agorafobia

1. Data: 2002-03-01 19:59:48

Temat: agorafobia
Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś zna dobrego Hipnoterapeutę z rejonu Trójmiasta?
Moja córka lat 30, ma przypadłość określoną przez diagnostyków jako
agorafobia.
Od czasu do czasu ma napady lękowe, napady astmy, podszepty samobójcze,
Boi się przebywać sama w mieszkaniu itp.
W chwilach takiego kryzysu ulega osłabieniu jej system immunologiczny i od
razu zaczynają się stany zapalne układu oddechowego , gorączka itp.
Ogólnie rzecz biorąc ma duże problemy z samodzielnym funkcjonowaniem a jest
osobą samotną.
Po niepowodzeniach z innymi środkami zaradczymi udała się nawet do
egzorcysty ale efekt był wręcz
Odwrotny od oczekiwanego.
Jedyną nadzieje pokładam w dobrym hipnoterapeucie.

1. Data: 2002-03-02 14:26:32

Temat: Re: agorafobia
Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek <t...@w...pl>:
> Po niepowodzeniach z innymi środkami zaradczymi udała się nawet do
> egzorcysty ale efekt był wręcz
> Odwrotny od oczekiwanego.
> Jedyną nadzieje pokładam w dobrym hipnoterapeucie.

Hipnoterapeuta, egzorcysyta...? EGZORCYSTA??? To corka naprawde ma (a raczej
MACIE) niezly problem. Ja to bym proponowala szukac dobrego psychoterapeuty.

Melisa

1. Data: 2002-03-02 20:28:50

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał

> Moja córka lat 30, ma przypadłość określoną przez diagnostyków jako
agorafobia.
> Od czasu do czasu ma napady lękowe, napady astmy, podszepty samobójcze,
> Boi się przebywać sama w mieszkaniu itp.
[ciach...]

Ciekawe, bo zazwyczaj mieszkanie jest azylem
dla osób cierpiących na tę fobię. osoby boją się wychodzić z domu, pójść do
sklepu, przejść przez ulicę itd. a prawdziwym koszmarem są mosty :-(
IMO wizyta u psychoterapeuty jest wskazana.
Stopniowe oswajanie z otwartą przestrzenią w obecności grona najbliższych.
Czy znasz przyczyny tego lęku? jak długo trwa? Może to być wzmocnione przez
niską samoocenę córki, kompleksy itd.

Masoneczka vel Ania

1. Data: 2002-03-03 15:50:28

Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobrze ale czy możesz mi polecić jakiegoś dobrego psychoterapeutę?
Inni twierdza ze na tego typu przypadłosći najlepsza jest hipnoterapia.
Ja myśle że wszyscy mówia o tym samym przecież dobry hipnoterapeuta musi być
chyba dobrym psychoterapeutą inaczej jego praca bedzie bez sensu.

EFEBOFILIA?
ciąg dalszy nastąpił część II
kocham żone czy kochanke? a może tylko samego siebie?
specjalisty szukam...