agrowłóknina

1. Data: 2004-11-14 22:13:36

Temat: agrowłóknina
Od: "Pxemec" <p...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was stosował agrowłókinę do ocieplania drzew czy krzewów (pni)
na zimę? Posiadam coś takiego tyle, że czarne. Nie będzie to powodowało
nadmiernego ogrzewania się kory? Na mrozie to niezbyt bezpieczne. I czy
owijać samą agrowłókniną, czy coś pod nią dokładać? Mam kilka takich roślin
do których nie pasuje mi sypanie kopców (przynajmniej nie wysokich, w grę
wchodzi najwyżej tylko niskie obsypanie ziemią, stąd pomysł wykorzystania
agrowłókniny), m.in. powojniki, magnolie i część róż.

Przemysław Pituch

2. Data: 2004-11-14 22:57:03

Temat: Re: agrowłóknina
Od: "Tarpan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pxemec" <p...@T...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś z Was stosował agrowłókinę do ocieplania drzew czy krzewów ...
================
Ja stosuję białą do rododendronów i hortensji. Jak na razie z dobrym
skutkiem. Czarnej bym się bał...
Jan

3. Data: 2004-11-15 10:56:31

Od: "grzegorz" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z Was stosował agrowłókinę do ocieplania drzew czy krzewów (pni)
> na zimę? Posiadam coś takiego tyle, że czarne. Nie będzie to powodowało
czarna to geowloknina

4. Data: 2004-11-15 11:35:33

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wchodzi najwyżej tylko niskie obsypanie ziemią, stąd pomysł wykorzystania
> agrowłókniny), m.in. powojniki, magnolie i część róż.

Z tego co czytałam ważna jest gęstość właściwa zastosowanej włókiny. Na
okrycia zimowe ma być gęściejsza. Ja w poprzednią zimę zastosowałam białą
cienką i np. hortensja mi obmarzła. Zaryzykowałabym zastosowanie tego co
masz owijając niezbyt szczelnie, zawszeć to powietrze też jest izolatorem.
Gabi

5. Data: 2004-11-15 12:01:52

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2004-11-15 19:54:01

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> agrowłókniny), m.in. powojniki, magnolie i część róż.
>
> Przemysław Pituch

Ze względu na nagrzewanie się czarnej bym nie zastosował.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

7. Data: 2004-11-15 22:06:42

Od: "grzegorz" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trzecia szerokosc tkaniny
> czwarta - sklad surowcowy
> a piata to kolor (bialy to - 00 a czarny 09)
powiem tak nie wiedzialem ...
w ogrodniczym podzial :
biala agro
czarna geo