Obrus bozonarodzeniowy

1. Data: 2002-04-22 09:39:26

Temat: Obrus bozonarodzeniowy
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, wiem , ze do Swiat jeszcze duzo czasu, ale jak teraz nie zaczne myslec,
to nie ma szans, zeby sie wyrobic.
Jakis czas temu kupilam kawal granatowego plotna z zamiarem zrobienia
swiatecznego obrusu na 2-metrowy stol ( szerokosci 1 m ).
Pare wzorkow juz mam, ale jakas taka niezdecydowana jestem :-)
Licze na Wasza pomoc oraz serwerek Mongi :-)

Kayra

1. Data: 2002-04-22 10:05:36

Temat: Re: Obrus bozonarodzeniowy
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kayra" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pare wzorkow juz mam, ale jakas taka niezdecydowana jestem :-)
> Licze na Wasza pomoc oraz serwerek Mongi :-)

Cos nie tak z moja glowa w poniedzialek, bo nie dodałam, ze chodzi mi o
krzyzyki :-)

Kayra

Super..
"Hafty Polskie" - czy ktos już ma nowy numer ?
ogrody
mam pytanko o konwersje pliku .pat na .jpg
Na drutach dla dzieci