agata

41. Data: 2008-06-08 22:32:00

Temat: Re: agata
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> Ale pytam jak to jest z tobą, bo... nie wiem.

zdaje się, że wypowiedziałem się tu jasno. czekam na dalszy rozwój
wypadków i więcej informacji. możliwe, że nie doczytałeś.

tak czy owak - jesteś napastliwy.
i nudny :)

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

42. Data: 2008-06-08 22:32:36

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra, widzę, że chyba myślisz, więc komplikujemy bez czekania.

Co mają zrobić twoim zdaniem tnr te wszystkie kobiety w PL,
które nie zgłosiły gwałtu na policję od razu, a nagle odkrywają,
że są w ciąży, która była wynikiem gwałtu?

Jesteś zwolennikiem aborcji jeśli ciązą jest wynikiem gwałtu.
Wyjaśnij zatem w jaki sposób wg ciebie tnr takie kobiety mogłyby
legalnie dokonać aborcji?

Czy takie "uszczęśliwione na siłę" kobiety nie powinny mieć
już prawa do dokonania aborcji wg ciebie?

Czy gdyby któraś z nich zechciała starać się o legalną aborcję
i sąd wydałby orzeczenie odmowne, to czy to oznaczałoby,
że ciąża nie jest wynikiem gwałtu?
Really?

--
CB

43. Data: 2008-06-08 22:35:43

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

I co? Znowu za trudne pytanie było? :)

Abstrahując od tej sprawy...

[...]

_legalnie_ dokonać aborcji w PL?
Czy maja na to jakieś realne szanse wg ciebie?

--
CB

44. Data: 2008-06-08 22:44:46

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> [...]
> _legalnie_ dokonać aborcji w PL?
> Czy maja na to jakieś realne szanse wg ciebie?

ja tu nie jestem od wyjaśniania tego typu problemów.
zgadzam się jest to ciężka kwestia.

ale zbyt duży poziom gdybania jak dla mnie.

w każdym razie - prawo powinno dawać taką możliwość.

czy ktoś się zdecyduje zgłosić na policję czy nie, to insza inszość.

ale nie mam przemyślanego tematu.

45. Data: 2008-06-08 23:00:40

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, zgoda.

Poza stwierdzeniem: "ciężka kwestia".

Byłoby ideałem, gdybyś następnym razem zanim zarzucisz
komuś "napastliwość" sprawdził czy to przypadkiem nie ty
zacząłeś "bawiąc się" taką czy inną kwestią.

46. Data: 2008-06-08 23:05:14

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> Byłoby ideałem, gdybyś następnym razem zanim zarzucisz
> komuś "napastliwość" sprawdził czy to przypadkiem nie ty
> zacząłeś "bawiąc się" taką czy inną kwestią.

mam raczej na myśli twój sposób "dyskusji".

47. Data: 2008-06-08 23:08:59

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczynasz, więc chyba powinieneś liczyć sie z konsekwencjami.

48. Data: 2008-06-09 07:33:12

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Zaczynasz, więc chyba powinieneś liczyć sie z konsekwencjami.

hmmm... więc twój styl jest konsekwencją mojego?

--
http://dokad.prowadzi.patrz.pl
tren hakker, tre Niro, t-ster

trener is nimi mnogoe smog sdelat'
trener is igracima
trener is kentakija
trener is šefom
trener is herr andrej pomahae
trener is
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po
prostu kilka sygnaturek.

49. Data: 2008-06-09 08:07:13

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message

Pytania zadane w tym blogu sa rozsadne,
za duzo w tej sprawie niejasnosci i krecania.

Ale przeciez nie o to chodzi - SLD traci glosy,
wiec musi cos robic
- rozpetana jest bezmyslna histeria medialna,
ktora ma pozwolic odzyskac czesc glosow.
Proste :)

Jak dziala taka histeria medialna jest tutaj:
"Jak działa mechanizm manipulowania opinią publiczną"
http://www.youtube.com/watch?v=3hxjY0fFHIs

Duch

50. Data: 2008-06-09 11:50:07

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Jun 2008 00:03:25 +0200, cbnet napisał(a):

> Tak, domyśliłem się twojej.
> Śmierdząca ropucho.
> Dlatego nie potrzebowałem cię niepokoić.

I dobrze.

Przy okazji, a propos desygnatów: właśnie moje osiemnastoletnie dziecko
przechodząc obok - pocałowało mnie w czubek głowy.
Desygnat jako odpowiedź na desygnat.
Ty znasz tylko gadanie. Gadaj dalej, może kiedyś też ci ktoś powie, że cię
kocha, hie, hie.

poszukiwane dwie osoby z Wielkiej Brytanii
MATEMATYCZCE !!!
szlachetna ośmiostopniowa ścieżka Buddy
Asztanga-joga Patańdżalego
samobójstwo