mam pytanko o konwersje pliku .pat na .jpg

1. Data: 2002-04-21 21:28:43

Temat: mam pytanko o konwersje pliku .pat na .jpg
Od: Hanna Deirdre <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanowne Grupowiczki!

Na pewno ktora z Was wie jak przerobic plik .pat z PcStitcha na zwykly
.jpg !?!?!
Chodzi mi o to ze w pcstitchu latwo i szybko robi sie wzorek ale nie
kazdy ma ten zmyslny program a bez niego .pat'a sie nie zobaczy, wiec
pomyslalam sobie czy dalo by sie wzor w wersji "symbole czarno-biale"
zapisac jako .jpg.
No i co da sie???

Aha! Skrzaciku doszedl do Ciebie mail z wzorem "koty na 4 pory.pat" ??

pozdrawiam

Hanna Deirdre K.
____________________________
"DIDI'S BURROW"
http://www.didi.prv.pl
l...@w...kki.net.pl

"Pewien czlowiek szedl raz o swicie brzegiem plazy. Spostrzegl
kobiete, która podnosila meduzy lezace na piasku i wrzucala je
z powrotem do morza. Zapytal ja, dlaczego to robi. Odparla ze
meduza zginelaby, lezac na piasku w promieniach slonca.
Przechodzien zdziwil sie: Po co to robisz? Przeciez co
rano sa ich tutaj setki.Co to za róznica?
Kobieta przyjrzala sie meduzie trzymanej w dloni i odparla:
Dla niej olbrzymia. Po czym rzucila ja daleko w morze."
Tlum. Marta Mathea

1. Data: 2002-04-21 21:47:57

Temat: Re: mam pytanko o konwersje pliku .pat na .jpg
Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hanna Deirdre <j...@k...net.pl> :

> Na pewno ktora z Was wie jak przerobic plik .pat z PcStitcha na zwykly
> .jpg !?!?!

No sposobow jest wiecej niz jeden, ale ostatnio robie to tak:
otwierasz plik w PC Stitchu, nastepnie z menu File wybierasz opcje Export -
z listy rozwijanej Stitched display as wybierasz sobie w jaki sposob chcesz
wyeksportowac obrazek do pliku, pozniej dajesz eksport a pozniej save image
- zapisac co prawda potrafi chyba tylko jako .bmp, no ale zapisanie pozniej
tego w innym programie jako .jpg czy .gif to juz nie problem przeciez :)

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228