczywiście z "czarnymi" i RM.

--
CB

127. Data: 2008-06-12 07:27:29

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel pisze:

> [...]
> a ty jak wielu innych jesteś narzędziem duchowo ślepej
> sprawiedliwości boskiej machiny ewolucyjnej.

krużel, szacuneczek.
brzmisz jak podręcznik.

--
teoretycznie można mieć nic, coś i wszystko.
ale praktycznie tylko coś.

128. Data: 2008-06-12 08:28:49

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taaa... nawet by się zgadzało.
Zwierzę. Ciężko ranne w głowę.

129. Data: 2008-06-12 08:52:48

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, nie będę się kłócił.
Wasze stanowisko wydaje mi się przegięciem, ale zostawiam to.

Mam jednak prośbę: nie projektuj na mnie tej swojej parującej makówki.
Prymitywie. :)

--
CB

130. Data: 2008-06-12 08:54:00

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Jun 2008 22:54:04 +0000 (UTC), Marek Krużel napisał(a):

> (...)
> a ty jak wielu innych jesteś narzędziem duchowo ślepej
> sprawiedliwości boskiej machiny ewolucyjnej.

I po to było tyle pisać, żeby to stwierdzić?
Dla mnie to komplement. Żyję i daję żyć innym - ot i cała filozofia.
Pedałów nie gwałce ani nie zabijam. Dzieci nie gwałcę ani nie zabijam.
Nikogo nie gwalcę ani nie zabijam. I na ile mogę - nie pozwolę tego robic
innym. Tak mi dopomóż...

No cóż, wiem, że wielu chciałoby mnie za to zamknąć w ZOO - zwisa mi to i
powiewa. Innych zwisów na szczęście (w tym cielesnych) nie mam. Własnie
jestem po aerobiku :-)

poszukiwane dwie osoby z Wielkiej Brytanii
MATEMATYCZCE !!!
szlachetna ośmiostopniowa ścieżka Buddy
Asztanga-joga Patańdżalego
samobójstwo