agrowłoknina

1. Data: 2001-03-27 11:55:23

Temat: agrowłoknina
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ co roku przegrywam walkę z chwastami, postanowiłam w tym sezonie
nowe rabaty wykładać włókniną. I tu pojawiło mi się pytanie, jeżeli posadzę
krzewy w wyciętym otworze z włókniny, a potem przysypię ją korą, to czy nie
pojawią mi się żadne grzybki. Woda będzie się przedostawać, ale co z
temperaturą, nie będzie za ciepło czy coś?

--
Edyta Szajnóg

2. Data: 2001-03-28 17:18:22

Temat: Re: agrowłoknina
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Do tego zelu sa przeznaczone specjalne maty. NIe ma specjalnych obaw o
powstanie grzyba, bo rosliny sa odkryte. Woda z takiej maty sfobodnie splywa
i przesacza sie przez tkanine. Rozwiazanie wygodne, jesli chodzi o ilosc
chwastow, ale przemysl je jeszcze. Bedziesz miec plastik w ogrodzie, brak
trawy, klopoty ze zmywana kora itd, itd.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

3. Data: 2001-03-29 08:53:20

Od: Maciej Szmit <s...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cz ktos zna adres (webowy najlepiej) producenta/hurotwnikow takich mat???

Pozdrowienia
Maciej

--
Maciej Szmit http://www.leto.com.pl/Mszmit

4. Data: 2001-03-29 16:29:55

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jestem pewien, ze gdzies w sieci jest strona, tylko nie pamietam adresu.
Poszukam jeszcze troche bo o ile pamietam przesylaja mi swoja oferte na
e-mail.

5. Data: 2001-03-29 17:08:30

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski <r...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:99vosv$5oq$...@n...tpi.pl...
> Jestem pewien, ze gdzies w sieci jest strona, tylko nie pamietam adresu.
> Poszukam jeszcze troche bo o ile pamietam przesylaja mi swoja oferte na
> e-mail.
Rafale, to daj znać na grupę. A z czego są te maty?
pozdr. Jerzy

6. Data: 2001-03-29 17:22:39

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zanlazlem adres do producenta z Czestochowy:
http://www.wigolen.cz.pl

7. Data: 2001-03-29 17:30:23

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski <r...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:99vqss$crk$...@n...tpi.pl...
> Zanlazlem adres do producenta z Czestochowy:
> http://www.wigolen.cz.pl
Dzięki.
Masz na myśli: AGROTKANINY?
Pozdrawiam, Jerzy.

8. Data: 2001-03-29 18:56:02

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Maciej Szmit            http://www.leto.com.pl/Mszmit
>
> W bielsku-Białej agrowłókninę (nie agrotkaninę) produkuje firma Lenco, nie
wiem czy mają adres WWW.

9. Data: 2001-03-30 12:08:28

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Semantyka.... co to za roznica, jak ja zwal, byle perametry technicze byly
odpowiednie. Najlepiej wyslac e-mail'a do Wigolenu, a tam poradza co i na co
zastosowac.
Mialem na mysli maty ogrodnicze, czy to agrowlokniny, czy moze agrotkaniny
nie potrafie zdecydowac.
Pamietajcie, ze Wigolen jest producentem i nie bedzie chcial rozmawiac o
zakupie ponizej jednej beli. Jesli chcecie kupowac na metry, dowiedzcie sie,
gdzie mozna detalicznie kupic ich wyroby, albo zlozcie sie na ilosc hurtowa.

10. Data: 2001-04-05 18:51:47

Od: "Marek Kawalec" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam jeszcze www.agrimpex.pl

--