agresywni mezczyzni w jarmulkach

1. Data: 2009-04-30 08:12:49

Temat: agresywni mezczyzni w jarmulkach
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Gwiazda Dawida stala sie symbolem ofiary, cierpienia i przesladowania. Nie
dopuszczamy do swiadomosci, ze sa miejsca na swiecie, gdzie Gwiazda Dawida
niesie za soba zupelnie inne odczucia; ze sa miejsca, gdzie Gwiazda Dawida
odbierana jest jak swastyka. W duzej mierze to pamiec historyczna, pamiec o
tragedii narodu zydowskiego i historyczne skojarzenie "Zyd - ofiara",
sprawiaja, iz ciezko nam dopuscic do swiadomosci fakt, ze Zydzi w Izraelu od
lat stosuja rasistowska polityke segregacji i dyskryminacji. Ze Zydzi
zamykaja Palestynczyków w gettach i enklawach, otaczaja ich murem, wyburzaja
palestynskie domy, zabraniaja swobodnie sie poruszac. Ostatnia ofensywa
armii izraelskiej na Strefe Gazy trwala trzy tygodnie i pociagnela za soba
ponad 1400 ofiar narodowosci palestynskiej, w tym ponad 430 dzieci i ponad
100 kobiet. Po stronie izraelskiej zginelo 19 osób, w tym czterech zolnierzy
zabitych przez wlasny ostrzal. Podczas tej ofensywy armia izraelska
wielokrotnie naruszala miedzynarodowe normy, nie pozwolila ewakuowac rannych
cywilów, nie pozwolila udzielic pomocy rannym, w wyniku czego czesc z nich
zmarla. Ciezko jest pojac i pogodzic sie z faktem, ze naród zydowski, który
zostal tak ciezko doswiadczony przez hitlerowców, dzis ucieka sie do
stosowania podobnych metod. I usprawiedliwieniem stosowania tych metod nie
moze byc haslo walki z terroryzmem".

http://free-media.pl/?p=192

2. Data: 2009-04-30 08:27:53

Temat: Re: agresywni mezczyzni w jarmulkach
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiem Ci podobnie:

http://wyborcza.pl/1,75480,6110380,Zolnierzu__Haaaaa
looooo.html

Ten artykul solidnie zmienil moje nastawienie. M.

3. Data: 2009-04-30 08:30:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Duch" <n...@n...com> napisal w wiadomosci

To nie jest naród zydowski, bo taki nie istnieje prawie 2000 lat.
To sekta syjonistyczna Chazarów - morderczych Azjatów zyjacych na
pólnocno-wschodnich wybrzerzach Morza Czarnego, a pózniej dolnej Wolgi.

4. Data: 2009-04-30 08:39:28

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):
> [...]
> zostal tak ciezko doswiadczony przez hitlerowc?w, dzis ucieka sie do
> stosowania podobnych metod. I usprawiedliwieniem stosowania tych metod nie

Znowu robisz z ofiar bandytów,obłuda duszków jest znana.

Islam jako wiara gardzi samobójcami, odrzucając śmierć samobójczą
jako niegodną muzułmanina. Obłuda duchowych przywódców islamskich
posunęła się do tego stopnia, iż dokonali oni interpretacji szari'atu,
wykazując, iż śmierć samobójcza w imię wiary i walki z szatanem
(Izraelem i USA)............

http://www.terroryzm.com/article/294/Terroryzm-a-fun
damentalizm-islamski.html

5. Data: 2009-04-30 08:41:17

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl>

[...]
> To sekta syjonistyczna Chazarów[...]

Skąd ten pogląd?

Saulo

6. Data: 2009-04-30 08:44:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Vilar napisał(a):
> Odpowiem Ci podobnie:
>
> http://wyborcza.pl/1,75480,6110380,Zolnierzu__Haaaaa
looooo.html

> Ten artykul solidnie zmienil moje nastawienie. M.

Wczym zmienił zdanie,że obłudnicy krzyczą= nie wolno wam bronić się
przed terroryzmem?

7. Data: 2009-04-30 08:52:19

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Odpowiem Ci podobnie:
>
> http://wyborcza.pl/1,75480,6110380,Zolnierzu__Haaaaa
looooo.html

> Ten artykul solidnie zmienil moje nastawienie. M.

Prymitywna propaganda. Toż to czysta manipulacja.

"- Apartheid? W Izraelu? - nie dowierzam.

- Oficjalnie nie istnieje. Ale nieoficjalnie - potykasz się o niego co
krok."

"Mamuśki? To oszołomki. Przecież w tym konflikcie nie ma Złych Żydów i
Dobrych Palestyńczyków. Wszyscy są po trochu katami i ofiarami. A one jadą
tylko po naszych żołnierzach. Jakby nie widziały Hamasu, zamachów ani
fanatyków."

etc, itd, itp

A wydźwięk? No właśnie- taki, jaki musi być: winni i jedni, i drudzy. I
jedni i drudzy przesadzają. Jest i trochę optymizmu- no bo skoro wielu Żydom
to przeszkadza, i takie mamuśki mogą działać swobodnie (chyba, że nazwą
żołnierza nazistą- co to, to nie- przecież wiadomo powszechnie- że zgodnie z
http://pl.wikipedia.org/wiki/Nazizm to pangermanizm, panslawizm- ale nie
syjonizm! A w życiu!). Wiadomo, że po stronie palestyńskich prymitywów takie
mamuśki nie mogły się zdarzyć. No ale Żydzi- wiadomo, pełna kulturka.
No i warto też zobaczyć, kto to pisze. Oni niczego jeszcze nie napisali
jedynie z chęci informowania.

Chiron

8. Data: 2009-04-30 08:56:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

looooo.html

> Wczym zmienił zdanie,że obłudnicy krzyczą= nie wolno wam bronić się
> przed terrory

Tak religiantom religia spiera łby,że duszek z atakowanych robi
przestępców.
Że też sam dupska nie wystawi.

. Najbardziej znana jest działalność różnych ugrupowań
fundamentalistów islamskich, którzy w ramach tzw. 'świętej wojny'
atakują wszystko co ma jakikolwiek związek ze Stanami Zjednoczonymi
lub Izraelem. Fundamentaliści islamscy wyruszyli walczyć ze złem na
całym świecie za sprawą ich duchowego przywódcy Ajatollacha Ruhollaha
Chomeiniego.

9. Data: 2009-04-30 08:56:43

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

Przeczytaj _ze_zrozumieniem_,
rowniez to co zamiesciła Vilar:

10. Data: 2009-04-30 09:00:25

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]

> posunęła się do tego stopnia, iż dokonali oni interpretacji szari'atu,
> wykazując, iż śmierć samobójcza w imię wiary i walki z szatanem

Co ciekawe, całkiem możliwe, że świat Islamski przekonał się do idei
Świętej Wojny będac bezpośrednio 'pod wrażeniem' roboty, którą
wykonali u nich swego czasu krzyżowcy. To krzyżowcy przynieśli
w tamte rejony ideę zakonika (funkcja duchowa) będącego jednocześnie
doskonale wyszkolonym żołnierzem(także a może przede wszystkim jako
agresora). Dawało to w pierwszych krucjatach wojownika fanatycznie
oddanego sprawie - walczącego do końca (formalne reguły u
templariuszy zdaje się mówiły, że może się wycofać jedynie, jeśli
przeciwnik jest wielokrotnie silniejszy). I faktem jest że to wyszokolenie
i fanatyczne oddanie musiały zrobić wrażenie - krzyżowcy najczęściej
stawali do walki przeciwko wielokrotnie liczniejszemu przeciwnikowi
i nierzadko w tej sytuacji odnosili zwycięstwa.

SWINSKA GRYPA...
Teścik na numerki - lubicie tu takie :-)
W podziękowaniu...
Miłego weekendu :-)
Mozolne w kółko pi*enie o d***e XLi