aida w Warszawie

1. Data: 2002-04-22 19:25:04

Temat: aida w Warszawie
Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Poratujcie baby kochane, bo mi chłop z wycięczenia padnie. Tak się chłopisko
moim hobby zachwyciło (pierwszy obrazek krzyżykami - tłuściutki wróbelek) i
wzruszyło, że ja teraz dla jego chrześniaka te pamiątkę i w ogóle, że
postanowiło zrobić mi prezent i kupić zapas aidy. A ponieważ właśnie jest w
stolicy służbowo biega tam biedaczysko po mieście i aidy uparcie szuka.
Dajcie namiar na jakiś sklep, to mu dyskretnie podpowiem, bo nie powiem, nie
pogardzę takim prezentem:))) A jaka oszczędność
Kinga

1. Data: 2002-04-22 21:12:40

Temat: Re: aida w Warszawie
Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kinga
>
> Niech szuka na Targowej Centrum Handlowym (tam gdzie PZU), Po przciwnej
stronie bazaru. Może tez na ulicy Widok (tyły dawnych Domów Centrum), albo na
Rondzie Wiatraczna w Uniwersalu. Może też w Ursusie ul. Pużaka pasmanteria w
Okrąglaku. Chyba się reklamują na którejś stronie.
Pozdrawiam. Ela 0626

1. Data: 2002-04-22 21:27:01

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<e...@p...onet.pl> wystukał w wiadomości
<1...@n...onet.pl>:

> [...]
> Rondzie Wiatraczna w Uniwersalu. Może też w Ursusie ul. Pużaka pasmanteria w
> Okrąglaku. Chyba się reklamują na którejś stronie.

Słyszałam, ze w galerii handlowej Carrefour na Targówku jest jakaś niedawno
otwarta superwypasiona pasmanteria.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2002-04-23 06:30:12

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki :)))) Zaraz do niego dzwonię. Pewnie zacznie szukać od PZU,
bo my właśnie w tej firmie pracujemy i on tam teraz jest:)))
Kinga

1. Data: 2002-04-23 11:58:35

Od: "Anka Sekulska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słyszałam, ze w galerii handlowej Carrefour na Targówku jest jakaś
niedawno
> otwarta superwypasiona pasmanteria.
>
> Jo'Asia

W tej nowej czesci, w dodatku ceny sa przyzwoite (w porownianiu z
pasmanteria na Widok).

sekutnica

1. Data: 2002-04-23 12:35:21

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga, a moglabys tego wrobelka na serwer wrzucic. a jesli nie masz, to
przeslac komus, kto wrzuci....

pozdrawiam
maja wrobel

1. Data: 2002-04-24 07:24:46

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maja" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> Kinga, a moglabys tego wrobelka na serwer wrzucic. a jesli nie masz, to
> przeslac komus, kto wrzuci....
>
> pozdrawiam
> maja wrobel

ok, pójdę do kumpla i zeskanuje. Nie wiem czy dam radę umieścić go na
serwerze, ale jeśli sie nie uda wyśle na priva. Postaram się to zrobić do
końca tygodnia.
Kinga
Acha, wróbel jest bez opisu nici, ale jest tak prosty, że spokojnie mozna
sobie dobrać.

1. Data: 2002-04-24 07:29:12

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

bede cierpliwie czekac